Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Frågor om EMS Trio Linker

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Frågor om EMS Trio Linker

    Hej!

    Jag funderar på att köpa en PC kontroll adapter som heter EMS Trio Linker, då den verkar stödja en hel del olika kontroller bl.a. GC-, PS2- och Dreamcast kontrollen. Det är dock en del saker som är oklart med denna produkt.

    Med så många olika kontrolltyper har jag svårt att tro att de ska fungera så bra som vid orginal konsollerna.

    Hur är det med drivrutiner? Följer de med på en CD? Om inte, vilka använder man och hur bra fungerar de? (Har erfarenhet av att de analoga spakarna kan vara problematiska med andra adaptrar)

    Är den kompatibel med både XP och Vista?

    Denna typ av information tycker jag är ytterst viktig för en köpare, speciellt angående funktionalitet med knappar/spakar samt kompatibilitet mellan olika operativsystem. Om ni har något svar på frågorna, föreslår jag att ni skriver dit detta på produktbeskrivningen också, så att färre slipper drabbas av samma frågor

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Tack för ett snabbt och bra svar

Liknande diskussioner

  1. EMS 2 Adapter
    By ieye in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 10:37

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •