Sida 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Visar resultat 31 till 60 av 112

Diskussion: Utvärdering: Xecuter RROD Kit (kod: 0102)

  1. #31
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Ingen aning, när jag har haft den lös har det INTE låtit något alls... kan sitta på moderkortet (verkar mer logiskt)
    okej.. jag ska lyssna lite till men kan 0102 bero på de 4 chippen på baksidan för jag hade inga små kylkuddar från ms på dem??(ganska gammal xbox)

  2. #32
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    okej.. jag ska lyssna lite till men kan 0102 bero på de 4 chippen på baksidan för jag hade inga små kylkuddar från ms på dem??(ganska gammal xbox)
    0102 kan bero på mängder med saker... taskig kylning för GPU/CPU är det vanligaste tror jag...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #33
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    0102 kan bero på mängder med saker... taskig kylning för GPU/CPU är det vanligaste tror jag...
    så att sätta in en kraftigare fläkt, byta kylpastan(då jag vet att den gör väldigt lite...) och sätta in lite extra kylflänsar på de andra chippen kanske räcker?? eller?

  4. #34
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    så att sätta in en kraftigare fläkt, byta kylpastan(då jag vet att den gör väldigt lite...) och sätta in lite extra kylflänsar på de andra chippen kanske räcker?? eller?
    snarare att du byter ut X-Clampsen mot typ bultar o drar åt riktigt ordentligt så att kylningen sitter mot GPU/CPU ordentligt tror jag är en bra lösning, men det finns inga garantier på att det kommer fungera...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #35
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    snarare att du byter ut X-Clampsen mot typ bultar o drar åt riktigt ordentligt så att kylningen sitter mot GPU/CPU ordentligt tror jag är en bra lösning, men det finns inga garantier på att det kommer fungera...
    Låter bra beställde sån där xclamp fix för typ 4 dar sen på Ebay en sån utan nylonplattor för jag har hört att dom kan smälta och pajja xboxet mer

  6. #36
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Jag har inte testat det själv, men har hört att det ska fungera rätt bra...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #37
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Jag har inte testat det själv, men har hört att det ska fungera rätt bra...
    öppnade xboxet för att lyssna lite till och upptäckte att tiltsensorn sitter bredvid gnu'n det är den med en silvercirkel där det står xbox 360 på får bara hoppas på att det funkar med x-clamps
    Last edited by 4everapple1; 2009-04-25 at 18:14.

  8. #38
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Det där är inte tiltsensorn... det där är sydbryggan (eller nordbryggan, blandar alltid ihop dom)

    0102 beror oftast på att moderkortet som har en dålig layout börjar böja sig och då en GPU/CPU inte är böjbar så lostnar mikroskopiska lödningar vilket inte är bra
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  9. #39
    Citat Original inlägg av Xager Visa Inlägg
    Det där är inte tiltsensorn... det där är sydbryggan (eller nordbryggan, blandar alltid ihop dom)

    0102 beror oftast på att moderkortet som har en dålig layout börjar böja sig och då en GPU/CPU inte är böjbar så lostnar mikroskopiska lödningar vilket inte är bra
    Men kan du förklara vad det är som låter för det kommer därifrån

    *EDIT*
    var sitter tiltsensorn då?
    Last edited by 4everapple1; 2009-04-25 at 20:57.

  10. #40
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    Men kan du förklara vad det är som låter för det kommer därifrån

    *EDIT*
    var sitter tiltsensorn då?

    tiltsensorn sitter bakom IR*sensorn som sitter brevid minneskortsanslutningen under din DVD enhet o på framsidan av din 360s moderkort.
    En 1*½ Cm fyrkantig liten sak med fyra ben som går ned i moderkortet.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  11. #41
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    tiltsensorn sitter bakom IR*sensorn som sitter brevid minneskortsanslutningen under din DVD enhet o på framsidan av din 360s moderkort.
    En 1*½ Cm fyrkantig liten sak med fyra ben som går ned i moderkortet.
    okej, men jag fick hem mitt x-clamp fix idag men gjorde inte direkt som dom sa då jag hittade en enklare lösning och se på fan(som alla säger) den funkar just nu i alla fall ska ha den på i ett par timmar och se hur det går :P

    *EDIT*
    Har suttit o spelat på den i 2,5 timmar nu utan några problem underbart kan inte sluta vara glad
    Last edited by 4everapple1; 2009-04-27 at 21:23.

  12. #42
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Du hade tur du, inte alla som får igång den med X-Clamp fixen...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  13. #43
    FUCK!!! helt plötsligt känns livet ganska deprimerande när mitt andra xbox ska få RROD innom loppet av en vecka det är bara skit.
    Är det nån som vet säkert att JASPER är mer pålitliga för då köper jag en ny garanterat och bara så att alla ska vara informerade så hjälper inte Microsoft reparationen något den gör bara att det tar längre tid till xboxet dör.

  14. #44
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    FUCK!!! helt plötsligt känns livet ganska deprimerande när mitt andra xbox ska få RROD innom loppet av en vecka det är bara skit.
    Är det nån som vet säkert att JASPER är mer pålitliga för då köper jag en ny garanterat och bara så att alla ska vara informerade så hjälper inte Microsoft reparationen något den gör bara att det tar längre tid till xboxet dör.
    finns ingen som kan säga säkert att Jasper är ett bättre moderkort... och MS reparationen brukar fungera i ungefär ett år... har du skickat in den 3 gånger så är det dags att köpa ny och sälja den gamla, antingen som den är eller i delar...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  15. #45
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    finns ingen som kan säga säkert att Jasper är ett bättre moderkort... och MS reparationen brukar fungera i ungefär ett år... har du skickat in den 3 gånger så är det dags att köpa ny och sälja den gamla, antingen som den är eller i delar...
    Den har bara lagats en gång och det är nästan så man tror att det är en tidsinställd bomb lr nått för min garanti tog slut för nästan exakt en månad sen.
    jag har ju haft den här rrod'n förut på ett gammalit xbox (0102) men jag undrade om JASPER va bättre för den är ju 175w och blir inte lika varm vilket drar ner chansen att moderkortet böjs.

  16. #46
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    dom MED HDMI rrodar inte lika ofta som dom UTAN HDMI, men om den går sönder igen efter att du har förlorat garantin tycker jag att du antingen försöker laga skiten själv, eller säljer den...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #47
    Vill bara uppdatera lite..
    Så ja ringde microsoft idag och skulle fråga om garantin förlängdes efter reparation killen sa att man fick 90 dagars garanti vet inte om det läggs på 90 dar på nuvarande eller bara 90 dar om man inte har nån garanti typ. Så jag fick ge honom serienummret och berätta att nätagget lyste grönt och så senn sa han "...för att komma med lite tur i oturen har du tre dagar kvar på din garanti". å fy fan vad jag blev glad så han skickade ett kvitto för ups grejjen och snart kommer det nån sak till min email och sen ere bara att ringa ups och vänta 4 veckor.

    Är det nån som vet om det kommer att ta kortare tid bara för att dom inte har lika många reparationer som förut(typ 06-07)??

  18. #48
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    Vill bara uppdatera lite..
    Så ja ringde microsoft idag och skulle fråga om garantin förlängdes efter reparation killen sa att man fick 90 dagars garanti vet inte om det läggs på 90 dar på nuvarande eller bara 90 dar om man inte har nån garanti typ. Så jag fick ge honom serienummret och berätta att nätagget lyste grönt och så senn sa han "...för att komma med lite tur i oturen har du tre dagar kvar på din garanti". å fy fan vad jag blev glad så han skickade ett kvitto för ups grejjen och snart kommer det nån sak till min email och sen ere bara att ringa ups och vänta 4 veckor.

    Är det nån som vet om det kommer att ta kortare tid bara för att dom inte har lika många reparationer som förut(typ 06-07)??
    det tar 1-2 veckor totalt just nu ungefär (inklusive transporterna med UPS) dom har rätt mycket att göra hela tiden... men det blir mindre och mindre juh bättre dom blir på att göra moderkorten, men dom har fortfarande placerat en komponent knasigt (under DVD-Spelaren!!) vilket gör att den överhettas ganska lätt om man spelar långa perioder...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  19. #49
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Jasperboxar dör dom med, men sedan Jasper kommit på marknaden har jag bara fått in en Jasper för Återställning. Något fler Falcon ( 20 tal nu ) o skitmånga Opus ( eller vad i helskotta de utan HDMI heter för revision + Pre Falcon modellen med gammalt moderkort med HDMI port )

    Att tillägga så kommer man ha problem att köra X-Clampfix/Robotavlödning på Jasper då prollarna är superlimmade på moderkortet.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  20. #50
    det är nog bäst att fortsätta på den här tråden....
    så jag har skaffat mig ett xbox till xD som inte har RROD men när det kommer ingen bild man kan höra ljudet men fortfarande ingen bild..
    är det x-clamp som gäller eller är det dom 4 ram chipsen på baksidan i det här läget har kollat runt lite men folk säger så olika saker (HANA, Gpu, RAm mm..) tänke bara checka om nån här visste säkert och jag tror också att ni på psx har stött på det här problemet tidigare?

  21. #51
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    det är nog bäst att fortsätta på den här tråden....
    så jag har skaffat mig ett xbox till xD som inte har RROD men när det kommer ingen bild man kan höra ljudet men fortfarande ingen bild..
    är det x-clamp som gäller eller är det dom 4 ram chipsen på baksidan i det här läget har kollat runt lite men folk säger så olika saker (HANA, Gpu, RAm mm..) tänke bara checka om nån här visste säkert och jag tror också att ni på psx har stött på det här problemet tidigare?
    testa först med att "återställa" inställningarna med hjälp av en trådad kontroll:

    Håll in Y (Gula knappen) samt RT (Högra trigger knappen, den nedre knappen) under uppstarten av boxen och tills den har startat upp (OBS: detta fungerar INTE med trådlös handkontroll

    fungerar inte detta bör du kolla upp annat...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  22. #52
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    testa först med att "återställa" inställningarna med hjälp av en trådad kontroll:

    Håll in Y (Gula knappen) samt RT (Högra trigger knappen, den nedre knappen) under uppstarten av boxen och tills den har startat upp (OBS: detta fungerar INTE med trådlös handkontroll

    fungerar inte detta bör du kolla upp annat...
    Om det funkar blev det en jävligt billig xbox (500 spänn) och den har till och med HDMI yaay

  23. #53
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    607
    Respekt
    19
    Brorsans fick samma problem. Ljud men ingen bild.
    Startade xboxen samtidigt som jag tryckte på flänsen till GPUn och då fick jag bild. Bytte x-clampsen och det höll i några månader. Nu är den ganska förlorad.

  24. #54
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jasperboxar dör dom med, men sedan Jasper kommit på marknaden har jag bara fått in en Jasper för Återställning. Något fler Falcon ( 20 tal nu ) o skitmånga Opus ( eller vad i helskotta de utan HDMI heter för revision + Pre Falcon modellen med gammalt moderkort med HDMI port )

    Att tillägga så kommer man ha problem att köra X-Clampfix/Robotavlödning på Jasper då prollarna är superlimmade på moderkortet.
    Jag fick mitt xbox idag och hittade en liten extra detalj..

    jag undrar bara om eran flashningskampanjpryl om boxen e fixad hos er gäller om sigillen är bruten??

  25. #55
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    Jag fick mitt xbox idag och hittade en liten extra detalj..

    jag undrar bara om eran flashningskampanjpryl om boxen e fixad hos er gäller om sigillen är bruten??
    Jag bryr mig bara om brutna sigill ifall t.ex. boxen är köpt av oss och kunden vill reklamera den för att den är trasig eller liknande. Är du inom ramarna för något erbjudande omflashning vi har så gäller det.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  26. #56
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jasperboxar dör dom med, men sedan Jasper kommit på marknaden har jag bara fått in en Jasper för Återställning. Något fler Falcon ( 20 tal nu ) o skitmånga Opus ( eller vad i helskotta de utan HDMI heter för revision + Pre Falcon modellen med gammalt moderkort med HDMI port )

    Att tillägga så kommer man ha problem att köra X-Clampfix/Robotavlödning på Jasper då prollarna är superlimmade på moderkortet.
    förresten är det bara jasper som har superlimmade gpu cpu's för då har jag visst en jasper

  27. #57
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    100
    Respekt
    19
    Ni med rrod, testa denna guiden: http://xbox-experts.com/tutorial.php?n=teamhybridsultim

    Hybrid advanced kitet finns att köpa för en billig peng (140kr) med frakt.
    Har reparerat ett par xboxar med detta kitet + gjort en oven reflow och dom funkar kanon hittils.

  28. #58
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av RalleB Visa Inlägg
    Ni med rrod, testa denna guiden: http://xbox-experts.com/tutorial.php?n=teamhybridsultim

    Hybrid advanced kitet finns att köpa för en billig peng (140kr) med frakt.
    Har reparerat ett par xboxar med detta kitet + gjort en oven reflow och dom funkar kanon hittils.
    eller så kör man på det lite billigare (om man gör flera rrod fixar) och köper materialet för det hela själv:

    8st M5x10 sekant skruvar säljes i 25-pack på clasohlson för 15:- och har nummer: 11-1315-510
    8st M5 fjäderbrickor säljes i 10-pack på clasohlson för 8:- och har nummer: 11-1131-519
    16st M5 1cm tjocka brickor säljes i 10-pack på clasohlson för 9:- och har nummer: 11-1129-531

    lite rengörings medel för kylpasta finns att köpa bland annat hos kjell och company för 99:- (räcker jätte länge)

    lite kylpasta finns att köpa lite överallt, bör vara kylpasta lämpad för BÅDE aluminium OCH koppar då 360'n har båda... kostar 99:- på kjell och company (finns 2 varianter, Arctic 5 Silver, lite dyrare men blir ett lite tjockare lager då det levereras i en "spruta", sen finns det Zalman's kylpasta som räcker ganska jätte länge då detta blir ett riktigt tunt lager, levereras i en liten glas flaska med en pensel i locket, ungefär som nagellack)

    lite bomullspinnar och ev. bomullsrondeller (för att enkelt kunna göra rent kylarna och processorerna)

    Verktyg du behöver:
    1st 1/4 tum Hylsa eller U-Ring nyckel (om det nu finns en sådan i den här storleken?)
    1st 8cm Hylsa eller U-Ring nyckel

    OBS: Skiftnyckel är INTE att rekomendera...

    1st spärrskaft (eller något du kan använda till hylsorna om du inte väljer att använda U-Ring nycklar)
    1st Torx 8 bits/mejsel
    1st Torx 10 bits/mejsel
    en liten tunn spårmejsel (en platt mejsel med andra ord)
    Lite tejp av något slag (el tejp fungerar bra då den släpper lätt när du inte längre behöver den )

    ev. ett "opening-tool" för att få bort skalet utan att lämna massa synliga märken, går även bra med ovanstående mejsel men du behöver ha en sådan mejsel i vilket fall som helst och det är inte lätt att få upp skalet utan att lämna märken efter sig med en liten mejsel... det går men det är inte lätt...

    det man sedan gör är:
    skruva loss moderkortet (OBS: skruva först loss synkpanelen på framsidan av boxen!!!)

    tar bort det från metalchassit, är försiktig och försöker böja ut korset med mejseln (det är fasthakat i hållarna bara, så sätt den längst ut och försök få ut kanten bort från den runda pinnen som sitter upp)

    skruva loss dom gamla fästena med 1/4 tum hylsan/U-Ring nyckel

    göra rent kylflänsarna och processorerna (så noga det går, försök få bort ALLA resterna från den gamla kylpastan, detta kan ta ett tag, inte alltid det släpper direkt när man har haft på rengörings medlet, då droppar du ner lite rengörings medel och låter det vara någon minut eller 2...)

    när du nu har haft rent allt så sätter du dit skruvarna på undersidan av moderkortet MED en fjäderbricka på insidan tejpa sedan över skruvarna så att dom ligger kvar när du nu vänder på kortet

    placera 2st vanliga brickor på varje skruv

    applicera kylpasta över hela ytan som ska täckas

    försök nu skruva fast kyl flänsarna för hand, detta är inte lätt på första försöket kanske men det går bara man vill

    när du sedan skruvat fast detta för hand ska du dra åt lite löst med spärrskaftet så att det börjar ta emot, gör detta på ALLA skruvarna efter det drar du ungefär ½-1 varv till på varje skruv (OBS: DRA INTE HÅRDARE! det medför bara att du inte får någon bild bara ljud efter ett tag)

    nu är det dags att "baka" konsollen, stoppa tillbaka moderkortet i metall chassit, lägg dit en trasig 360 drive om du har en liggandes, annars kör du på den som ska vara där, du behöver inte koppla in den... lägg sedan fläkten ovanpå den kylfläns du kommer åt (den stora, CPU kylaren) var noga med att du läggger den så att det inte finns risk för att fläkten går sönder... montera även dit synkpanelen tillfälligt (du behöver inte skruva fast den)

    låt den sedan stå igång i 20 minuter, därefter ska den svalna i minst 15 minuter innan användning)

    skruva sedan ihop konsollen på nytt och det är färdigt
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  29. #59
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    24
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    eller så kör man på det lite billigare (om man gör flera rrod fixar) och köper materialet för det hela själv:

    8st M5x10 sekant skruvar säljes i 25-pack på clasohlson för 15:- och har nummer: 11-1315-510
    8st M5 fjäderbrickor säljes i 10-pack på clasohlson för 8:- och har nummer: 11-1131-519
    16st M5 1cm tjocka brickor säljes i 10-pack på clasohlson för 9:- och har nummer: 11-1129-531
    Har köpt dessa artiklar idag och provat detta. Men är det inte så att skruvskallarna nu tar i chassit under moderkortet och orsakar spänning i moderkortet när man drar i orginalskruvarna i hörnen m.m.? Varför inte göra som i guiden som det länkades till ovan och ta M5x16 och dra igenom både chassit och moderkortet?

  30. #60
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    därför att det är svårare att få till det, och då måste du borra genom metall chassit, för min del har detta fungerat jätte bra
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Förebygga RROD?
    By KikkomaN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-04, 15:09
  2. Trubbel med XBOX360 (RROD & Support)
    By PAZMAN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 32
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 17:01
  3. Rrod
    By Mikael71 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 16:23
  4. fel kod 0102 vad göra?
    By iceman007 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 05:36
  5. xecuter connectivity kit
    By palten2000 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 23:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •