Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Degradera guld till silver -impossible!

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    318
    Respekt
    22

    Degradera guld till silver -impossible!

    Någon som lyckats via ms web att degradera sitt live från guld till silver?
    Hur gör man? Jag slussas bara runt bland massa olika sidor utan att kunna stänga av min kortbetalning... spännande..

    Last edited by GroGGmanneN.se; 2010-04-27 at 17:20.
    360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

  2. #2
    Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Inlägg
    249
    Respekt
    15
    men går de inte ta bort kortet från deras sida? de gjorde jag förr när jag inte ville ha live. jag skriv in mitt kort igen nästa gång jag ville ha live o tog bort de sen när de var färdigt.

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av GroGGmanneN.se Visa Inlägg
    Någon som lyckats via ms web att degradera sitt live från guld till silver?
    Hur gör man? Jag slussas bara runt bland massa olika sidor utan att kunna stänga av min kortbetalning... spännande..

    det finns en tråd här någonstans på vårat kära forum där det snackades om det där, den e rätt gammal iofs, men bästa sättet är att helt enkelt ta och ringa Microsoft och begära hjälp
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    020-79 11 33 ringer man sen löser Microsoft biffen
    Eller så beställer du ett nytt Visakort så måste kortet bindas om då du får nya nuffror
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    318
    Respekt
    22
    hehe.... gillar "Eller så beställer du ett nytt Visakort...." den va bra Pendragon
    Ringde MS, ända sättet att bli kvitt autogirofunktionen. Tveksam tjänst dom levererar kan man tycka. Krävdes endast ett klick för att aktivera funktionen.... att avaktivera tjänsten var något helt annat...

    Heppre!
    360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av GroGGmanneN.se Visa Inlägg
    hehe.... gillar "Eller så beställer du ett nytt Visakort...." den va bra Pendragon
    Ringde MS, ända sättet att bli kvitt autogirofunktionen. Tveksam tjänst dom levererar kan man tycka. Krävdes endast ett klick för att aktivera funktionen.... att avaktivera tjänsten var något helt annat...

    Heppre!

    Ja jag får beställa nytt visakort en gång per år minst då jag alltid använder det o magnetremsan slits
    Sist jag gjorde det ringde PhoneHouse upp mig ang en telefon jag köpte året innan som jag hade en försäkring som drog Autogiro som inte kunde dra längre då jag fått nytt kort = Nya nuffror på kortet med

    Så jag bad dem makulera den försäkringen då jag ändå inte bryr mig om den gamla telefonen dör

    Lite på samma sätt skall det fungera med Guld till silver, o med handen på hjärtat, är inte det så värst jobbigt det heller

    Dock borde Ms lägga till en sådan funktion ja och de borde också göra om Poäng till Svneska kronor så man ser hur mycket Livespel eller Videos på Zune egentligen kostar... Har för mig att Arn klubbat en sådan dom mot en stor Evensk community som förut hade en gen communityvaluta där man fick säg 10* kronan i communitypengar ( Playahead dollars eller Lunar Pund )
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av GroGGmanneN.se Visa Inlägg
    Någon som lyckats via ms web att degradera sitt live från guld till silver?
    Hur gör man? Jag slussas bara runt bland massa olika sidor utan att kunna stänga av min kortbetalning... spännande..

    du kan avvaktivera det på deras sida. har skrivit om det i någon annan tråd då någon frågade.

    http://forum.psxcare.com/support/sho...46&postcount=7

    1. logga in på din gamertag på xbox.se
    2. klicka sedan marknadsplats.
    3. klicka sedan mitt konto, välj "medlemskapsnivå".
    4. klicka på "kontosammanfattning", så har jag för mig det ska gå att avaktivera där.
    Last edited by int21; 2010-05-21 at 21:50.

Liknande diskussioner

  1. test
    By PiGGELiN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-11, 14:52
  2. Xbox 360 Ping 17 Test Disc
    By int21 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 08:41
  3. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-04, 10:25
  4. testing
    By EvilBoY in forum Test
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 17:26

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •