Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Fel vid softmod

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Fel vid softmod

    tjena. har nu försökt få hjälp lite här å där på nätet med detta. Men alla forum verkar helt döda. Så jag hoppas på ett bättre resultat här.

    mitt xbox (v1.0) var softmoddad då jag fick det. Klantig som jag är råkade jag ju sabba viktiga filer när jag uppdaterade mitt XBMC så det vägrade boota. efter många om och med så fick jag tag på en av eeprom backupsen jag hade på den disken.

    Och jag gjorde iorning en ny disk med xboxhdm. Det funkade klockrent i min xbox. jag var dock dum nog att lägga in C och E från "Zzk All In One softmod (Hotswap Only)" och det funkade väll... dock lite tråkigt med 2 valmöjligheter på huvudmenyn... jag satte i auto-installer deluxe v4.3 i boxen och fipplade lite. lyckades inte då heller. för jag kunde inte istallera MS dash. jag måste dock ha lyckats uppdatera mitt eeprom på nått jävla vänter. För när jag bestämde mig för att göra en ny dick med xboxhdm idag med XBMC inbyggt så villden inte starta alls. den kommer till xbox loggan med microsoft texten. där stannar den! är detta kört nu? måste jag sätta i chip efter detta?

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Gör det enda rätta och hårdvarumodda ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Gör det enda rätta och hårdvarumodda ...
    jo nog blir det chip snart. men ekonomin tillåter inte det just nu! och jag kan inte leva utan min krysslåda!

Liknande diskussioner

  1. Fel vid Live-inloggning
    By leenzo in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-12, 20:56
  2. Fel vid bränning - någon som sett det här?
    By TigerSoul in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 23:57
  3. Fel vid chippning? Matrix Infinity + V15
    By ChRiiLLe in forum Matrix Infinity
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-06, 20:15
  4. vad e det som går fel vid flashning ?
    By telgetok in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-02, 15:47
  5. Fel vid uppdatering till stor hd (softmoddad)
    By telgetok in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 23:19

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •