Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 35

Diskussion: Wiikey 1 UPPDATERING 1.99 BETA NSMB !

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2008
    Från
    Bunkergate 7
    Inlägg
    129
    Respekt
    16

    Thumbs up Wiikey 1 UPPDATERING 1.99 BETA NSMB !

    Chipchoppat från wiikey.cn
    Wiikey 1 update v1.99 BETA available!
    [2010.05.29]

    A beta release for the original Wiikey 1 modchip is now available in the members area. This update fixes the 3X DVD issue and adds NSMB BCA support. Please be sure to read the readme.txt file contained within the archive and please send feedback to us about how well it works so that we can hurry and make the final release available.

    As a Wiikey 1 user, you can now confidently brag to your friends by saying that you own the single longest-supported Wii modchip in the world! Released back in 2007, the original Wiikey 1 modchip is still receiving updates and is fully compatible with the latest copy protection systems. All other Wii modchips from the same era have died and been forgotten, but Wiikey 1 lives on! Thank you for your support in making this happen.


    Själva uppdateringen har vi inte testat i skrivande stund på psxcare.

    och uppdateringen finner du på www.wiikey.cn efter att du registrerat dig i deras member section helt gratis ;D

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    100
    Respekt
    19
    Japp funkar fint. även gc audio stream fixen som slutade funka med 19s uppdateringen funkar nu igen enligt andra forum.
    Mycket kan man säga om wiikey teamet men dom är iaf det enda teamet som har levererat en uppdatering för sina gen 1 chip.

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    Ralleb Vilken Version hade du på ditt wii innan du körde uppdateringen?

    Jag har 4.1E och wiikey 1 och 1.9G det är väl G som är nyaste av 1.9b sen 1.9s sen 1.9g va ? jag ska ha den nyaste vad jag vet, undrar bara ifall det spelar någon roll vad man har innan man kör uppdatering ifall det risker för brickning då jag är så feg och vill gärna väldigt gärna spela NSMB =)

    ( jag har den uppdatering som gör man kan köra super mario galaxy 1 ettan då jag varvat 1a och 2a varvningen, då vet du/ni om jag har 1.9g eller 1.9s kommer inte ihåg själv)

    /tack för svar på förhand

    /danne
    Last edited by Boz666; 2010-06-04 at 18:15.

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Östersund
    Inlägg
    546
    Respekt
    18
    Rubriken säger ju att 1.99.beta.pal är nyaste...

    För att köra NSMB .bca support....

    Bjerlk

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    Super.Mario.Galaxy.2.PAL.Wii-LoCAL ger Svart skärm med denna update 1.99 beta update PAL samt wiikey 4.1E är det någon annan som hunnit pröva detta än på wiikey 1 fyfan va irriterande och inte kunna spela bästa spelet på wii

    liten tröst att NSMB funkar nu iallafall fast knappast hälften så bra som SMG2


    ps fungerar det ens på Wiikey 2 eller andra chip från disc channel vill jag också veta annars om ingen får igång det på wiikey 1 ifall man blir tvungen och byta chip då isåfall, ( det funkar nog på diverse softmods men vill spela från disc channel plus jag är för dålig för o hantera softmods etc :=) )

    (
    Last edited by Boz666; 2010-06-08 at 10:03.

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Super.Mario.Galaxy.2.PAL.Wii-LoCAL ger Svart skärm med denna update 1.99 beta update PAL samt wiikey 4.1E är det någon annan som hunnit pröva detta än på wiikey 1 fyfan va irriterande och inte kunna spela bästa spelet på wii

    liten tröst att NSMB funkar nu iallafall fast knappast hälften så bra som SMG2


    ps fungerar det ens på Wiikey 2 eller andra chip från disc channel vill jag också veta annars om ingen får igång det på wiikey 1 ifall man blir tvungen och byta chip då isåfall, ( det funkar nog på diverse softmods men vill spela från disc channel plus jag är för dålig för o hantera softmods etc :=) )

    (
    det fungerar jätte bra med USBLoaderGX och det är lätt att förstå sig på softmodden (USBLoaderGX iaf) WBFS Manager är inte heller så svårt att förstå sig på (programmet som arbetar med det filsystem som fungerar som bäst för Wii)

    jag skulle tippa på att det är releasen som är just ditt problem... själv kör jag på NTSC versionen av spelet, IND releasen... och som sagt, det fungerar hur bra som helst där

    *edit:*

    läste lite comments för den här releasen, kan vara så att du behöver uppdatera din mjukvaru version på själva wii'n till 4.2 för att det ska fungera...
    Last edited by Swizzy; 2010-06-08 at 11:21.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    Jag funderade också på om jag uppdaterar till 4.2E uppdateringen om det hjälper men jag har läst på många ställen att den uppdateringen kan bricka Wii:s därför vågar jag inte uppdatera samt så fungerar NSMB på 4.1E med regionfrii ?

    Länk om att Wii brickas med 4.2E uppdatering :

    http://www.gamespot.com/news/6230816.html?sid=6230816

    (även läst på andra ställen om det behövs så får ni väl fråga så får posta andra ställen också)


    Dessutom har jag japansk Weather channel och News channel eller vad dom heter samt Usa Weather+News och Euro Weather+News, det kan vara en mycket trolig orsak att Wii blir brickad då om jag uppdaterar till 4.2E också då den tar bort regionsfriheten.

    Jag fick dom kanalerna för jättelängesen då jag spelade tex metroid prime 3 usa och super smash bros brawl japan då dom kom flera månader senare här i sverige, och jag visste inte om regionfrii programmet då samt brickblocker inte helt hundra på om dom existerade då heller.

    Hursomhelst så vet jag inte alls vad som orsakar brickning med 4.2E uppdatering så hur ska man våga uppdatera då och man kan bli 2000kr+ Fattigare såvida ingen kan lova till 150% att inget händer när man uppdaterar för alla eller länk som visar orsaken till varför 4.2E brickar och om jag har något som gör att det blir så eller inte.


    /tack på förhand

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Din konsoll kommer med största sannolikhet bli brickad, då den kan vara av vilken region som helst, men hackad för att ta en annan region, om du då uppdaterar och det blir fel regions uppdatering brickas wii'n...

    men 4.2 uppdateringen brickar wii's som är hackade att vara av en annan region...

    Om du skulle bricka din wii kan vi eventuellt fixa den till en kostnad av 1000 - 1500 (1500 = nytt moderkort)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #9
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Östersund
    Inlägg
    546
    Respekt
    18
    Fast hur är det med online uppdatering?

    Blir det inte automatiskt konsollens region då? Eller har jag helt fel?

    Bjerlk

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Bjerlk Visa Inlägg
    Fast hur är det med online uppdatering?

    Blir det inte automatiskt konsollens region då? Eller har jag helt fel?

    Bjerlk
    jo, det blir automatiskt den region som den nuvarande mjukvaran är kodad för, om du t.ex. köper en konsoll från USA och kommer hit och uppdaterar kommer det inte vara något problem, den tar ner USA uppdateringen...

    men köper du en konsoll i thailand (t.ex. där dom är billiga och ofta regionsutbytta) kommer den ta ner den mjukvara som ligger på den nu, det kommer bricka din wii om det är så att dom bytt region på den...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #11
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    öhm swizzy vad menar du med att min wii kan vara av vilken region som helst, Nej den är 100% PAL euro köpte den i sundsvall i vanlig butik och jag har alltid uppdaterat via online och när jag la in USA samt Japanska uppdateringar så såg jag till att alltid ha senaste Euro uppdatering innan jag la in spel från andra regioner som försökte uppdatera, uppdateringen kördes då men den kan inte läggas in från någon annan region så länge jag har lika samma version eller högre än det andra landets uppdatering tex om jag hade 3.2E när jag la in metroid prime och det var 3.1E eller 3.2E så kommer inte uppdateringen in på konsollen däremot följer 2 kanaler med ?

  12. #12
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    Dessutom skulle jag gärna vilja veta har någon ens bekräftat att man måste ha 4.2E för att super mario galaxy ska funka via disc channel på beta v 1.99 update till wiikey 1.

    Spelet kanske inte ens fungerar överhuvudtaget då nintendo verkar ha nya copy protections på varje spel som dom gör själva men dom skiter i 99% av alla andra spel som har noll protection exakt alla spel funkar för mig nu, förutom super mario galaxy det känns ganska dumt och chansa på uppdatering då, samt så vet jag inte ens om någon lyckats spela det på wiikey 1 med 4.2E v 1.99 BCA uppdateringen.

    Det skulle uppskattas enormt om någon som har testat spelet på wiikey 1 med 4.2E kan säga här om det startar eller inte, kanske ni i butiken kan vara schysst o testa ni lär väl ha wiikey 1 liggandes ?

    /tack på förhand

  13. #13
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    öhm swizzy vad menar du med att min wii kan vara av vilken region som helst, Nej den är 100% PAL euro köpte den i sundsvall i vanlig butik och jag har alltid uppdaterat via online och när jag la in USA samt Japanska uppdateringar så såg jag till att alltid ha senaste Euro uppdatering innan jag la in spel från andra regioner som försökte uppdatera, uppdateringen kördes då men den kan inte läggas in från någon annan region så länge jag har lika samma version eller högre än det andra landets uppdatering tex om jag hade 3.2E när jag la in metroid prime och det var 3.1E eller 3.2E så kommer inte uppdateringen in på konsollen däremot följer 2 kanaler med ?
    isåfall ska det inte vara någon fara att uppdatera till 4.2E
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #14
    Registrerade
    Nov 2003
    Inlägg
    249
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Super.Mario.Galaxy.2.PAL.Wii-LoCAL ger Svart skärm med denna update 1.99 beta update PAL samt wiikey 4.1E är det någon annan som hunnit pröva detta än på wiikey 1 fyfan va irriterande och inte kunna spela bästa spelet på wii

    liten tröst att NSMB funkar nu iallafall fast knappast hälften så bra som SMG2


    ps fungerar det ens på Wiikey 2 eller andra chip från disc channel vill jag också veta annars om ingen får igång det på wiikey 1 ifall man blir tvungen och byta chip då isåfall, ( det funkar nog på diverse softmods men vill spela från disc channel plus jag är för dålig för o hantera softmods etc :=) )

    (
    SMG 2 fungerar perfekt på min Wii 4.2E med wiikey 1 med 1.99 beta. Kör spelet från skiva.
    XBOX
    X-ecuter 2.2 Lite
    X2_4983.06 Bios
    120GB HD
    SAMSUNG DVD

    Wii 4.2E
    WiiKey 1.99 Beta firmware

    Nintendo DSi XL
    M3i Zero

    Nintendo 3DS

    XBOX360
    Flashad Iextreme ??

    Playstation 3

  15. #15
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    Tjena Roine, jag undrar innan du uppdaterade din wii till 4.2E hade du några andra weather channels eller News channels från andra regioner usa lr japan NTSC-J NTSC-U ?

    Dessutom hade du några andra applikationer på wiiet som tex homebrew channel, neogamma, GX loader o allt sånt du vet.

    Eller var din wii "Clean" o inget inlagt på din wii innan du uppdaterade.

    Samt uppdaterade du via internet eller via Spelskiva.

    Det kan göra det lättare o veta hur pass säkert det är att uppdatera var din wii helt clean så vågar jag nog knappast

    samt finns det inga sätt att ta bort Weather/News channels från andra regioner den frågan är riktad till alla som ser detta om det nu hjälper att göra wii säkrare att uppdatera eller om min wii redan är körd att uppdatera så vore det bra att veta också

    /tack på förhand

    /Boz
    Last edited by Boz666; 2010-06-08 at 21:21.

  16. #16
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Tjena Roine, jag undrar innan du uppdaterade din wii till 4.2E hade du några andra weather channels eller News channels från andra regioner usa lr japan NTSC-J NTSC-U ?

    Dessutom hade du några andra applikationer på wiiet som tex homebrew channel, neogamma, GX loader o allt sånt du vet.

    Eller var din wii "Clean" o inget inlagt på din wii innan du uppdaterade.

    Samt uppdaterade du via internet eller via Spelskiva.

    Det kan göra det lättare o veta hur pass säkert det är att uppdatera var din wii helt clean så vågar jag nog knappast

    samt finns det inga sätt att ta bort Weather/News channels från andra regioner den frågan är riktad till alla som ser detta om det nu hjälper att göra wii säkrare att uppdatera eller om min wii redan är körd att uppdatera så vore det bra att veta också

    /tack på förhand

    /Boz
    spel skiva går inte finns inget spel med 4.2 ännu (så vitt jag vet iaf?)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #17
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Om något spel behöver 4.2 så kommer 4.2 finnas med på den skivan.

    Håll er till ämnet i tråden - Wiikey 1 uppdateringen.

    Har ni problem att patcha specifika spel, uppdatera era wii osv så leta reda på befintliga trådar i ämnet eller skapa en ny tråd.

    Blir det för mycket inlägg som handlar för lite om Wiikey 1 uppdatering 1.99 beta så kommer dom helt enkelt raderas.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  18. #18
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    Ok sista grej om 4.2E då Hansi, var bara tvungen o svara till Swizzy:

    Jo då jag har 4.1E och Super mario galaxy 2 frågar efter ny uppdatering då jag sätter i skivan om jag inte brickblockar den innan jag bränner ut och du menar det inte skulle vara 4.2E uppdatering som kan bricka min 4.1E v 1.99 wiikey 1 ?

  19. #19
    Registrerade
    Nov 2003
    Inlägg
    249
    Respekt
    21
    Svar till Boz:
    Jag hade bara de vanliga europeiska wheater- och newschannel när jag uppdaterade till 4.2E. Hade ingen homebrew channel eller något liknande när jag uppdaterade till 4.2E. Mitt Wii är "Clean". Uppdaterade via internet.
    XBOX
    X-ecuter 2.2 Lite
    X2_4983.06 Bios
    120GB HD
    SAMSUNG DVD

    Wii 4.2E
    WiiKey 1.99 Beta firmware

    Nintendo DSi XL
    M3i Zero

    Nintendo 3DS

    XBOX360
    Flashad Iextreme ??

    Playstation 3

  20. #20
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Kan bekräfta att det funkar.
    Jag lade på 1.99b på mitt gamla WiiKey 1 igår kväll. Efteråt uppdaterade jag till 4.2E över nätet, och både New Super Mario Bros och Super Mario Galaxy 2 fungerar att starta från backup-DVD nu. Coolt!

  21. #21
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    En fråga, Updaten 1.99 är ju inte så stor, måste man bränna den på den DVD skiva eller funkar det att lägga den på en CD-R skiva ?

  22. #22
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    [QUOTE=roine_johnsson;229176]SMG 2 fungerar perfekt på min Wii 4.2E med wiikey 1 med 1.99 beta. Kör spelet från skiva.[/QUOTE
    Samma här! Funkar klockrent!

  23. #23
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av roine_johnsson Visa Inlägg
    SMG 2 fungerar perfekt på min Wii 4.2E med wiikey 1 med 1.99 beta. Kör spelet från skiva.
    Får inte SMG2 att fungera. Kör även jag Wiikey (1), 4.2E och 1.99 beta uppdateringen. Får bara "unable to read disc" när jag stoppar i skivan.

    Skivorna jag använder har fungerat till andra spel, så det bordet inte vara det som är problemet. Sitter dock på Ubuntu, har testat flera olika brännarprogram där, samt kört ImgBurn i en windows-simulator.

    Någon som har nå tips?

  24. #24
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    1. vad bränner du på för skivor? verbatim?

    2. vad har du för brännare?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  25. #25
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    1. vad bränner du på för skivor? verbatim?

    2. vad har du för brännare?
    TDK har jag bränt på, men som sagt, de har funkat tidigare till andra spel. Kan det påverka nu ändå?

    Har för mig att brännaren är nån LG variant (Dell dator)
    Bränningsprogrammen säger: "HL-DT-ST DVD+-RW GWA4164B"

    Hursomhelst är TDK skivorna slut nu, så ska gå och tjacka nya, hoppas att jag hittar verbatim

    Edit: Tänkte också testa en annan release. Scrubbed som är på 1.58gb.

    Edit #2: Kan man dubbelkolla att man verkligen fick in updateringen 1.99beta på wii't? Går det att se någonstans?
    Last edited by Prima; 2010-06-16 at 15:38.

  26. #26
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Prima Visa Inlägg
    TDK har jag bränt på, men som sagt, de har funkat tidigare till andra spel. Kan det påverka nu ändå?

    Har för mig att brännaren är nån LG variant (Dell dator)
    Bränningsprogrammen säger: "HL-DT-ST DVD+-RW GWA4164B"

    Hursomhelst är TDK skivorna slut nu, så ska gå och tjacka nya, hoppas att jag hittar verbatim

    Edit: Tänkte också testa en annan release. Scrubbed som är på 1.58gb.

    Edit #2: Kan man dubbelkolla att man verkligen fick in updateringen 1.99beta på wii't? Går det att se någonstans?
    Kan bero på brännaren, och definitivt skivorna... TDK är inte ett bra märke, visst det kanske fungerar för dig tidigare, men kör Verbatim för bästa resultat

    jag vet inte riktigt hur kinkig Wii'n är med brännare och så, men skulle tippa på den är lika kinkig som 360'n... dålig brännare = dålig bränning, Samsung och Pioneer är dom brännarna som rekomenderas, iaf på 360 sidan och vad jag vet ska dom fungera bra med Wii också

    1.99 gör ju också att du kan lira NSMB, testa att köra det... fungerar det utan problem fick du in uppdateringen ordentligt
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  27. #27
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    147
    Respekt
    18
    Hur är det med det mer praktiska? Hur bränner jag och på vilka slags skivor?

    Har 4.0E (Wiikey 1) i nuläget, ska jag uppdatera mitt WiiFirmware innan? Eller kvittar det?

    Vill kunna spela Mario Galaxy 2 och NSMB.

  28. #28
    Registrerade
    Jul 2010
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    236
    Respekt
    14
    Använd DVD-R skivor
    Bränn ISO filen i IMGBRUN

    Du måste uppdatera några IOS filer som ligger på Wii enheten och det finns ju olika sätt att göra det på.
    Enklast är ju att använda "Mario Galaxy 2" skivan för att komma till 4.2
    med "NSMB" skivan kommer du bara till 4.1

    Se till att inte uppdatera till 4.3 online

    Du kan lägga på 1.99 för Wiikey före ovan eller efter.....

  29. #29
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    26
    Respekt
    0

    Question

    Citat Original inlägg av riger Visa Inlägg
    Använd DVD-R skivor
    Bränn ISO filen i IMGBRUN


    Se till att inte uppdatera till 4.3 online

    Du kan lägga på 1.99 för Wiikey före ovan eller efter.....
    Vad händer med 4.3 ?
    Varför undvika denna ?

  30. #30
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av signoff Visa Inlägg
    Vad händer med 4.3 ?
    Varför undvika denna ?
    4.3 gör det svårare att använda Homebrew program och sådär... därför bör du undvika den, det finns ändå inga spel som kräver 4.3 för att fungera i dagsläget...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. NSMB uppdatering
    By rogge75 in forum Nintendo WII - Drivekey
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 10:20
  2. Wiikey + NTSC
    By Zyke in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 08:25
  3. den nya wiikey updaten e här!
    By Apakarta in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 38
    Senaste inlägg: 2007-11-24, 17:13
  4. Strul med uppdatering till wiiKey update v1.9b
    By Dark2 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 06:38
  5. Uppdatering til Wiikey?
    By sgtprimo in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-02, 11:48

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •