Sida 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Visar resultat 61 till 90 av 117

Diskussion: M3i Zero - Manual + Systemfiler + Corefiler.

  1. #61
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av raman02 Visa Inlägg
    tack så mycket men måste man ladda ner f-core någonting,
    Om inte senaste f-core / kernel finns med i den ordinarie updateringen så måste du ladda ner den separat. Om man inte flashar om sitt m3izero med senaste kernel så fungerar det inte på en uppdaterad dsi/xl.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #62
    Registrerade
    May 2009
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    så om fixade M3i Zero Core data file V1.6.1 och System V4.9 X på kortet och sen blinkar bara lampan en gång och dsi hittar inte kortet då..
    grinar man

  3. #63
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    57
    Respekt
    16
    Funderar på att köpa M3i Zero men har ett par frågor först.

    Är ett vanligt Nintendo DS jag har, kortet fungerar på den väl?
    Fungerar alla spel hela tiden eller måste man uppdatera när nya spel släpps?
    Ifall man måste uppdatera, hur fort släpps detta uppdateringar?
    Brickas kortet eller NDS om man gör fel någonstans eller är det bara att börja om ifall man gör fel?
    Lägger man spelen i "E\GAME\speletsnamn.NDS" ?
    Som jag har uppfattat det är ett spel på under 100mb. Finns det något annat som tar plats eller är dem stora minneskorten bara till för dem som vill ha många spel?
    Är NDS regionslåst eller kan jag ladda ner amerikanska spel och köra dem på ett europeiskt NDS?
    Last edited by Ric; 2011-01-31 at 20:14.
    Alla heter Glenn i Göteborg!

  4. #64
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Ric Visa Inlägg
    Funderar på att köpa M3i Zero men har ett par frågor först.

    Är ett vanligt Nintendo DS jag har, kortet fungerar på den väl?
    Fungerar alla spel hela tiden eller måste man uppdatera när nya spel släpps?
    Ifall man måste uppdatera, hur fort släpps detta uppdateringar?
    Brickas kortet eller NDS om man gör fel någonstans eller är det bara att börja om ifall man gör fel?
    Lägger man spelen i "E\GAME\speletsnamn.NDS" ?
    Som jag har uppfattat det är ett spel på under 100mb. Finns det något annat som tar plats eller är dem stora minneskorten bara till för dem som vill ha många spel?
    1. Kortet fungerar med samtliga maskiner som finns på marknaden i sverige idag
    2. Du kan behöva uppdatera system filerna lite då och då för att få dom allra senaste spelen att fungera...
    3. Dom uppdateringarna kommer ganska fort... brukar inte ta lång tid alls
    4. Varken kort eller maskin ska brickas om du råkar göra något fel... det är relativt failsafe
    5. Det är väl ett bra tipps o lägga dom så ja, flashkortet kommer hitta dom även om dom ligger någon annanstans, personligen lägger jag spelen "x:\NDS\0-A\speletsnamn.nds" där 0-A är en "kategori" det vill säga jag har delat upp spelen lite, för att lättare kunna bläddra igenom spelen *har över hundra spel på mitt kort*
    6. Spelen är olika stora, men man brukar väl räkna ungefär 10 spel per gigabyte, 1 gigabyte är 1024 mb, så man räknar med att spelen ligger runt 102.4mb även sparningar tar upp lite plats, detta är bara ngra kb dock så det är ingenting man behöver monster kort till...

    Jag skulle rekomendera att du kör med antingen 4 eller 8 GB kort det är vad dom flesta kör med
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #65
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Den fungerar. Nya spel kan kräva uppdatering. M3 är en av de bättre leverantörerna på att släppa uppdateringar, men det kan alltid variera. Går inte bricka M3. Spelen lägger du på valfri plats på ditt minneskort. Förutom spel kan du ha film och musik på minneskortet. Det går att regionslåsa, men jag har bara hört talas om ett obskyrt spel/musikapplikation som varit låst.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #66
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    57
    Respekt
    16
    Okej, tack så mycket. Blir till att troligtvis vandra förbi er butik imorgon och köpa ett M3i Zero då.
    Alla heter Glenn i Göteborg!

  7. #67
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    57
    Respekt
    16
    Hittills har allt fungerat bra med kortet. Har uppdaterat kortet. Tänkte nu ta ut minneskortet ur M3i Zero och lägga in System filerna. Förstår inte hur man ska få ut minneskortet. Ofta ska man peta in minneskortet en kort bit så åker det ut av sig själv, ibland kan man enkelt dra ut kortet. Vad ska man göra här? Ska jag öppna M3i Zero och ta ut minneskortet den vägen?

    EDIT. Fick ut det med hjälp av en pincett. Men antar att det inte är tanken att man ska göra så.
    Last edited by Ric; 2011-02-01 at 19:59.
    Alla heter Glenn i Göteborg!

  8. #68
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Ric Visa Inlägg
    Hittills har allt fungerat bra med kortet. Har uppdaterat kortet. Tänkte nu ta ut minneskortet ur M3i Zero och lägga in System filerna. Förstår inte hur man ska få ut minneskortet. Ofta ska man peta in minneskortet en kort bit så åker det ut av sig själv, ibland kan man enkelt dra ut kortet. Vad ska man göra här? Ska jag öppna M3i Zero och ta ut minneskortet den vägen?

    EDIT. Fick ut det med hjälp av en pincett. Men antar att det inte är tanken att man ska göra så.
    Du ska trycka in det för att det ska släppa, det är en liten spärr... ibland kanske kortet fastnar i maskinen av okänd anledning...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #69
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    57
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Du ska trycka in det för att det ska släppa, det är en liten spärr... ibland kanske kortet fastnar i maskinen av okänd anledning...
    Efter ett par insättningar och utdragningar med pincett fungerar nu det som det ska. Tack för hjälpen.
    Alla heter Glenn i Göteborg!

  10. #70
    Registrerade
    Feb 2011
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Hej jag är ny här

    mitt problem är att det jag har gjort allt ni skriver här men det kommer bara upp "system file missing"

    vad har jag gjort fel?

    tack för snabbt svar

  11. #71
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du har lagt fel fil på rätt plats, rätt fil på fel plats eller till och med fel fil på fel plats.

    Beskriv vad du har för filer och var dom ligger...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  12. #72
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av burken_83 Visa Inlägg
    Hej jag är ny här

    mitt problem är att det jag har gjort allt ni skriver här men det kommer bara upp "system file missing"

    vad har jag gjort fel?

    tack för snabbt svar
    Antingen har du lagt in FEL system filer på minneskortet, eller så hittas inte minnes kortet av m3'an, alternativt så har du som hansi säger lagt filerna på fel plats eller i fel ordning...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  13. #73
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    67
    Respekt
    17
    Tjena!

    Köpte mig ett M3 i zero av er för någon dag sedan, fick hem det igår och installerade systemfiler och core filen, men nu när jag sätter det i min 3DS får jag upp att den inte hittar något SD kort. Kortet verkar ju boota helt ok då jag får upp en ikon och den startar. Läste någonstanns att jag var tvungen att uppdatera kortet i en vanlig DS, fick uppfattningen av att det inte skulle behövas med detta kort när jag köpte det, men kanske har ändrats iom updaten som kom till 3DSen nyligen?

    Så undrar vad jag behöver göra för att få det att fungera, är det en vanlig DS som behövs för att uppdatera, eller kan det vara fel på SDkortet(beställt samtidigt som kortet)?

  14. #74
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Daanjeel Visa Inlägg
    Tjena!

    Köpte mig ett M3 i zero av er för någon dag sedan, fick hem det igår och installerade systemfiler och core filen, men nu när jag sätter det i min 3DS får jag upp att den inte hittar något SD kort. Kortet verkar ju boota helt ok då jag får upp en ikon och den startar. Läste någonstanns att jag var tvungen att uppdatera kortet i en vanlig DS, fick uppfattningen av att det inte skulle behövas med detta kort när jag köpte det, men kanske har ändrats iom updaten som kom till 3DSen nyligen?

    Så undrar vad jag behöver göra för att få det att fungera, är det en vanlig DS som behövs för att uppdatera, eller kan det vara fel på SDkortet(beställt samtidigt som kortet)?

    I vissa lägen måste man göra en magisk procedur som tyvärr omfattar en vanlig ds. När den proceduren väl är utförd så skall kortet gå att uppdatera som det är tänkt sedan. Jag har inte proceduren i huvudet, antar att Swizzy hoppar in här under dagen och lägger in den fullständiga beskrivningen.

    Har du köpt kortet av oss och inte har möjlighet att lösa proceduren själv så får du returnera det så löser vi det åt dig.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  15. #75
    Registrerade
    Oct 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Hej jag gjorde en system update på min dsi och sen när jag ska spela så står det an error has acooured(min engelska e lite dålig ) vad ska göra

  16. #76
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Raman Moradi Visa Inlägg
    Hej jag gjorde en system update på min dsi och sen när jag ska spela så står det an error has acooured(min engelska e lite dålig ) vad ska göra
    Flasha in senaste fcore.dat och lägga in senaste systemfilerna till att börja med...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  17. #77
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    I vissa lägen måste man göra en magisk procedur som tyvärr omfattar en vanlig ds. När den proceduren väl är utförd så skall kortet gå att uppdatera som det är tänkt sedan. Jag har inte proceduren i huvudet, antar att Swizzy hoppar in här under dagen och lägger in den fullständiga beskrivningen.

    Har du köpt kortet av oss och inte har möjlighet att lösa proceduren själv så får du returnera det så löser vi det åt dig.
    Processen som Hansi pratade om i inlägget ovan är följande:

    Steg 1. Ladda hem Core och M3GUpdaterPlus_142.nds från http://www.handheldsources.net/M3DS/Download_M3DSR.html (båda ligger i samma sektion) ladda även hem system filerna

    Steg 2. Packa upp F_Core.dat och systemfilerna detta på minneskortet och sätt det i M3i Zero kortet, tryck sedan in USB kabeln som följer med och programmera som vanligt.

    Steg 3. Ta fram en DS, DS Lite, DSi eller DSi XL och kör igång .nds filen följ sedan anvisningarna på skärmen (jag har inte koll på exakt vilka knapp tryckningar det är just nu)

    Steg 4. Programmera om M3i Zero kortet igen med F_Core.dat och USB kabeln

    Nu ska det funka ordentligt med din 3DS
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  18. #78
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    91
    Respekt
    17
    Tjenare!

    Jag hämtade ut mitt m3 zero flash kort idag, och jag har flashat det och allt gick bra, men när jag startar det på mitt 3ds så kommer det bara upp " no sd card found " Och jag har lagt in system mappen och nds mappen i root menyn.
    Vet ni någon lösning på detta?
    Jag har flashat med senaste f-core

  19. #79
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
    Tjenare!

    Jag hämtade ut mitt m3 zero flash kort idag, och jag har flashat det och allt gick bra, men när jag startar det på mitt 3ds så kommer det bara upp " no sd card found " Och jag har lagt in system mappen och nds mappen i root menyn.
    Vet ni någon lösning på detta?
    Jag har flashat med senaste f-core
    Då behöver du köra en annan uppdatering mellan, detta måste göras på en äldre enhet: http://down.gbalpha.com/GBalpha/Soft...Update_SH2.zip
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  20. #80
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    91
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Då behöver du köra en annan uppdatering mellan, detta måste göras på en äldre enhet: http://down.gbalpha.com/GBalpha/Soft...Update_SH2.zip
    ska jag flasha om kortet först med denna och sen med den nya, eller vad ska jag göra?

  21. #81
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
    ska jag flasha om kortet först med denna och sen med den nya, eller vad ska jag göra?
    Precis, kör igång den här uppdaterings grejjan med en äldre maskin sen kör du om f_core.dat igen
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  22. #82
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    91
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Precis, kör igång den här uppdaterings grejjan med en äldre maskin sen kör du om f_core.dat igen
    Ska se om jag fattat detta rätt.
    Ladda ner den där saken någon skickade, lägg det på ett minneskort, stoppa in det i en t.ex nintendo ds, kör installationen sen töm minneskortet, sen flasha om m3zero kortet med den senaste f-core filen? och sen lägga in nds mappen och sen köra det i en 3ds? Om inte, förklara gärna vad mer jag ska göra Tack på förhand

  23. #83
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
    Ska se om jag fattat detta rätt.
    Ladda ner den där saken någon skickade, lägg det på ett minneskort, stoppa in det i en t.ex nintendo ds, kör installationen sen töm minneskortet, sen flasha om m3zero kortet med den senaste f-core filen? och sen lägga in nds mappen och sen köra det i en 3ds? Om inte, förklara gärna vad mer jag ska göra Tack på förhand
    just precis, du behöver dock inte tömma minnet någonstans under processen
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  24. #84
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    91
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    just precis, du behöver dock inte tömma minnet någonstans under processen
    Det fungerade bra att installera på ett annat ds, och det fungerar ibland att ha den i 3dsen, men oftast så blir skärmen svart sen vit och sen svart igen, och så stannar den där. så man får starta om en jäkla massa gånger, men man får väl räkna med det när den inte är gjord för 3ds

    Tack för hjälpen!

  25. #85
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Det låter som krångel med ditt minneskort om den håller på så, vad är det för minneskort du använder dig av? (märke, och klass)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  26. #86
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
    Det fungerade bra att installera på ett annat ds, och det fungerar ibland att ha den i 3dsen, men oftast så blir skärmen svart sen vit och sen svart igen, och så stannar den där. så man får starta om en jäkla massa gånger, men man får väl räkna med det när den inte är gjord för 3ds

    Tack för hjälpen!
    Nej det skall inte vara så :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  27. #87
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    91
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
    Det fungerade bra att installera på ett annat ds, och det fungerar ibland att ha den i 3dsen, men oftast så blir skärmen svart sen vit och sen svart igen, och så stannar den där. så man får starta om en jäkla massa gånger, men man får väl räkna med det när den inte är gjord för 3ds

    Tack för hjälpen!
    Men nu startar det inte alls längre

  28. #88
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
    Men nu startar det inte alls längre
    Vad har du för minneskort? märke/class, kanske är så att du fått tag på ett dåligt minneskort? testa gärna ett annat minneskort om du kan

    testa gärna att formatera om minneskortet i datorn en gång också med FAT32 som filsystem, OBS: detta raderar allt som ligger på minneskortet!
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  29. #89
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    91
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Vad har du för minneskort? märke/class, kanske är så att du fått tag på ett dåligt minneskort? testa gärna ett annat minneskort om du kan

    testa gärna att formatera om minneskortet i datorn en gång också med FAT32 som filsystem, OBS: detta raderar allt som ligger på minneskortet!
    Det är ett sandisk micro sd kort 4gb. Har prövat med ett annat men det är exakt samma sak Har prövat att formatera men det fungerar ändå inte. Varannan gång säger den att den hittar inte något minneskort och andra gången blir det svart sen vitt sen svart och sen stannar den

  30. #90
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    91
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Vad har du för minneskort? märke/class, kanske är så att du fått tag på ett dåligt minneskort? testa gärna ett annat minneskort om du kan

    testa gärna att formatera om minneskortet i datorn en gång också med FAT32 som filsystem, OBS: detta raderar allt som ligger på minneskortet!
    Jag ska ta allt från början och säga vilka metoder jag har prövat

    Först flashade jag kortet med nyaste f-core. la in senaste system mappen och la in nds mappen med spel. Det fungerade bra första gången, sen när jag startade om så gick det inte mer, då blev det svart sen vitt sen svart igen och fastnade där, sen när jag startade om igen så stod det att den inte hittar något minnes kort.

    Då formaterade jag det, la in m3gu och körde det i ett vanligt ds, det uppdaterades och gick bra, sen prövade jag att stoppa in det i mitt 3ds, då stod det bara att ett fel hade inträffat, då flashade jag om det med f-core, då fungerade det, sen startade jag om då fungerade det, sen 2a gången jag starade om så fastnade det på på svart skärm, och gången efter så stod det att den hittar inget minnes kort, då formaterade jag det helt igen och la in allt på nytt och då fungerade det tills jag startade om, då fungerar det inte mer.
    Så varje gång jag rensar minneskortet så fungerar det 1gg, sen säger den att den hittar inget minneskort eller så blir det bara svart.

    Har prövat med ett annat minneskort men det blir bara samma sak där

Sida 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Xbox 360 Flashing Manual
    By ecu971 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 16:16
  2. mass effect - Manual?
    By dzl in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 23:35
  3. Få igång ditt Super mario galaxy Manual klockrent (Wiikey)
    By bavermus in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 55
    Senaste inlägg: 2007-11-25, 23:57
  4. Psxcare och manual
    By joellindgren in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 18:09
  5. Manual?
    By Pahlsson in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 15:16

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •