Visar resultat 1 till 14 av 14

Diskussion: NSMB uppdatering

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2010
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    NSMB uppdatering

    Hej,

    jag har ett DriveKey som inte klarar att köra NSMB. Kommer det uppdatering snart för oss med äldre DriveKey som fixar detta?

    Man löste ju NSMB problemet ganska snabbt genom en ny version men det känns som man glömt bort oss som redan hade köpt chip och nu behöver en uppdatering.

    mvh rogge

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Sånt är livet ibland, jag har inte hört något själv om några uppdateringar för äldre chip nej.
    Det som skulle behövas är en uppdateringskabel/utrustning och en mjukvara för detta o det gör det inte.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Dom har ju snackat om att släppa en firmware och en jtag-kabel för flashning men det var länge sedan...verkar inte bli nåt...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2010
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Hej,

    verkar ju inte helt kört ännu eller? Det har ju annonserats att Dkprog ska släppas snart. När man söker på Dkprog så får man upp en del sidor i Holland som verkar sälja denna redan. Har den släpps eller är det fejk som säljs? Kommer ni att ta hem denna?

    /Rogge

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av rogge75 Visa Inlägg
    Hej,

    verkar ju inte helt kört ännu eller? Det har ju annonserats att Dkprog ska släppas snart. När man söker på Dkprog så får man upp en del sidor i Holland som verkar sälja denna redan. Har den släpps eller är det fejk som säljs? Kommer ni att ta hem denna?

    /Rogge
    Det hörde vi för ett halvår sen minst och har inte hört något mer sen dess...
    Men såklart tar vi in dessa då det ligger oss till vinst at uppgradera äldre chipp som vi nu rear ut
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Apr 2010
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Har sett att DKprog säljs i Sverige nu, har ni fått in denna och lyckats uppdatera ett gammalt drivekey? Finns firmware version 2.1 på drivekey.com

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ahh, kollade efter dkprog för några veckor sedan, men då var det bara på gång men updaten hade precis släppts. Skall se i veckan om jag kan få hem några.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Apr 2010
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Det låter kanon, hoppas det funkar bra.

  9. #9
    Registrerade
    Apr 2010
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Hur gick det? Fick ni tag på DKprog?

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Våra DKprog kom faktiskt in idag, dom ligger brevid mig på bordet. Får se om vi hinner testa lite imorgon, men det skall inte vara några konstigheter.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  11. #11
    Registrerade
    Apr 2010
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Hej, har ni hunnit testa? Funkar chippet bra med uppdateringen?

  12. #12
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Inga problem. Tog lite tid att flasha bara sade han som provade.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  13. #13
    Registrerade
    Apr 2010
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Kanon! kommer dkprog att finnas till försäljning till bra pris? Eller är det inskick av drivekey som gäller?

  14. #14
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av rogge75 Visa Inlägg
    Kanon! kommer dkprog att finnas till försäljning till bra pris? Eller är det inskick av drivekey som gäller?
    Bara en miss att den inte ligger på hemsidan för köp, har för mig att den skall kosta runt 295:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. FEl vid uppdatering av PSP
    By raccoon85 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-14, 13:03
  2. CFW - uppdatering officiell
    By GreatMorpheus in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-03, 16:01
  3. Gratis uppdatering
    By Heenok in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-11, 00:39
  4. uppdatering krävs..
    By brellan in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 08:24
  5. Hjälp med Uppdatering av Wii
    By Ajido in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 14:43

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •