Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Nintendo WII delar köpes/säljes (dvdläsare - moderkort - nätdelar - chassin osv)

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Nintendo WII delar köpes/säljes (dvdläsare - moderkort - nätdelar - chassin osv)

    Detta är tråden för dig som vill köpa eller sälja NINTENDO WII delar, t.ex. om du har ett trasigt/brickat moderkort och därför kan sälja dvdläsaren och strömförsörjningen osv.

    Regler!

    - Inga diskussioner om pris eller andra frågor i denna tråd!

    - Ange kontaktinformation i form av email, icq eller telefonnummer så att den som är intresserad eller vill ställa frågor kan göra det utan att skriva i tråden!

    - Ange PRIS på varje del du vill sälja / Ange vad du vill betala för det du vill köpa

    - Ändra din annons och skriv SÅLD när du sålt något. Eller ta bort den helt.

    - Om du säljer en DVDLÄSARE, ange vilket chipset den har (D2A, D2B, D2B "cut legs", D2C osv)

    - Om du säljer en NÄTDEL, ange om det är 110V eller 220V

    - Denna tråd är främst till för att våra besökare i supportforumet skall ha möjlighet att hjälpa varandra, den är INTE till för att andra företag än www.psxcare.com skall sälja prylar :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Intressant att 100% av er misslyckats att läsa och förstå reglerna i första inlägget, jämfört med motsvarande tråd i xbox360 avdelningen där faktiskt nästan 50% lyckats...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. XBOX 360 delar köpes/säljes (dvdläsare - moderkort - nätdelar - chassin osv)
    By Hansi in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 192
    Senaste inlägg: 2016-07-31, 10:24
  2. Wii dvdläsare låter högt?
    By mattias80 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 18:20
  3. Nintendo wii med D2CKEY
    By soda32 in forum Nintendo WII - D2CKEY
    Inlägg: 29
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 10:58
  4. tips och funderingar inför wii köp tack (=
    By Seka in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 14:13

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •