Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Datum/klocka

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    101
    Respekt
    16

    Datum/klocka

    Min Console är "raped" men vad för går inte datum och klockan som den ska?. Jag har ställ in the 2 gånnger och när jag stänger av så går den till baka till år 2005 och en tid som inte stämmer. Måste man vara på Live för att den oxo ska funka?.

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    143
    Respekt
    21
    Jag tror det faktiskt.. min klocka brukar vara 2005 kl13:00 fram till att jag kopplar upp mot live

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    den ska inte hålla på sådär, om du ställer in tiden manuellt ska den fortsätta ticka från det datum/den tiden du ställer in, är du kopplad till live ska den inte bry sig om dina settings utan fixar automatiskt...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Inlägg
    249
    Respekt
    15
    min beter sig likadant. iaf klockan. har ställt in den ett par gånger men lika förbannat går den fel efter ett tag.
    inte för att jag bryr mig så jätte mycke men ändå irriterande

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    101
    Respekt
    16
    Jag har ställt den 10 gånger nu går iaf tillbax.. Så man får inte ens ha datum/klockan i fred.

  6. #6
    Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Inlägg
    249
    Respekt
    15
    jag har inte blivit bannad, va jag vet. har inte varit inne på live på ett tag så har iaf inte fått boxen sabbad av ms. min är så där iaf

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av SH!Ne Visa Inlägg
    Min Console är "raped" men vad för går inte datum och klockan som den ska?. Jag har ställ in the 2 gånnger och när jag stänger av så går den till baka till år 2005 och en tid som inte stämmer. Måste man vara på Live för att den oxo ska funka?.
    stänger av, rycker du stömsladden? xboxen har nämligen inget batteri för klockan.. min står ständigt på 2005 pga av detta.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •