Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 53 av 53

Diskussion: Guide: Konvertera videos till din psp

  1. #31
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    detta funkar inte för mig, använder 3.40 OE-A dark alex versionen men det kommer aldrig upp några filmer för mig =(

  2. #32
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Inlägg
    1 010
    Respekt
    22
    har du lagt dem i rätt mapp?

  3. #33
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Formatera minneskort brukar jag "Tjata" om o gör man det på en Custom över 3.03 så dyker det automagiskt upp små söta mappar på minneskortet som man kan lägga saker i automagiskt
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #34
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    kan någon uppdatera länken?..hittar inte något program jag kan andvända för att överföra/konvertera filer...tack

  5. #35
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    snälla kan nån säga något prog.
    och hur jag kan fixa det så jag kan convertera filer jag får spel.
    har suttit i 5 timmar nu lagt in musicvideos
    (lyssnat igenom varenda fuckin video) då ville de ha serial som jag skrev in vilket var fel....och sen gick det inte måste göra om allt igen
    (när jag väl hittar ett prog. som funkaroch där man kan ställa in storlek osv)...jag vill döda nån ..

    det första programmet var skitbra men funkade bara 1 gång,...
    har hittat andra där man inte kan ställa in stl..lönt att ha videos som inte ens är fullscreen...fattar shi hur dom tänker...iaf....svara
    Last edited by kofikalonji; 2007-05-31 at 22:10.

  6. #36
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    jag har alla mappar som behövs, MP_ROOT > 100MNV01 till 100ANV01 provat alla mappar där sen la jag d i videos funka inte heller =(

  7. #37
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av kofikalonji Visa Inlägg
    snälla kan nån säga något prog.
    och hur jag kan fixa det så jag kan convertera filer jag får spel.
    har suttit i 5 timmar nu lagt in musicvideos
    (lyssnat igenom varenda fuckin video) då ville de ha serial som jag skrev in vilket var fel....och sen gick det inte måste göra om allt igen
    (när jag väl hittar ett prog. som funkaroch där man kan ställa in storlek osv)...jag vill döda nån ..

    det första programmet var skitbra men funkade bara 1 gång,...
    har hittat andra där man inte kan ställa in stl..lönt att ha videos som inte ens är fullscreen...fattar shi hur dom tänker...iaf....svara
    Köp en Licens till det programmet som kräver en "Serial" så skall du nog se att det funkar *skratt*

    Annars skall PSP9 vara rätt vettigt.

    Jag kör själv med CloneMobile som var rätt billigt för att konvertera mina DVD filmer till PSP. Den klarar av att konvertera till fler enheter som I-pod och mobilser som K750i/w800i med om man nu känner för att man vill kunna göra det med
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  8. #38
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    Köp en Licens till det programmet som kräver en "Serial" så skall du nog se att det funkar *skratt*

    Annars skall PSP9 vara rätt vettigt.

    Jag kör själv med CloneMobile som var rätt billigt för att konvertera mina DVD filmer till PSP. Den klarar av att konvertera till fler enheter som I-pod och mobilser som K750i/w800i med om man nu känner för att man vill kunna göra det med


    köp en licens?...hahahaha
    vet inte ens vad du menar men varför ska jag köpa ett program till min PSP.
    (sånt ska man ju självklart få till psp:n) vilket jag inte fick..

    du menar alltså att jag ska betala ännu mer pengar för ett program också?
    alla här inne är inte födda på ett silverfat som vissa andra.
    vi måste faktiskt jobba ihop våra pengar...

    vilken miserabel dude...iaf..fixade det själv och detta är lätt sista gången jag vänder mej till denna sidan för hjälp har aldrig nånsin fått hjälp med något här..

    jag förstår mej inte på er people. om jag hade haft en psp laddad med musik emulatorer osv ..och jag ser nån dude som inte kan nått hade jag utan tvekan bara förklarat hur han ska göra..inte anta att han vet allt om 3.03 versioner osv...

    ni säger typ skapa dom mapparna osv när det egentligen bara var skitenkelt..att skapa dom mapparna sen bara skapa en vanlig mapp i original katalogen som heter video, pictures, och music...men neeej ni sitter där och njuter av att er psp funkar och tycker folk är idioter om de inte är datanödrar...
    menar inte alla på sidan såklart, finns säkert bra folk men pendragon liknande miserabla datanörd människor...iaf hoppas din psp bler överkörd av en lastbil

    ni är fuckt i huvet.../ Kevin

    och till er som fortf undrar om prog och liknande...jag hittade olika program på torrentsidor...bästa programmet var Total Video Konverter där jag lyckades få den en 699mb fil till 139 mb och skitbra kvalite...skrev sen in serial när jag skulle rippa muliple files och programmet pajade....

    sen hittade jag apex video konverter vilket suger men funkar...filmer tar dock allt från 400-800 mb beroende på tiden ...(om man vill ha bra kvalite)..
    rippade vissa i 200 mb´s kvalite och det blir typ som youtube kvalite...

    ye whatever...pallar shi...glömde vad jag skulle skriva...psykos..

    apex suger iaf har 14 filmer på min psp...( 2 st 4gb´s kort ) i skitbrakvalite..
    men vet att jag hade säkert fått plats med mer om jag fått ngt bra tips men folk är knuckleheads. iaf hade jag vetat allt och något behövde hjälp hade jag varit schysst och bertättat saker..inte varit fitta och skitit i...eller varit riktig hossy och förklarat helt komplicerat sen inte svara eller typ komma med ngt svar som , "lär dej stava, eller andvänd radbyte"...jag säger inte till er att sluta skriva som ni gör , kallar er för bögar eller liknande...även om jag borde

  9. #39
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    kofikalonji
    Jag hoppas verkligen att du "Orkar" läsa allt jag svarar på

    Köp en Licens till det programmet som kräver en "Serial" så skall du nog se att det funkar *skratt*
    Annars skall PSP9 vara rätt vettigt.

    Jag kör själv med CloneMobile som var rätt billigt för att konvertera mina DVD filmer till PSP. Den klarar av att konvertera till fler enheter som I-pod och mobilser som K750i/w800i med om man nu känner för att man vill kunna göra det med
    Inte för att vara elak alls men Du vet att du kan Quota folk genom att klicka på knappen ( Quote ) då inbäddas de inlägg du svarar på o saker ser mindre rörigt ut.


    Citat Original inlägg av kofikalonji Visa Inlägg
    köp en licens?...hahahaha
    vet inte ens vad du menar men varför ska jag köpa ett program till min PSP.
    (sånt ska man ju självklart få till psp:n) vilket jag inte fick..
    Att du sitter o spyr galla pg.av att du inte får igång ett program som du laddat ned o försökt patcha för att slippa betala licenser gör ju knappast folk glada. Tankar du ned ett program o sedan applicerar en Patch eller Serial på som du inte införskaffat själv på lagligt sätt så kommer du få samma svar av oss som tar detta mer seriöst "Läs manualen och Kontakta Supporten!"

    Du får inget program med din PSP, inte ens om du köper det största häftigaste paketet av dem om Sony inte fått för mycket påtryckningar om det o känner sig generösa.
    Din PSP dyker upp som en flyttbar enhet om du kör Win 2000, Xp home eller högre, vad mer behövs? ( Ja Sonys orginal mappar man får på minneskortet är lite krångliga men det är ju därför vi som kör Custom Firmware njuter av att formatera våra minneskort o som magi dyker det upp en MP3 katalog, en Video katalog etc. etc. i Rooten på minneskortet *Direkt i början*
    Sedan med hjälp av seriösa forum och sökfunktioner kan man få svar på det mesta.
    De flesta forum som det pratas Firmware etc i berör inte gärna prat om vart, hur i när man får tag på program som man egentligen borde köpa, varför ???
    Jo de forumen får "Leva" längre då det inte finns massa skräp som fungerar som eld på en brasa då vissa "Intresseorganisationer" tror de kan hålla låda.


    Citat Original inlägg av kofikalonji Visa Inlägg
    du menar alltså att jag ska betala ännu mer pengar för ett program också?
    alla här inne är inte födda på ett silverfat som vissa andra.
    vi måste faktiskt jobba ihop våra pengar...
    Nej men PSP9 är ju helt 100% Gratis så du kan väll börja med den o se hur det funkar. Mitt tips om CloneMobile är helt frivilligt, programmet kostar bara 350 kr och jag tycker att det är smidigare, men det är ju min åsikt.
    + att du får ett helt supportforum att fråga om just det programmet där tillverkarna svarar på frågor! *Ja tillverkaren har ett eget forum där man kan diskutera o mfunktioner i deras program o komma med synpunkter o förslag.

    Länk till PSP9 hemsidan där du kan "Ladda ned ett gratis program för konvertering" : http://www.pspvideo9.com/

    Annars kan man pröva CloneMobile i 21 Dagar via denna länk:
    http://www.slysoft.com/en/clonedvd-mobile.html

    Den kostar 39 Dollar o just nu kostar det såhär mycket på Forex:
    [ 39,00 USD ger dig 277,88 SEK ]

    Citat Original inlägg av kofikalonji Visa Inlägg
    vilken miserabel dude...iaf..fixade det själv och detta är lätt sista gången jag vänder mej till denna sidan för hjälp har aldrig nånsin fått hjälp med något här..
    Att du sitter o spyr galla pg.av att du inte får igång ett program som du laddat ned o försökt patcha för att slippa betala licenser gör ju knappast folk glada. Tankar du ned ett program o sedan applicerar en Patch eller Serial på som du inte införskaffat själv på lagligt sätt så kommer du få samma svar av oss som tar detta mer seriöst "Läs manualen och Kontakta Supporten!"

    Mitt svar ( Köp en Licens ) Var inte kryptiskt i sig.
    Laddar du ned ett program "Från tillverkarens sida" kan du behöva aktivera det för att få igång alla funktioner som kan vara spärrade under en Testperiod!

    Så om du landar lite och tar det lungt o funderar på vad jag menade eller helt enkelt frågar "Vad menar du med att köpa en Licens" så svarar jag gärna.

    PSP9 är 100% Gratis så du behöver inte spendera dina surt förvärvade penningar som du intjänat på dina tidningsrundor, det går att komma undan billigt, men som jag brukar säga, man får det man betalar för.


    Citat Original inlägg av kofikalonji Visa Inlägg
    jag förstår mej inte på er people. om jag hade haft en psp laddad med musik emulatorer osv ..och jag ser nån dude som inte kan nått hade jag utan tvekan bara förklarat hur han ska göra..inte anta att han vet allt om 3.03 versioner osv...
    Och vad tror du att vi gör här ?
    Folk frågar, vi försöker hjälpa till. *Eller har jag missat något??

    Det jag alltid tjatar om är att efter man installerat en Custom Firmware eller annat skall man alltid Formatera minneskortet efter man gjort en backup på det viktigaste.


    Citat Original inlägg av kofikalonji Visa Inlägg
    ni säger typ skapa dom mapparna osv när det egentligen bara var skitenkelt..att skapa dom mapparna sen bara skapa en vanlig mapp i original katalogen som heter video, pictures, och music...men neeej ni sitter där och njuter av att er psp funkar och tycker folk är idioter om de inte är datanödrar...
    menar inte alla på sidan såklart, finns säkert bra folk men pendragon liknande miserabla datanörd människor...iaf hoppas din psp bler överkörd av en lastbil

    ni är fuckt i huvet.../ Kevin
    Hade du "Formaterat" minneskortet hade du fått upp de "Automagiskt"
    Och hade du läst på lite om Firmwaren du sköt in i din PSP innan du sköt in den så hade det nog stått vissa viktiga detaljer. Men som många andra läser inte alla människor allt innan de kör igång.

    Det är en rätt Dyr inställning om något skiter sig.

    Vi tycker inte folk är Idioter bara för att de är nybörjare, tvärtom.
    Vi tycker de är sunda som ger sig in i en värld av nya möjligheter o om de har intresset av att nyttja en sak till mer än vad det är tänkt av tillverkaren.


    Citat Original inlägg av kofikalonji Visa Inlägg
    och till er som fortf undrar om prog och liknande...jag hittade olika program på torrentsidor...bästa programmet var Total Video Konverter där jag lyckades få den en 699mb fil till 139 mb och skitbra kvalite...skrev sen in serial när jag skulle rippa muliple files och programmet pajade....
    Ja skyll dig själv har jag lust att säga!
    Laddar man ned saker o Patchar kan saker gå åt helvete!
    Man kan få VIRUS och annat spök + som du "Problem" med att få saker att fungera.
    Det hade nog varit vettigare att ladda ned programmet från tillverkarens hemsida och "Testa" det innan man kör in en Serial som man "KÖPT!"
    Såvida de inte är helt "GRATIS!"


    Citat Original inlägg av kofikalonji Visa Inlägg
    sen hittade jag apex video konverter vilket suger men funkar...filmer tar dock allt från 400-800 mb beroende på tiden ...(om man vill ha bra kvalite)..
    rippade vissa i 200 mb´s kvalite och det blir typ som youtube kvalite...

    ye whatever...pallar shi...glömde vad jag skulle skriva...psykos..

    apex suger iaf har 14 filmer på min psp...( 2 st 4gb´s kort ) i skitbrakvalite..
    men vet att jag hade säkert fått plats med mer om jag fått ngt bra tips men folk är knuckleheads. iaf hade jag vetat allt och något behövde hjälp hade jag varit schysst och bertättat saker..inte varit fitta och skitit i...eller varit riktig hossy och förklarat helt komplicerat sen inte svara eller typ komma med ngt svar som , "lär dej stava, eller andvänd radbyte"...jag säger inte till er att sluta skriva som ni gör , kallar er för bögar eller liknande...även om jag borde
    YouTube är inte "Bra" kvalite.
    Vissa av oss strävar efter högupplösta filmer på våra Custom PSPor med det senaste Firmwaret som släppts som Custom.
    *Det är redan smått på PSPn så högre kvalitet gör det ju mysigare då man ser fler detaljer.

    Nej jag klagar inte på din stavning, jag kan ge dig "tips" som det med (Quote)
    Se på detta svar så städat o snyggt det blev.

    Radbrytningar skiter jag fullständigt i om du använder heller sålänge du inte skriver med VERSAKLER enbart o använder punkt o komma lite då och då.

    Men kalla oss för saker som Bögar o andra könsdiskriminerande eller andra skällsord för att du inte får igång ett program som du Leechat och applicerat en Patch på är inte "Våran huvudvärk".

    Gör om Gör rätt!
    " Friskt vågat, hälftet brunnet som jag brukar säga. "
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  10. #40
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Hej! Skulle behöva lite hjälp med att konvertera och lägga in filmer i pspn. Har 3.40 OE-A.

    Har konverterat med pspvideo9 och fått dem som MPEG-4 AVC så jag har lagt dom i 101ANV01 mappen får upp dem i pspn men det står This video Cannot be played. Samt testat med att konvertera dem till mpeg-4 och lägga dem i 100MNV01 men det funka inte heller

    Någon som kan hjälpa? Skulle vara ett stort tack!
    Last edited by Jetti; 2007-06-29 at 00:34.

  11. #41
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    74
    Respekt
    18
    Jag använder inte PSP Video 9, tycker det är skit. Jag har försökt att använda det själv förut och när det väl fungerade så blev det inte bra. Testa och kör med PSPVC istället (ja, det är gratis), grymt bra och lätt att använda samt att det fungerar!!
    Last edited by BigMac; 2007-06-29 at 01:50.
    Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
    Firmware: CFW v3.80 M33-5

  12. #42
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Har hört att 3gp Converter ska vara ganska bra också och det är gratis men jag har aldrig fått det o funka heller

  13. #43
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    ok! nu har jag fått in filmerna o funka i pspn men nu är det så att på några filmer så släpar bilden efter vad kan det bero på?

  14. #44
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Jetti Visa Inlägg
    ok! nu har jag fått in filmerna o funka i pspn men nu är det så att på några filmer så släpar bilden efter vad kan det bero på?
    Kör du cistom Firmware och har formaterat ditt minneskort i din Custom PSP har du fått lite extra kataloger på minneskortet, MP3, Video, ISO etc.
    Lägg dina filmer i Videokatalogen så slipper du in o härja på Sonys egna kataloger o böka.

    Att filmen släpar kan bero på dålig konvertering eller slött minneskort eller en slö PSP display.

    Piratkort är inge vidare kul o brukar strula har jag hört o sett själv.
    Om du är på jakt efter ett nytt minneskort kan jag Tipsa om Sandisk Ultra 2 korten på 4Gb jag har några själv o de funkar kanon, ett bra alternativ om man inte har råd med orginal Sony Higspeed 80/80 kort som jag har några av liggandes med. och dom strular aldrig!

    De få ggr jag provat PSP9 konverteraren har det funkat, men jag konverterar själv med CloneMobile från Slysoft o den är mycket trevligare att arbeta i, man stoppar bara in en DVD skivka o väljer storlek på målfilen o trycker på start efter man valt villken PSP firmware den skall kodas för så sköter den resten.
    Har man sin PSP kopplad med USB lägger den t.om filmerna rätt men man kan även lägga dem i sin Video mapp om man kör Custom.
    Last edited by Pendragon; 2007-06-29 at 10:45.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  15. #45
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Tack för svaret =) har nu det medföljande minneskortet på 32mb men tänkte köpa ett nytt idag har kollat lite på denna Sandisk Memory Stick Pro Duo GAMING vet du om det är något att ha?

    Det är nog pga konverteringen eller minneskortet det släpar för umd filmer funkar prima när jag kör en äkta umd film =)

    Är det Sandisk Ultra eller Sony highspeed kortet som aldrig strular? blev lite förvirrad

    Är det sandisk Memory stick pro duo Ultra och inte sandisk ultra som också finns?
    Last edited by Jetti; 2007-06-29 at 11:08.

  16. #46
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Jetti Visa Inlägg
    Tack för svaret =) har nu det medföljande minneskortet på 32mb men tänkte köpa ett nytt idag har kollat lite på denna Sandisk Memory Stick Pro Duo GAMING vet du om det är något att ha?

    Det är nog pga konverteringen eller minneskortet det släpar för umd filmer funkar prima när jag kör en äkta umd film =)

    Är det Sandisk Ultra eller Sony highspeed kortet som aldrig strular? blev lite förvirrad

    Är det sandisk Memory stick pro duo Ultra och inte sandisk ultra som också finns?
    Sandisk Ultra korten och sony highspeed funkar i ur o skur.
    Gaming korten är inte snabbare än orginalkorten, de är förgglada bara.

    Såhär ser Sandisk korten ut: http://www.telefon.de/images/big/san...ultra2_4gb.jpg

    Här har du en bild på Extreme 3 korten med som är lite snabbare med: http://images.thgweb.de/2006/11/10/s...tcik-small.jpg

    Och här har du Highspeed Sony: http://m-com.pl/allegro/sony_memorystick_produo_1gb.jpg

    Piratförpackningar är punktsvetsade såhär:
    http://i3.tinypic.com/vxktms.jpg De är smälta med 6-8 punkter o funkar kiss. Men de är snorbilliga och funkar apa.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  17. #47
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Pendragon, du verkar kunna dina saker men iaf har införskaffat ett Ultrakort =) men nu till frågan vilken upplösning kan man köra på pspn som har bäst kvalite?

  18. #48
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Jag vet inte ens om jag har rätt program :S
    Är detta rätt eller?


  19. #49
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    33
    Respekt
    20
    ja de där e rätt.
    jag vet det ser ut som en banner i början men tryck på convert är uppe så börjar de klarna ska du se.

    Btw orginal guiden av den här funkade je för mig med att lägga .mp4 filerna i dom dära skumma katalogerna.

    Jävlades i typ 2 timmar med olika konvertings program osv sen provade jag helt enkelt att lägga mp4an i \\videos mappen.

    Funkade direkt.

  20. #50
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av nikenbole Visa Inlägg
    ja de där e rätt.
    jag vet det ser ut som en banner i början men tryck på convert är uppe så börjar de klarna ska du se.
    Han gjorde den där posten i juli 2007 så jag tror att han antingen har fattat eller gett upp xD
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  21. #51
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    33
    Respekt
    20
    hahahah :-P
    kan ju vara en bra ide att kolla datum på de klistrade ser jag

  22. #52
    Registrerade
    Nov 2003
    Inlägg
    30
    Respekt
    21
    Jag har 5.00 M33-4 och skall testa Clone Dvd Mobile. Men under PSP alternativet finns det flera alternativ, (AVC/H264, MPEG4, 480x272, 480x480 och Patched). Vad skall jag använda?
    Last edited by younso; 2008-12-13 at 11:42.

  23. #53
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av younso Visa Inlägg
    Jag har 5.00 M33-4 och skall testa Clone Dvd Mobile. Men under PSP alternativet finns det flera alternativ, (AVC/H264, MPEG4, 480x272, 480x480 och Patched). Vad skall jag använda?
    Jag gillar h264 då det är open source men båda funkar, angående upplösningen så är 480x272 bättre då 480x480 är en fyrkant och skärmen är wide.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. Finns det nåt lir som duger till PSP?
    By anderzxb in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 24
    Senaste inlägg: 2005-10-10, 22:48
  2. Spel till psp
    By Lizzie in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2005-10-02, 18:36
  3. 5.1 Vilket chip/vilken modifikation skall man välja egentligen!
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 11:09
  4. Fjärrkontroll till Dvd:n, bättre förklaring tack!!
    By Steeth in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2002-12-29, 23:15
  5. 3.1 Installation av Evolution-X BETA 1.8.458
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-08-20, 21:49

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •