Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Torrent Leech hjälp snälla

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    18
    Respekt
    0

    Unhappy Torrent Leech hjälp snälla

    jag blev bannad på att typ skrivit fel lösen 2 gånger och skulle vilja på nått sätt komma tillbaka dit, använda alltid TL och det är min favorit torrent sida. hade fin ratio runt 2.3 snälla hjälp en despirat person =) tack.
    namnet på TL var Zido om jag minns
    GMZido@gmail.com är mitt email för den iaf, snälla hjälp, behöver denna sidan för mina wii spel =(

    // Zido
    Last edited by Zido; 2008-06-25 at 22:31.

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Zido Visa Inlägg
    jag blev bannad på att typ skrivit fel lösen 2 gånger och skulle vilja på nått sätt komma tillbaka dit, använda alltid TL och det är min favorit torrent sida. hade fin ratio runt 2.3 snälla hjälp en despirat person =) tack.
    namnet på TL var Zido om jag minns
    GMZido@gmail.com är mitt email för den iaf, snälla hjälp, behöver denna sidan för mina wii spel =(

    // Zido
    Men vaddå så om du skriver fel password ett visst antal gånger så blir du banned for life?
    verkar juh helt sjukt....

    Jag var med om nåt liknande där.. jag satt hemma hos en polare och gjorde en invite från mitt konto till honom där, så öppnade han sitt mejl med inviten och loggade in, då blev jag bannad för att de påstod att jag försökte öppna 2 konton....

    suck...men jag har inte orkat lägga ner mer tid på det å nu har de stopp på medlems-sidan...har mejlat nån admin å så nån gång från en anna polares konto och försökt förklara vad som hände men de vägrar svara.....
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    =(
    det är den enda torrent sidan jag hade, vill inte ha nån public torrent shit =(

    // Zido

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Zido Visa Inlägg
    =(
    det är den enda torrent sidan jag hade, vill inte ha nån public torrent shit =(

    // Zido
    Nä jag förstår dig, men det enda du kan försöka med är att få tag i nån admin där, men de verkar vara 11-åringar med "jag-ska-ta-över-världen-komplex" så lycka till med det...
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    kan jag säkert förstå, vet du någon admins mail? skulle dock vilja ha andra torrent sites som man kan ladda filmer och sånt av oxo
    Last edited by Zido; 2008-06-27 at 19:34.

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    132
    Respekt
    17
    http://piratebits.org/browse_beta.php är öppen en stund till
    Mina consoler:
    PS3 Slim 120GB
    Wii (Argon 1.8) softmod cios38 rev 17
    Xbox 360 Elit Svart
    Xbox 360 vit 120GB hdd (Ixtreme LT, snart iaf)
    Nintendo DS Lite (R4, M3DS Real) svart
    PS2 (Dsm4 Lite) Gamla modellen
    Xbox (chippad) svart
    Gamecub (Qoob pro) lila (såld, efter reparation)
    Nintendo 64
    super Nintendo x2
    Nintendo 8-bitar

    Dator:
    Core2 duo E6850
    2xDDR2 2GB PC6400
    MK Gigabyte GA-p35-ds4
    GF8800GT 512mb
    ipower extreme ed 600w
    500gb hitachi SATA 2 + samsung 750gb, 1tb sergate

  7. #7
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av DrMyxo Visa Inlägg
    http://piratebits.org/browse_beta.php är öppen en stund till
    Vid min gud vilket galet script, man måste juh läsa igenom ALLA regler för att kunna svara på frågorna och den där rutan där man ska skriva in koden man ser på bilden tror ju att man skrivit fel kod 10 gånger av 9....
    OCH VARJE GÅNG MAN SKRIVER IN FEL KOD (enligt scriptet) SÅ MÅSTE MAN SKRIVA OM ALLA FÄLT FRÅN BÖRJAN MED NYA FRÅGOR SÅ MAN MÅSTE LÄSA I REGLERNA IGEN FÖR ATT KUNNA SVARA RÄTT PÅ !!!!

    har försökt i 10 minuter nu så nu skiter jag i det....

    den här sidan var det galnaste jag nånsin reggat nåt på...här går jag aldrig in igen...
    Last edited by bmansweden; 2008-06-27 at 21:37.
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  8. #8
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Hatar när sånt händer ... Det borde banne mig vara olagligt ... Ibland måste man skriva en roman om sitt liv och allt bara för att få hem nån drivrutin på 10 k ....
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  9. #9
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Hatar när sånt händer ... Det borde banne mig vara olagligt ... Ibland måste man skriva en roman om sitt liv och allt bara för att få hem nån drivrutin på 10 k ....
    Ja, isohunt är med en helt sjuk sida att skaffa konto på, för att få ladda upp saker måste du A: svara "vettigt" på minst 2 topics, B: få godkänt av admins på de svaren

    Sen får du inte svara på topics som innehåller länkar eller om du är för låg rang (de har ranger för att svara på vissa topics !, fel rang och du får inte svara även om du kan svaret)

    Du får inte klistra länkar i forum eller på sidan om du har för låg rang...

    Du kan få ditt konto bort-taget om du har för låg ratio ÄVEN FAST DU KAN LADDA NER UTAN ATT SKAFFA ETT KONTO DÄR !

    helt sjukt, men som sagt, det är 4 13-åringar som tror de är masters of the universe som sitter som admins på de där sidorna, åsså får de storhets-vanisnne royal och beter sig som svin mot allt å alla....

    Men de pojkarna får aldrig nån sweet punani irl....aaa ha ha !
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  10. #10
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Zido Visa Inlägg
    =(
    det är den enda torrent sidan jag hade, vill inte ha nån public torrent shit =(

    // Zido
    Asså grejen är den att jag körde alltid på medlems-sidor förrut som leech å swebits å så men sen orkade jag inte längre och började köra på öppna trackers å tar man bara grejer med bra seeders och leechers på så får man ner grejerna fet-snabbt därifrån med....

    Medlems-sidor är bra om man ska ladda ner lite udda prylar som aldrig seedas på öppna trackers typ men att hållla ration å det blir alldeles för jobbigt,

    sen är de adminsen på medlems-sidorna ofta som sagt arslen så om man säger i en torrent-kommentar att man inte gillar en film eller så kan man bli bannad alt få varningar å shit så även om releaserna inte funkar så vågar folk aldrig skriva det utan de skriver bara tack tack typ...
    På de öppna trackerna är folk ärliga och säger till om en release e dålig/trasig/osynk eller har rutten textning osv....
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Liknande diskussioner

  1. Ändra till 720, snälla hjälp
    By P.Bateman in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 10:51
  2. Snälla Hjälp mej psxcare.
    By MRPRESIDENTOO in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-23, 00:44
  3. Snälla Hjälp, 3.71 m33 the game could not be started
    By Helge1984 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 22
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 11:31
  4. Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-13, 22:17
  5. Konstigt problem med spelen, snälla hjälp
    By nela04 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 01:16

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •