Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: NHL 10 [English][XBOX360][DEMO][gamerguuy]

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2005
    Inlägg
    97
    Respekt
    19

    NHL 10 [English][XBOX360][DEMO][gamerguuy]

    Är det någon som fått detta att fungera? Jag har provat att bränna ut den två gånger, en gång i 8x och en gång i 2x. När jag startar xboxen står det mixed media, men går jag in i game står det nhl 10 demo men det går inte att starta. Någon som kan? Jag har bränt det i imgburn.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Det är ingen här som vill prova på något sådant där skit, seriöst... det är en DEMO du kan få den via Xbox live gratis?!
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Har samma problem som dig Jocce??

    Nån som fått det att fungera??

    Swizzy: Alla kanske inte har tilllgång till Xbox Live

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    då skulle jag vänta på att den kommer ut som fullversion istället för att slösa pengar på en Demo
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2005
    Inlägg
    97
    Respekt
    19
    Men jag vill spela det nu!

  6. #6
    Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Inlägg
    249
    Respekt
    15
    kan de inte va så att man måste föra över spelet direkt på hdd för att kunna spela?

    står de ingen info nånstans om hur man ska göra för att få spelet att funka? ingen nfo fil elr nån info där du ladda ner de?

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2005
    Inlägg
    97
    Respekt
    19
    Nej det finns bara en ISO.fil...
    Ingen som fått detta som funkar?

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2009
    Inlägg
    79
    Respekt
    15
    Lite drygt två veckor så kan ni tanka fullversionen. Jag tror ni klarar er utan demot den tiden.
    Kan nämna att demot inte är speciellt mycket egentligen, du får köra igenom den nya "guiden" i början där du bla får prova på det nya fightsystemet i förstapersonsvy, sedan får du prova att lira en period i en Stanley Cup-final (match 7 av 7) och vinner du så får du se en kort del av de cutscenes som ska vara med i fullversionen vid en Stanley Cup-vinst.
    Du kan också prova på Be-A-Pro, har dock inte provat det själv (än?) så kan inte uttala mig om hur mycket du får prova på att lira i det spelläget.
    Men mycket mer än så är det inte, så att slösa flera skivor för detta demo tycker jag verkligen är onödigt. Även om jag känner igen mig i er situation, är man hockeyälskare så är man.

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    mjo det är sant RickeXBM, men många postar liknande.. skit i det.. formatera om.. vänta.. gör si och så.. men tråden handlar om hur han/hon får igång det oavsett när det släpps eller på vilken media det är. jag kan det inte heller, men är rätt att meningslöst att posta i trådar när man inte har svaret utan vill gå omkring problemet.. inget personligt mot dig eller swizzy jag är likadan ibland... men vissa trådar bör vara ifred för att slippa offtopic... en vänlig tanke från int21

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2009
    Inlägg
    79
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    mjo det är sant RickeXBM, men många postar liknande.. skit i det.. formatera om.. vänta.. gör si och så.. men tråden handlar om hur han/hon får igång det oavsett när det släpps eller på vilken media det är. jag kan det inte heller, men är rätt att meningslöst att posta i trådar när man inte har svaret utan vill gå omkring problemet.. inget personligt mot dig eller swizzy jag är likadan ibland... men vissa trådar bör vara ifred för att slippa offtopic... en vänlig tanke från int21
    Den vänliga tanken uppskattas.

    Ska ha detta i åtanke framöver, tack för tipset.

Liknande diskussioner

  1. NHL 09-kontroller ändrades??
    By dekeart in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 12:28
  2. NHL 09 kontroll problem
    By pellep18 in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 23:13
  3. Ett tips på dirty disc på NHL 09
    By who_carres in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 02:34
  4. NHL 2K9 NTSC buggar på mitt PAL Wii
    By josundlo in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-28, 18:54
  5. Problem Med NHL 09 "Disc unreadable"
    By doublev in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-27, 23:00

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •