Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Ratt till 360:n - Logitech och Joytechs alternativ för 349 kr

  1. #1
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    18
    Respekt
    0

    Ratt till 360:n - Logitech och Joytechs alternativ för 349 kr

    Vad tycker ni om Logitech och Joytechs rattar? Kostar bara 349 spänn och borde väl vara ett bra alternativ till den officella ratten för över 1000 spänn, eller? Erfarenheter...?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Rattar är inte roliga att spela med om dom inte är MYCKET bra gjorda... 349:- är nog bara pengarna i sjön. Rattar för dryga 1000-lappen brukar vara "ganska" ok, inte så man blir vansinnig och bryter sönder dom i ren frustration. Sedan finns det ju rattar i 2500:- klassen där pedalerna inte känns som att stoppa foten i en hink lego...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    Jo, man är ju lite misstänksam pga det låga priset. Har aldrig testat ratt utan känner bara att de skulle vara lite roligt. Rattarna säljs iofs för det dubbla i de flesta andra butiker... men om Hansi säger det så kanske man skulle satsa på microsofts egen istället... eller hålla sig till sin handkontroll, men man vill ju ha lite mer känsla i t.ex. project gotham eller kommande Mcrae dirt

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    96
    Respekt
    21
    Kör logitech G25 ratt med växelspak riktigt nice men funkar inte till min 360... jäkla microsoft!. vägrar köpa sunkiga microsoft ratten som inte ens har växelspak för 1200kr.
    PS3 US version, XBOX 360 /Hitachi drive, och alla nintendo konsoller

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2002
    Från
    Uppsala
    Inlägg
    82
    Respekt
    22
    Borde det inte komma någon bundle med Forza och Microsoftratten?

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Linköping
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Raymond Visa Inlägg
    Kör logitech G25 ratt med växelspak riktigt nice men funkar inte till min 360... jäkla microsoft!. vägrar köpa sunkiga microsoft ratten som inte ens har växelspak för 1200kr.
    Varför behöver du växelspak när det finns paddlar??



    Jag kör Microsoftratten och den rekommenderas varmt
    Det blir så mycket roligare än med vanlig kontroll...helt klart värt 1200:-

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    30
    Respekt
    18
    Håller nog med Hansi här. Rattar bör vara väldigt bra om man ska få ut mycket av dem. Köpte Microsofts ratt och den kändes mycket billigare än det jag betalade för den, så butiken fick ta tillbaka skiten. Jag måste ha en växelspak för att det ska vara värt pengarna, paddlar är ju.. det är ju bara paddlar liksom.. Visst, riktigt fräsiga sportbilar har ju sådana, men det känns bara fånigt med dem.

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    är det någon som testat logitechs ratt överhuvudtaget? har ett bra paketpris på den med forza på ett ställe... lite sugen testa iaf.

Liknande diskussioner

  1. Faq - Alla Vanliga FrÅgor Och Svar - *** LÄs !!! ***
    By banan1 in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 384
    Senaste inlägg: 2014-09-29, 18:57
  2. Linux på PS3
    By tompa290 in forum Playstation 3
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2007-08-18, 14:41
  3. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13
  4. Logitech ratt (PC) till Gran Turismo 3 (PS2)??
    By crille30 in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-02-15, 14:40

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •