Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 52

Diskussion: GUIDE: Installera Pandoras Battery, Magic Memory Stick (DC v7) samt TimeMachine 0.1

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Zinken
    Inlägg
    226
    Respekt
    0

    GUIDE: Installera Pandoras Battery, Magic Memory Stick samt TimeMachine

    Den här guiden kommer att hjälpa dig med att skapa ett "Pandoras Battery", ett "Magic Memory Stick (DC V8)" och TimeMachine.

    Denna guide fungerar inte med PSP 3000/PSP GO!/PSP Slim med V3 moderkort, vanligtvis Slim modeller som är köpta efter Oktober-November 2008.

    Magic Memory Stick tillsammans med Pandoras Battery kan användas för att unbricka eller flasha ett PSP.
    Magic Memory Stick kan skapas utan en flashad PSP, men för att göra Pandoras Battery krävs en flashad. Har du inte tillgång till det kan du köpa ett färdiggjort batteri, från psxcare eller för en spottstyver från ebay.

    TimeMachine kan används för att ladda program som kräver 1.50 kernel, något som annars inte är kompatibelt med PSP Slim. TimeMachine kräver ett Pandoras Battery, Magic Memory Stick och en flashad PSP.



    Installera Pandora för flashning / unbrickning av PSP Phat och Slim

    Dessa batterier fungerar att konvertera till pandora:
    * Sony PSP 1800mAh Battery Pack
    * Sony PSP 3.6v - 1200mAh * Sony PSP 3.6v - 1200mAh
    * Datel PSP Battery 3600mAh 2X * Datel PSP Battery 3600mAh 2X
    * Datel PSP Battery 1800 MaxPower * Datel PSP Battery 1800 maxpower
    * Sony PSP-280 2200mAh * Sony PSP-280 2200mAh
    * Atomic Battery Pack 3.6v 1800 mAh * Atomic Battery 3.6v 1800 mAh
    OBS!Batterier som följde med PSP moderkort ta-088 v2 eller senare kommer inte att fungera.

    Skapa ett Magic Memory Stick (DC v8)

    Ett magic memory stick (Despertar Del Cementerio V8) kommer vi skapa med PSP Grader

    1) Ladda hem PSP Grader som finns här och packa upp den på t.ex. skrivbordet. Kör sedan programmet.
    2) Anslut din PSP eller minneskort till datorn och välj enhetens bokstavsbeteckning (E:\ F:\ etc)
    3) Backa upp alla filer du vill ha kvar, all data på minneskortet kommer raderas.
    4) Tryck på ?Download? i PSP Grader. Om det inte fungerar, så ladda ner 5.00 uppdateringen härifrån istället. Extrahera rar filen och bläddra fram till den i ?Load 5.00 Official eBoot?.
    5) Välj nu med vilken knapp du vill starta Pandora med. Om du endast ska använda programmet till att unbricka PSP:s rekomenderas ingen (none) knapp. Då kommer PSP:n boota från minneskortet automatiskt om du har ett pandora batteri i PSP:n.
    6) Bocka i ?Format Memory Stick.
    7) Tryck på ?Create pandora Stick?
    Ditt minneskort kan nu användas tillsammans med ett Pandora batteri!



    Konvertera ett batteri till Pandora

    1) Ladda ned Hellcat's Pandora Installer for 3.xx Revision 3.
    2) Kopiera över mappen ?pan3xx? till X:/PSP/GAME. Avsluta usb läge.
    3) Navigera till Game menyn på din PSP och kör Hellcat´s Pandora Installer
    4) Du kommer nu att kunna välja mellan dessa 4 alternativ:
    * Press O to convert battery to Pandora
    * Press [] to convert battery to normal
    * Press R+O to write battery serial to file
    * Press R+[] to restore battery serial

    5) Tryck på R + O för att säkerhetskopiera batteriets serienummer. Det kommer behövas om du skulle vilja återställa det någon gång.
    6) Tryck på O för att omvandla ditt batteri till ett pandora. OBS! Du kommer inte längre att kunna använda det som ett vanligt. Du kan dock återställa det när som helst genom att trycka på R + [].
    7) Ditt batteri är nu klart att användas som ett pandora batteri. Starta din PSP med det här batteriet för att boota från minneskortet istället för flash minnet.

    Använda Pandora för Flashning / Unbrickning av PSP Phat och Slim

    1) Sätt i ett Pandoras Battery och ett Magic Memory Stick i din PSP. Håll ned knappen UPP när du startar den för att starta med Desperar del Cementerio.
    2) Du kommer nu att få en meny med följande alternativ:
    * Install 5.00 M33
    * Install 5.00 OFW
    * NAND operations
    * Hardware info
    * Test M33
    * Shutdown
    * Reboot device
    3) Välj Install 5.00 M33
    4) Memory Stick lampan sla börja blinka. Vänta 2-5 min för installationen att slutföra.
    5) Tryck på X för att avsluta installationen. Om du stänger av PSP:n vanligt kommer den att gå sönder och du måste börja om från steg 3 igen?
    6) Starta upp PSP med ett vanligt batteri . Du är möjligt att du får upp en (knappast troligt) blå skärm som säger att inställningarna är korrupta, tryck bara på X eller O så kommer den att rätta till det.
    7) Nu har du 4.01 M33. Du kan härifrån uppgradera till 5.00 M33-3 via network update.

    __________________________________________________ ________________________________________


    Installera TimeMachine 0.1 på PSP Slim & Phat

    Timemachine är ett program för att ladda tidigare firmwares från minneskortet. På PSP Slim kan den ladda en blandning mellan 1.50 och 3.40 samt så kan den ladda 3.60 M33. På PSP Phat kan den ladda 1.50 och 3.40 oe.

    Det är främst till för att 1.50 homebrews ska kunna köras på PSP Slim. Det enda programmet som jag vet att det inte fungerar är devhook. Den här guiden fungerar på både PSP Slim och Phat.

    Krav

    * En PSP med Custom Firmware. 3.71 M33 eller senare rekomenderas, andra kan (kanske) fungera.
    * Ett magic Memory Stick
    * Ett Pandoras Battery

    1) Ladda ner timemachine 0.1
    2) Öppna arkivet och kopiera TIMEMACHINE till X:/PSP/GAME
    3) Ladda ner 1.50 uppdateringen, kopiera den till roten på ditt minneskort och döp om till 150.PBP. Ladda sedan ner 3.40 uppdateringen, kopiera den till roten på ditt minneskort och döp om till 340.PBP. Ladda till sist ned 360.PSAR. Kopiera den till roten på minneskortet (den behöver inte döpas om). Den här filen behövs bara om du har Slim (PSP Phat är ej kompatibel).
    Det ska sedan se ut så här:
    X:/150.PBP
    X:/340.PBP
    X:/360.PSAR (endast om du har Slim)
    4) Det här är vad du bör se under Game i XMB. Kör programmet

    5) Du får sedan upp en sån här skärm:

    6) Välj "Install iplloader on PSP MS boot sector". Efter att det är gjort, tryck på X knappen för att återgå till menyn
    7) För Phat:
    Välj "Install 1.50" för att installera 1.50 firmware på minneskortet, och sedan "Install 3.40OE" för att installera 3.40 OE?.
    För Slim:
    Tryck på "Install 1.50 with 3.40 hw modules" och sedan "Install 3.60 M33"
    8) Och nu har du ett timemachine kompatibelt minneskort!

    Använda Timemachine

    Håll ned följande knappar när du startar din PSP för att starta från olika källor
    1.50: X
    1.50 och 3.40: O
    3.40 OE: /\
    3.60 M33: []
    DC v7: Pil UPP

    OBS! Om du har TimeMachine installerat och uppgraderar din version av Despertar del Cementerio måste du göra om steg 6. Du kan inte heller starta devhook genom TimeMachine.

    Blir något fel eller borde göras annorlunda? Skriv vad, så noggrant som möjligt, så kan vi förhoppningsvis hjälpa dig och uppdatera eller förbättra guiden
    Last edited by Bajen13; 2010-01-27 at 19:43.

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Nice guide
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Länka till i FAQ
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Faktiskt pendragon som har 1800, men tack ändå =)

    Finns iaf en länk till guiden nu, bra jobbat!
    Last edited by Xager; 2008-10-31 at 07:31.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Zinken
    Inlägg
    226
    Respekt
    0
    Japp, de va honom ja mena..

    Menade att du skulle länka till den i faq.. Skitbra jobbat med faq:en tycker jag Där finns typ allting som en noob kan behöva!

    Tycker dock att du kunde lägga till några rader om vad timemachine är och säga att det också står guidat hur man ordnar det här.
    Last edited by Bajen13; 2008-10-31 at 21:59.

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Funderar på att göra en rippningsguide för spel, dvs hur man sparar utrymme genom att tar bort onödiga filer från en iso =)
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  7. #7
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Zinken
    Inlägg
    226
    Respekt
    0
    Enda problemet är väl att de flesta noobs som hittat hit köper nog inte spel utan laddar ner färdigrippade spel. Men iofs... Kan nog va bra ändå, de finns säkert ett antal som är intresserade
    Last edited by Bajen13; 2008-11-01 at 17:02.

  8. #8
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Följt guiden till punkt och pricka ett flertal ggr nu men får det inte att funka. När jag kör hellcats app för att konvertera batteriet till pandora så verkar det som att det fungerar, jag får inget felmeddelande eller så. Men när jag sen startar psp:n med batteriet så startar den bara upp som vanligt oavsett vilken knapp jag bundit despertar till.

    Testade även att dra ner ett program som formaterade och konverterade minnet till ett pandoraminne via pc men med samma resultat.

  9. #9
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    Tack!

    Tack så mycket för allt.. jag fick min psp funka...

  10. #10
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Zinken
    Inlägg
    226
    Respekt
    0
    Bra

  11. #11
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Om man du har konverterat sitt batteri genom att använda Hellcat´s Pandora Installer for 3.xx Rev 3 kan man då starta det progget igen genom att använda sitt konvertade batteri ... Det måste man ju kunna för att konvertera tillbaka det till ett orginal
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  12. #12
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Japp det går

    OBS! Du kommer inte längre att kunna använda det som ett vanligt. Du kan dock återställa det när som helst genom att trycka på R + [].

  13. #13
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Zinken
    Inlägg
    226
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av allewii Visa Inlägg
    Japp det går

    OBS! Du kommer inte längre att kunna använda det som ett vanligt. Du kan dock återställa det när som helst genom att trycka på R + [].
    Precis

  14. #14
    Registrerade
    Jun 2009
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Hejsan, ny här men köpte nyss ett 2gig memstick pro duo till mitt psp phat1004 gamm modellen. Den är nu ver 3.80 och jag har följt denna guide till punk och pricka "http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/708959" tills att man ska fippla med pandoras battery saken(fastnade på den här eftersom jag inte kommer in i recovery mode). Några frågor bara, måste jag ha ver 1.50 på mitt psp för att göra pandoras battery saken eller måste jag ha pandoras battery för att kunna downgrada osv?. Och behöver jag verkligen 2 batterier? Men efter allt detta strul, kommer jag då kunna spela rippade psp spel, ladda ner emulatorer se film osv på mitt psp? Eller har jag missupfattat allt? Isf får jag ursäkta och ta livet av mig själv.... Men den stora frågan är om jag vågar trycka på pandoras battery creator nu eller om allt sprängs... eller om den inte funkar för att det står "game could not be run saken" som det blir med allt annat jag provat. Hjälp upskattas verkligen :>

  15. #15
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av kaggie Visa Inlägg
    Hejsan, ny här men köpte nyss ett 2gig memstick pro duo till mitt psp phat1004 gamm modellen. Den är nu ver 3.80 och jag har följt denna guide till punk och pricka "http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/708959" tills att man ska fippla med pandoras battery saken(fastnade på den här eftersom jag inte kommer in i recovery mode). Några frågor bara, måste jag ha ver 1.50 på mitt psp för att göra pandoras battery saken eller måste jag ha pandoras battery för att kunna downgrada osv?. Och behöver jag verkligen 2 batterier? Men efter allt detta strul, kommer jag då kunna spela rippade psp spel, ladda ner emulatorer se film osv på mitt psp? Eller har jag missupfattat allt? Isf får jag ursäkta och ta livet av mig själv.... Men den stora frågan är om jag vågar trycka på pandoras battery creator nu eller om allt sprängs... eller om den inte funkar för att det står "game could not be run saken" som det blir med allt annat jag provat. Hjälp upskattas verkligen :>
    Jag tror den måste vara flashad när du fixar pandora kitet, Gjorde det själv på en flashad psp Japp du kan spela nerladdade spel och emulatorer filmer med mer.. Det är bra att ha två batteri så du inte behöver fixa tillbaks och hit och dit. Följ den här guiden när du fixar allt
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  16. #16
    Registrerade
    Jun 2009
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av allewii Visa Inlägg
    Jag tror den måste vara flashad när du fixar pandora kitet, Gjorde det själv på en flashad psp Japp du kan spela nerladdade spel och emulatorer filmer med mer.. Det är bra att ha två batteri så du inte behöver fixa tillbaks och hit och dit. Följ den här guiden när du fixar allt
    Går det att göra själv ? : > linka isåfall gärna nån guide, var roligt att leka runt med detta

  17. #17
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av kaggie Visa Inlägg
    Går det att göra själv ? : > linka isåfall gärna nån guide, var roligt att leka runt med detta
    Batteri står i FAQ o i denna guide hur du gör, vill du hårdmodda sök på någon av mina gamla poster där jag postat bilder på hur man kapar banor i batteriet, inget jag rekommenderar dock.

    Köp en sånhär så spar du tid o pengar istället:
    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=766
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  18. #18
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    32
    Respekt
    16
    Hallå, Är så att jag nog råkat uppdaterat min psp vilket medför att min flashad firmware skrivs över?? När jag tittar min version så står det: "System Software Version 3.93" inte m33 eller så. Min fråga är: Kan jag använda detta psp med denna firmware för att flasha en annan phat psp? mvh / bqobd

  19. #19
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Nej, du måste ha en flashad psp för att flasha en annan psp. Dvs du måste flasha om din egen psp innan du kan flasha någon annans.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  20. #20
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Allt funkade tills jag kom till Pandora battery maker... där jag tryckte cirkel för att göra ett pandora batteri.. alltså det sista i listan,,satt med detta i 3 timmar ..ja e väl en Noob som man kallar det....iaf när jag väl gjort batteriet och det står..battery pandorized...och jag försöker att sätta i batteriet så startar det som vanligt..dvs i vanligt läge..har prövat med 3 st orginal batterier..från olika maskiner...psp 1004 den feta..vad kan jag gjort fel..fattar inget..snälla hjälp....

    uppdatering batteriet som jag har är ett BLA4ae...försökte hårdmodda det... fast jag hittade ingen guide för det batteriet. det batteriet jag har ska man klippa det lilla chippet på ena kortsidan. det ska alltså finnas två chip på kortsidan, fast på mitt finns det bara ett stort, och det lilla är borta...men jag satte tillbaka höljet med hjälp av lim, så batteriet funkar som vanligt, fast tror att batteriet BLA4ae inte går att pandoras..med hård eller mjuk moddning.

    uppdatering....OBS!!!!!!! Mitt batteri är icke hårdmoddingsbart...men jag åkte till Psx care och tjackade en Service tool....alla batterier är numera pandora Batterier... en knapp tryckning så var allt klart...så enkelt..MÅSTE BARA REKOMMENDERA DEN...DETTA ÄR FÖR ER SOM VILL GÖRA OM ERA BATTERIER TILL SERVICE BATTERIER/PANDORA GENOM BARA ETT KANPP TRYCK SÅ ENKELT VAR DET.... 350 SPÄNN...PÅ PSXCARE......


    Jag har nu lyckats att flasha min första egna psp genom guiden ovan.....till och med jag....
    Last edited by everlastno1; 2009-10-02 at 18:40.

  21. #21
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Hej! Har sökt runt på internet utan resultat, hoppas någon här vill hjälpa mig Ni verkade kunniga så jag reggade mig här.

    Jag har iaf sedan tidigare en cfw m33-6 och nu vill jag byta firmware till 5.03 GEN-A så man kan lira dom nya spelen. m33 verkar ju inte uppdatera längre.

    Hur ska jag gå tillväga för att byta firmware? Samt vad behöver jag? Jag hade min psp inlämnad till en snubbe när jag köpte den så jag vet inte hur man gör. Tacksam för hjälp.

    Mvh Pontus

  22. #22
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    jag har följt hela guiden, har gjort minneskortet. Batteriet jag använder är ett psp Phat batteri, men jag gör det till pandora i en flashad psp slim. allt funkar perfekt tills jag försöker boota "Despertar del Cementerio" med uppåtpilen i min psp Phat som jag ska flasha. Vad kan vara problemet?

  23. #23
    Registrerade
    Dec 2000
    Från
    Sthlm
    Inlägg
    2 386
    Respekt
    28
    Bra guide! Jag var tvungen att dra in OF 6.10 för att kunna utnyttja erbjudandet om 3 "gratisspel" till PSPgo om man har en gammal PSP men den måste ha OF 6.10 för att det ska gå.
    Men lite prep innan så var det inga problem att komma tillbaka till CFW igen.

  24. #24
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    på min PSP så va det 3.52 m33-3 innan, så jag gjorde ett pandora batteri och flashade den till 5.50 gen-b, och den funkar skitbra, nu skulle jag fixa med min brors "rena"PSP så jag flyttade över batteri och minneskort till den och flashade upp den också till 5.50gen-b, vilket gick utmärkt, men inget spel vill starta.... vad har jag missat?? ska det inte räcka att byta till CFW eller måste den flashas med något mera??

  25. #25
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Får du någon felkod eller händer det bara ingenting ... Om det är något nyare spel så kanske det krävs att du kör denna först ... http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=37539
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  26. #26
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    97
    Respekt
    20
    Tjo!
    har lagt in Gen-D2 i min PSP.
    När jag sedan går in i "Gen Recovery menu" & Ska göra om Batteriet till pandora så får jag "Fail" när jag försöker.
    Vad gör jag för fel?

    *PROBLEM LÖST*
    Last edited by daydreamer; 2009-11-09 at 08:36.

  27. #27
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    NoGo

    Jag har följt din guide, men när jag startar Pandora Installern, får jag bara:
    This game cannot be started. The data is corrupted.
    Vad kan det vara för fel ?

    /John

  28. #28
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    troligtvis har du en för gammal FW, Orig FW eller liknande...

    ett annat enkelt sätt att få tag på ett sådant här minneskort är att använda min IMG som finns på min hemsida: www.swizzy.se jag har gjort det minneskortet på samma sätt som den här guiden, men istället för att välja pilen ner eller om det var upp, i den här guiden har jag valt att köra med LB (Left Bumper)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  29. #29
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Zinken
    Inlägg
    226
    Respekt
    0
    Du måste ha custom firmware. Alternativt kan du hårdmodda batteriet, köpa en "Service tool" eller ett nytt (pandora) batteri.

  30. #30
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Jag har gjort som du men det finkade inte. När jag ska öpnna Pandora Insaller for 3.xx... så kommer det upp en text och då står det: This game cannot be started. The data is corrupted.

    Vet du vad felet är Skulle vela få det och funka!!

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Ny köpt Psp vill inte installera 3.90 custom.
    By Downp in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 00:05
  2. Lite hjälp med firmwire och CFW.
    By Cless in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2008-02-05, 10:57
  3. Printable.
    By Bianc0neri in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 51
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 19:51
  4. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-12, 10:45
  5. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •