Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: case mods

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    case mods

    Någon som vet vart man kan köpa casemods inom sverige? har kollat på ett X antal sidor, men ingen lycka.

    Någon som vet vart jag kan hitta casemods? skulle vara tacksamt =)
    Last edited by Screener; 2010-03-18 at 17:10.

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Screener Visa Inlägg
    Någon som vet vart man kan köpa casemods inom sverige? har kollat på ett X antal sidor, men ingen lycka.

    Någon som vet vart jag kan hitta casemods? skulle vara tacksamt =)
    Gammelboxen är ju lite gammal o de flesta som moddar den gör ju jobbet själv med plexi, neonrör o sånt som var det senaste inom Xbox styling blingblingeling för 10.år sen

    Du kan alltid köpa ett begagnat gammelboxskal av oss o gå loss på själv med borr, såg o spackel etc.
    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=214&xSec=35

    Vi skulle säkert kunna utföra arbetet men vi är så dyra som 350 kr per timme + materialkostnad om vi ens ids leka bosse bildoktor

    Nuförtiden på 360 fronten: http://www.psxcare.com/section.php?xSec=112&xPage=1
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    skulle det vara troligt att ett 360 skal skulle passa om man modifierade det lite?

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Screener Visa Inlägg
    skulle det vara troligt att ett 360 skal skulle passa om man modifierade det lite?
    Jag har för mig att Psytroll kastade i en gammelbox i ett 360 skal, har för mig jag sett bilder om det på Google med när andra gjort det.
    Xbox-scene.com är nog ett bra ställe o kika på vad andra fulat sig med gammelboxarna

    Många har byggt in dem i datorchassin o även 360 där även chassitillverkaren Lian-Li byggt ett aluminiumchassi, dock hade de lite problem med att synka trådlösa 360 kontroller då skalet skärmar signalerna *skratt*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    92
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag har för mig att Psytroll kastade i en gammelbox i ett 360 skal, har för mig jag sett bilder om det på Google med när andra gjort det.
    Xbox-scene.com är nog ett bra ställe o kika på vad andra fulat sig med gammelboxarna

    Många har byggt in dem i datorchassin o även 360 där även chassitillverkaren Lian-Li byggt ett aluminiumchassi, dock hade de lite problem med att synka trådlösa 360 kontroller då skalet skärmar signalerna *skratt*
    finns många skal på utländska sidor! (xbox1)

  6. #6
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    några tips?

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    92
    Respekt
    15
    www.*********** sök på google annars... Finns jätte många fler i utlandet...

Liknande diskussioner

  1. Xbox 360 Case mods!
    By allewii in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 162
    Senaste inlägg: 2012-07-21, 02:24
  2. Inlägg: 102
    Senaste inlägg: 2011-07-16, 11:52
  3. Xecute Case [ICEDCUBE] luckan
    By DarkDV in forum Gamecube Hårdvara / Multi-X chip
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-21, 16:07
  4. PSP Slim Crystal Case
    By Pendragon in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 16:11
  5. xbox 360 case mod (?)
    By enzo83 in forum XBOX Case Mods
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 02:35

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •