Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Memor32

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    Memor32

    Hej hej första gången jag skriver i det här forumet.... Men är sen länge kund hos psxcare.

    Jag har en liten fråga om vad ni rekomendera jag är sugen på ett Memor32 men även ett infinity till min ps2 slim...
    Vad ska jag välja vilket e bäst..
    Fungerar Memor som ett finity tillexempel????

    Tack Martin

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2005
    Från
    Stockholmstrakten
    Inlägg
    128
    Respekt
    20
    Jag hade nog valt infinity chipet.Men du vet väl om att psxcare säljer bara infinity chip som klarar orginal import.Vill du köra kopior så måste du uppgradera chipet.Läs mer om memor32 här.
    http://forum.psxcare.com/support/sho...228#post178228
    Last edited by Redaktör; 2008-01-30 at 20:33.

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Vad menar du med uppdatera???

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du skall inte tro ALLT du läser på internet, även om det står på vår hemsida och är skriver av undertecknad :-)

    Att göra både elaka jurister och kära kunder nöjda innebär att man får improvisera ibland.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Okej ja det blir infinity hos psxcare....

  6. #6
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Memor 32 & nyaste ps 2

    Tja!

    Jag har den nyaste Playstation 2 SCPH-90004 CB 8B fungerar memor 32 till den?

    Jag har läst lite här & var i olika forum att den ska fungera...men jag är lite osäker så jag frågar er.

    Mvh
    Johan

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Den skall fungera på alla ps2/pstwo. Om någon har annan information så skicka gärna en länk :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Matrix Infinity vs Memor32
    By Redaktör in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 33
    Senaste inlägg: 2011-02-11, 17:22
  2. Memor 32 / backups
    By david311 in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 17:37

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •