Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Återställa bannad xbox 360 - frågor

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    80
    Respekt
    16

    Återställa bannad xbox 360 - frågor

    Hej,
    Det här med att återställa funktionerna som att föra över spelen till hårddisken osv.

    Blir save-filerna godkända att föra över till annan xbox360 eller är de fortfarande korrupta ??

    Tack

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av traxstar7 Visa Inlägg
    Hej,
    Det här med att återställa funktionerna som att föra över spelen till hårddisken osv.

    Blir save-filerna godkända att föra över till annan xbox360 eller är de fortfarande korrupta ??

    Tack
    om du lämnar in din hårddisk till oss låser vi upp dina profiler, om du lämnar in hårddisk och konsoll låser vi upp båda konsollen och profilerna på hårddisken... (om det är möjligt) efter hårddisk upplåsning är profilerna inte längre låsta till en specifik konsoll och därför blir gamesaves också upplåsta
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    80
    Respekt
    16
    Men spelar det någon roll om ni låser hårddisken eller konsollen+hårdisken ??

    Vad är skillnaden ??

    Tack

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    196
    Respekt
    16
    När de låser upp konsollen så gör de så att du kan installera spel på hårddisken igen.

    När de låser upp hårddisken så gör de så att dina sparfiler och din gamertag inte ska vara korrupta och låsta till din bannade maskin.
    i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av traxstar7 Visa Inlägg
    Men spelar det någon roll om ni låser hårddisken eller konsollen+hårdisken ??

    Vad är skillnaden ??

    Tack
    som ndrangheta skriver så spelar det rätt stor roll om vi låser upp hårddisken/konsollen+hårddisken

    låser vi bara upp hårddisken kan du bara använda den på andra OLÅSTA konsoller, annars återställs det vi har gjort (det vill säga hårddisken blir låst IGEN!) om vi låser upp konsollen också får du tillbaka alla funktionerna utom dom som kräver Xbox Live funktionalitet (det vill säga allt utom att kunna spela på live, ansluta till live med din profil för att uppdatera din gamerscore etc. samt så kan du fortfarande inte titta på XVID/DIVX filmer eftersom detta numera kräver att du är inloggad på Xbox Live... (om jag inte minns helt fel?)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    80
    Respekt
    16
    Vad kostar det att låsa upp både hdd och konsollen, jämfört med bara hdd, hos er ??

    Tack

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av traxstar7 Visa Inlägg
    Vad kostar det att låsa upp både hdd och konsollen, jämfört med bara hdd, hos er ??

    Tack
    500 kr för konsol + HDD *Paketpris

    Endast konsol 500 kr
    Endast HDD: 350 kr

    Vår lägsta serviceavgift ligger på 350Kr/Timme

    Konsolen blir inte ( Unbannad ) men däremot kan du fortsätta spara ned spel på din HDD, Kör du upp maskinen i nätverk o den har tillträde ut till internet så kommer den nog med största sannorlikhet låsas igen. *Vi har testat detta*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. bannad xbox 360
    By vero in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-27, 23:38
  2. bannad xbox 360
    By vero in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-27, 04:27
  3. XBOX 360 - alla vanliga frågor och svar
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 11:21
  4. Xtreme firmware 3.0 for TS-H943 Xbox 360
    By arvdal in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 11:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •