Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Tangentbord till PSP?

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    19
    Respekt
    0

    Tangentbord till PSP?

    Tjena tjena,

    någon som vet om det finns något tangentbord till PSP? Mini-USBn bör kanske kunna användas till det tänkte jag... =) Vore jävligt nice om det fanns iaf!

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    325
    Respekt
    19
    amen ja säger bara LOL! e de ens meningen att använda ett tangentbord på en så liten konsoll?

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av XeoN_ Visa Inlägg
    amen ja säger bara LOL! e de ens meningen att använda ett tangentbord på en så liten konsoll?
    Amen gud, är du 14 år och säger bara lolzz? Omg, fjortis

    Nä, skämt åt sidan, jag undrade därför att jag är en Datavetenskapsstudent, och jag vill gärna använda min PSP fullt ut, därför att vi sysslar med Java-programmering just nu, osv, så anledningen till att jag undrar är för att det skulle vara väldigt smidigt att programmera Java på bussen osv, genom att mata in allt i ett textpad-program till PSPn. Det är inte så jävla kul att göra det med en D-pad och fyra knappar ...

    Självklart är det ju inte bara för Java, jag menar... det är ju helt enkelt för att kunna skriva, vad som helst! Och PSPn kan man ha i fickan, till skillnad från en laptop...

    Innan du säger "Looolz, gå och köp en laptop" så nej, håll dig till trådens överskrift, och försök ge ett svar på om det är något företag som gjort ett mini-tangetbord till PSPn Det vore riktigt häftigt i varje fall!

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    325
    Respekt
    19
    Jag har en laptop. Dessutom är jag inte 14 år ska du veta. Jag trodde du skulle göra nått meningslöst me de. Men det finns mini tangentbord att köpa. Jag skickar länken strax.

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    325
    Respekt
    19
    http://www.okit.se/html/tradloest_rf...par_u.189.html - Kolla din detta. Ganska nice. Dessutom trådlöst

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Varför inte köpa en PDA???? Kostar inte många kronor ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  7. #7
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av XeoN_ Visa Inlägg
    Jag har en laptop. Dessutom är jag inte 14 år ska du veta. Jag trodde du skulle göra nått meningslöst me de. Men det finns mini tangentbord att köpa. Jag skickar länken strax.
    Förlåt om jag var lite bitchig men... Tack för länken, men vadå.. fungerar den där till en PSP? Tvivlar på det

    Varför inte köpa en PDA? Har redan en... en lite äldre Palm Vx dock, och den är ju så tråkig. Dessutom, det vore skönare om jag kunde göra allt på en och samma liten maskin, inte ha en PSP med mig överallt, samt en PDA, samt en laptop, osv

    Tänkte bara att det vore en kul grej med ett mini-tangentbord till PSPn. Skriva... noveller när man reser! haha :P

  8. #8
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    325
    Respekt
    19
    Jag vet inte? Men du har väl öppet köp? Googla det och kolla oxå i de närmaste elektronikbutikerna.

Liknande diskussioner

  1. Guide till streaming i XBMC
    By fArGo_sWe in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 97
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 19:09
  2. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 150
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:33
  3. Finns det nåt lir som duger till PSP?
    By anderzxb in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 24
    Senaste inlägg: 2005-10-10, 22:48
  4. VÅGAR man rekommendera PSXCARE till sina polare?!
    By x3m in forum NEO4 - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2004-06-12, 21:44
  5. 6.6 Guide till streaming i XBMC av fArGo_sWe
    By fArGo_sWe in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-21, 09:14

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •