Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 36 av 36

Diskussion: Köpa ny dvd brännare.

  1. #31
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    felet är troligtvis din brännare: SONY/NEC är inte bra brännare att bränna 360 spel med, köp dig en ny Samsung eller Pioneer, dessa fungerar bra för dom flesta, på samma sätt som Verbatim skivorna i jämförelse med övriga märken...

    Fel , Jag brände en gång till och det funkade hahahahahhahahaahahhaha


    Pus pus

  2. #32
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    att det fungerar 1 gång betyder inte att det kommer fungera 1000 gånger... som sagt SONY/NEC är INTE bra... tyck vad du vill, jag bryr mig inte, men säg inte att jag har fel angående det märket och så bara för att det råkar fungera 1 gång... dessutom tyder felkoden på error i DVD brännaren...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #33
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    att det fungerar 1 gång betyder inte att det kommer fungera 1000 gånger... som sagt SONY/NEC är INTE bra... tyck vad du vill, jag bryr mig inte, men säg inte att jag har fel angående det märket och så bara för att det råkar fungera 1 gång... dessutom tyder felkoden på error i DVD brännaren...
    Nej , jag har bränt tidigare med den typ 30 spel och dem funkade. Jag tror nog att jag använde fel bränningsprogram. Bytte till imgburn och det funkade bra.

  4. #34
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    ok, jao, det kan också vara en del av orsaken, det kan också ha varit så att just den skivan inte var så bra i kombination med din brännare...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #35
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    132
    Respekt
    15
    Appropå brännare och skivor så har jag råkat ut för något så ovanligt som en dålig batch Verbatim skivor =oD Av 10 skivor var det kanske 3 som funkade. Fick dirty disc error på nästan samtliga skivor men provade jag Verbatim från en annan batch så funkade det klockrent som vanligt.

  6. #36
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    även verbatim har dåliga batchar, men långt från lika ofta som dom andra märkena
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. dvd brännare
    By Dragonzilla in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2009-08-12, 12:35
  2. Köpa ny dvd?
    By grossisten in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-14, 11:43
  3. Köpa ny xbox360!
    By gnuttes in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 09:51
  4. DVD brännare.
    By callista in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 16:55
  5. Vilken DVD brännare är att föredra ?
    By GroGGmanneN.se in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-11-21, 15:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •