Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: The Darkness offline update?

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    71
    Respekt
    18

    The Darkness offline update?

    Fixade precis The Darkness och när jag ville spela var jag tvungen att uppdatera något, annars sattes spelet inte ens igång. Jag gjorde inte det, vet inte vad det är för uppdatering för jag har inte ens senaste versionen av Live!, den man blir bannad på och har heller inte kopplat min 360 till internet. Vad är det för update och är den skadlig på något sätt?

  2. #2
    Registrerade
    May 2003
    Inlägg
    163
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av KonradA Visa Inlägg
    Fixade precis The Darkness och när jag ville spela var jag tvungen att uppdatera något, annars sattes spelet inte ens igång. Jag gjorde inte det, vet inte vad det är för uppdatering för jag har inte ens senaste versionen av Live!, den man blir bannad på och har heller inte kopplat min 360 till internet. Vad är det för update och är den skadlig på något sätt?
    Vill inte minnas att the darkness krävde någon uppdatering när jag testade det. Kanske p.g.a. att min box har en senare live uppdatering. Hursomhelst brukar väl bara uppdateringar krävas om man vill köra spelet på live?

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Nej, uppdatering krävs eller så går inte spelet igång.

    Uppdateringen ligger på spelskivan.

    Uppdateringen innehåller troligen den kod som gör att din xbox kommer bli bannad då den börjar samla info om vad du kör för backuper.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    71
    Respekt
    18
    Vad synd, hoppas inte alla nya spel kommer kräva denna uppdatering

  5. #5
    dragonslayer Guest
    det är bara att välja om du vill kunna spela eller inte...
    risken finns ju ändå att din 360 redan är bannad... (om du har haft den kopplad mot internet)

    det är bara att kolla så att alla spel man har är ordenligt stealth patchade och att du har senaste firmware så blir riskerna betydligt mindre...
    OBSERVERA att risken fortfarande finns kvar...

  6. #6
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    71
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
    det är bara att välja om du vill kunna spela eller inte...
    risken finns ju ändå att din 360 redan är bannad... (om du har haft den kopplad mot internet)

    det är bara att kolla så att alla spel man har är ordenligt stealth patchade och att du har senaste firmware så blir riskerna betydligt mindre...
    OBSERVERA att risken fortfarande finns kvar...
    Menar du att även om jag INTE uppdaterat till senaste Live! versionen så finns det risk att jag fortfarande är bannad? Jag kopplade ut nätverkskabeln några dagar innan den ens släpptes för att vara extra säker, hur kan det ändå finnas en risk ?

  7. #7
    dragonslayer Guest
    ingen som vet när dom började lagra information från xbox360...
    enda sättet att prova är att sätta i en originalskiva (ha ny firmware) och testa att koppla upp...
    själv hade jag inget internet den vecka för jag flyttade då...
    direkt när jag hade uppdaterat så vart den bannad.. hade inte ens spelat på den...

Liknande diskussioner

  1. Kommer Nintendo göra en update som dödar chippet?
    By Dousch in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-07-15, 13:17
  2. Spela offline medans man väntar på update för Hitachi?
    By Atropos in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 16:10
  3. The Darkness känns segt!
    By MoFa in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 00:05
  4. Köra X-box 360 offline
    By Jacob80 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 30
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 16:32
  5. TVersity och Spring update 2007
    By PiGGELiN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 08:28

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •