Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: byte av hårddisk

  1. #1
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    45
    Respekt
    21

    byte av hårddisk

    hej ..tänkte byta hdd till en större har chippat och program inne ...är det bara att byta eller måste man läsa ur några nycklar ???

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Bara å följa de guider som finns
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    45
    Respekt
    21

    ok

    av det jag har läst i forumet så är det bara att byta hdd och stoppa in superdisc och formatera stämmer det??? i dags läge sitter xbmc inne kommer det att försvinna om jag byte av hdd ???? har läst också att man nåste läsa ur hdd annars blir boxen oanvändbar????

    mvh nisse30

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Det är bara att smacka in en ny HD och köra Superdisc ... Glöm inte kopiera saves och dylikt först ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  5. #5
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    45
    Respekt
    21

    bra!!!

    har nyss köpt boxen till pojken så det finns inga saves...vad menar du med dylikt..är film och musik..eller nåt annat viktigt
    skulle dt fucka up ..kan man stoppa in det gamla hdd igen???


    mvh nisse
    Last edited by nisse30; 2008-12-09 at 11:31.

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Det var väl mest Saves jag syftade på ... Jo det går bra att slänga in den gamla HHD:n igen om du känner för det av nån anledning ... Men ska du använda orginal disken i nån annan burk så måste du låsa upp den först med nåt program som finns med på Superdisc (kommer inte ihåg vad det hette) ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  7. #7
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    45
    Respekt
    21

    dvd

    kan man använda en dvd-skiva istället för en cdrw???det får nämligen inte plats på cdrw (superdisc 3.7 rc6

Liknande diskussioner

  1. Lite hjälp ang hårddisk byte
    By Xbox_Xbox in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-28, 00:21
  2. Hårddisk byte Xbox
    By principe_j in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 10:41
  3. Xboxen seg efter Hårddisk byte!
    By Lintz in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 21:06
  4. Spel hackar efter byte av hårddisk?
    By macross-maniac in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-09, 19:11
  5. 4.1 Byte till större hårddisk
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-11-15, 18:25

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •