Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 40

Diskussion: jtag hjälp

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2002
    Inlägg
    270
    Respekt
    22

    jtag hjälp

    Har en kompatibel 360 som jag tänkt jtaga, Finns det ngn bra guide?
    vilka komponeter man ska använda och var köpa dom?
    bilder var man löder på dom olika moderkorten.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi använder dessa

    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1106&xSec=89

    men nu har det ju kommit andra alternativ som t.ex.

    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1195&xSec=89

    Bilder på anslutningspunkterna finns det gott om, men hinner inte leta länkar just precis nu.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av spenne Visa Inlägg
    Har en kompatibel 360 som jag tänkt jtaga, Finns det ngn bra guide?
    vilka komponeter man ska använda och var köpa dom?
    bilder var man löder på dom olika moderkorten.
    guider finns det gott om, använd google
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Vi har väl lite bilder o guider i tråden som Psytroll kastade upp i den egna sektionen i forumet väl ?
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Vi har väl lite bilder o guider i tråden som Psytroll kastade upp i den egna sektionen i forumet väl ?
    inte hur man utför själva JTAG-Hacket...

    men jag har lite bilder på min sida för hur kablarna ska sitta och sådär...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  6. #6
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    17
    Spenne!
    Tänk på att read/write nand tar lååång tid med lpt. t.ex tar 16mb read ~30min.

    Följ CarolinaGamers video (funkar även utan nand-x)
    http://www.youtube.com/user/Carolina.../0/xUggR0OQfhs

    Program:
    Jtag Tool v1.74 (den har freeboot 0.032 + 2.0.9199 dash integrerad)
    360 flash dump tool v0.94
    Hex Workshop
    Degraded v1.1b (om du vill kolla nand version)

    Hårdvara:
    Mobilkamera för att plåta din CPU KEY på TVn
    Lödkolv med fin spets
    kablar i olika färger (ca 50cm)
    2st 1N4148 dioder (ELFA 70-005-57)
    5st 100ohm motstånd (ELFA 60-552-06)
    1st LPT hane 25pin (ELFA 44-055-77)(ELFA 44-093-71)

    Installationsbilder:
    Bygg en LPT kabel - 1st 25pin stiftdon d-sub, kablar, 5st 100ohm 1/4w motstånd (löd direkt i 25pin kontakten),
    Koppla JTAG enl. bilden och att de 2 swithchdioderna är spärrade i rätt riktning.

    Löd kabeln på moderkorten enligt bild


    Nu kan du följa CarolinaGamers video.
    Till skillnad mot hans installation så ska du ha xbox dvdn ansluten, strömsladden kopplad och AV kabel monterad (EJ HDMI).
    Kör Jtag tool 1.74. Välj LPT samt samt moderkort. Läs ut nand minst 3ggr och jämför dessa i Hex Workshop.
    Dessa filer ska du spara på säkert ställe. Detta är nödvändigt då jag kan se att vissa saker är med och inte är blankt.
    Välj compare i hex ws och se om dessa matchar ok.

    OBS! Du kommer att få ERROR (KV BAD) i 360 flash dump tool då du inte har cpu key ännu.
    Det är inga problem du kan kolla efter xell.

    Tänk på att JTAG kablarna skall sitta kvar i xboxen efter ihopsättning.
    LPT kablarna kan lödas bort.
    När väl FreeBOOT är installerad så flashas NAND med USB eller CD

    Jo en sak till, efter 9199 dashen är installerad efter flash så kommer avatar att saknas.
    Ladda ned den officiella 2.0.9199 updaten från xbox och lägg in på en fat32 formaterad usb minne.
    Boota med usbstickan ansluten och uppdatera.
    Då 9199 dash redan ligger där så kommer INTE flashning ske utan bara installation av det som saknas dvs avatar.

    Summa:
    1. Koppla kablage
    2. Läs nand (och compare)
    3. write xell (koppla bort LPT kontakten från PC! boota med eject på xbox dvd)
    4. Plåta cpu key på TVn
    5. Lägg in cpukey. Rad 3+5 är din cpukey, lägg in denna i 360 flash dump tool. Kolla nand igen nu är KV OK)
    6. Lägg in cpukey i Jtag tool och skapa en freeboot.bin. Write nand.
    7. Löd bort R6RT dioden för att inte riskera att bränna eFuses i framtiden (googla r6t3)
    8. Klart

    /360RFUN
    Last edited by 360RFUN; 2010-06-13 at 18:17.

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Man behöver inte ha den där Dioden till LPT'n

    och för att underlätta urläsning av CPUKey kan man köra Xellous uppdatering istället för att köra på Xell...

    varför använda sig av hexworkshop? lättare att köra fc /b fil1.bin fil2.bin istället i ett CMD fönster
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #8
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    17
    Jepp, man kan skippa den.

    Swizzy, eller så kör man JTAG TOOL 1.74 , spela roll om det är xell eller xellous du ska ju bara ha cpukey EN GÅNG! Xell är integrerat i JT.
    Har du testat JT Swizzy?

    Jag tycker att den visar mer av hexvärden än cmd checken.
    Dessutom så har den en bra compare som man kan överblicka.
    Du kan ju dumpa blankt och då är binären blank men endå matchade

    Denna info fungerar fint för mig och jag har gjort detta på ett flertal 360 utan problem både med LPT och Nand-X.

    /360RFUN
    Last edited by 360RFUN; 2010-06-13 at 15:39.

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Inte testat JT nej, jag föredrar att använda mig av program som man gör saker manuellt med, det känns säkrare om du vet att allting stämmer... däremot använder jag istället för att köra ibuild och skit för att bygga freeboot programmet: Freeboot Toolbox som ändå är hyffsat enkelt...

    men jag håller med dig om att du kan dumpa helt tomt och få det matchande, men om du använder NANDPro kan du aldrig dumpa tomt den kontaktar nämligen nanden direkt, om den inte får svar då skiter den i det, om den får svar får du alltid ut något...

    kör man LPT rekomenderar jag att man dumpar 3mb:
    nandpro lpt: -r3 read1.bin
    nandpro lpt: -r3 read2.bin
    nandpro lpt: -r3 read3.bin

    fc /b read1.bin read2.bin
    fc /b read1.bin read3.bin

    följt av att man då bygger en xell med xellous istället, då det är mycket mycket lättare att se vad det är för CPUKey i Xellous än vad det är i Xell, xell måste du läsa av manuellt medans xellous visar CPUKey i botten, när den väl är klar, då slipper du ha en kamera och tvingas timea j*vligt bra för att kunna läsa CPUKey om din TV/Monitor inte kan visa dom raderna...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  10. #10
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    17
    Jtag Tool är ju iofs bara en GUI.
    I mapparna ligger allt som vi pratar om freeBOOT, xell, nandpro, ibuild m.m. Man kan rodda runt som man vill och ändra o fixa. Jag tror att det ska fungera att lägga in xellous istället för xell om man vill det.

    Jag har inte haft problem någonsin att hinna med att plåta cpukeyn iaf
    Om man vill fuska så kan man skippa att ha dvdn kopplad, då stannar xell vid dvd check och man hinner att plåta i lugn o ro .

    Själv har jag arkiverat LPT köret och kör endast med Nand-X numera.
    Klockren, snabb och enkel som f-n.

    /360RFUN
    Last edited by 360RFUN; 2010-06-13 at 15:58.

  11. #11
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av 360RFUN Visa Inlägg
    Jag har inte haft problem någonsin att hinna med att plåta cpukeyn iaf
    Om man vill fuska så kan man skippa att ha dvdn kopplad, då stannar xell vid dvd check och man hinner att plåta i lugn o ro .

    Själv har jag arkiverat LPT köret och kör endast med Nand-X numera.
    Klockren, snabb och enkel som f-n.

    /360RFUN
    Mjo, alla USB Adaptrarna som finns för JTAG är sjukt mycket snabbare än LPT fast det e klart, om man vill vara lite oldschool och tvingas använda kamera kan man ju köra Xell, personligen tycker jag som sagt Xellous är bättre speciellt för nybörjare

    *edit:*

    Upptäckte ytterligare ett onödigt steg, att ha en krokodilklämma mellan 360 chassit och LPT kabeln... det är fullkommligt onödigt eftersom GND är ground, jorden... det som du vill få ut genom att ha den där krokodil klämman etc...
    Last edited by Swizzy; 2010-06-13 at 16:05.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  12. #12
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    17
    va,
    nej mellan jord på xbox360 moderkort och chassit på pcn

  13. #13
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av 360RFUN Visa Inlägg
    va,
    nej mellan jord på xbox360 moderkort och chassit på pcn
    ja, men det blir ändå samma effekt... om man nu löder dit ALLA kablarna enligt diagrammet
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #14
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    17
    Är pin 11 på female lpt på pc sammankopplad med pcn chassi?
    Är du helt säker nu?

  15. #15
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av 360RFUN Visa Inlägg
    Är pin 11 på female lpt på pc sammankopplad med pcn chassi?
    Är du helt säker nu?
    nej, det var Pin 18... ändrade jag inte till GND? anyhow, den är sammakopplad med Ground på moderkortet, som är kopplad till PC-Chassit?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  16. #16
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    sådär, nu har jag ritat färdigt ett nytt diagram för en LPT -> COM adapter... det är lättare att löda i en liten D-Sub 9 (com) i 360'n än hela LPT kabeln, D-Sub 9:an kan man lägga under top locket framför hårddisken... personligen använder jag en D-Sub 25 Hane och en D-Sub 9 Hane i adaptern sedan en D-Sub 9 Hona i andra änden, men du kan gör precis som du vill

    här är diagrammen:



    Det borde vara ganska enkelt att förstå sig på vad som ska sitta vart på den här bilden? följ antingen färg kodningen eller bokstavs markeringarna, pussla ihop boktsäverna så att dom sitter:

    A - A
    B - B
    C - C
    etc.

    Det skall sitta ett 100ohm Motstånd på följande punkter: A, B, C, F och G

    hur du sedan kopplar den andra D-Suben till moderkortet ser du nedan:



    Koppla samma dessa punkterna med motsvarande på bilden ovan, då på D-Suben. följ antingen färgkodningen eller bokstäverna ;D
    Last edited by Swizzy; 2010-06-14 at 12:22. Anledning: bytte andra bilden så att man ser lättare vad som ska kopplas med vad på adaptern i första bilden...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #17
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    17
    Lite förvirrande då bilden anger 2 alternativa jordpunkter.
    Jord på xbox360 moderkort (J1D2.6) till LPT18 ska det vara.

    /360RFUN

  18. #18
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av 360RFUN Visa Inlägg
    Lite förvirrande då bilden anger 2 alternativa jordpunkter.
    Jord på xbox360 moderkort (J1D2.6) till LPT18 ska det vara.

    /360RFUN
    jo, men om man tittar på mina diagram så är det inte så jätte svårt att se där har jag valt att använde den punkten som jag tycker e lättast
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  19. #19
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Lägger in vår guide i .pdf format som vi anväder här på jobbet själva. ---> Jtag.pdf
    Den innehåller även en pinoutguide för våra Olimexprogrammerare.
    Guiden är från början ihopplockad av Psytroll och sidan 3 är helt hans förtjänst, jag själv lade till nuffror på sidan 4 och jag inbillade mig att det + en bild på en d-sub jag lade in med motsvarande pinnar o siffror skulle underläta



    Enjoy!
    Last edited by Pendragon; 2011-01-21 at 11:05.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  20. #20
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    218
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    sådär, nu har jag ritat färdigt ett nytt diagram för en LPT -> COM adapter... det är lättare att löda i en liten D-Sub 9 (com) i 360'n än hela LPT kabeln, D-Sub 9:an kan man lägga under top locket framför hårddisken... personligen använder jag en D-Sub 25 Hane och en D-Sub 9 Hane i adaptern sedan en D-Sub 9 Hona i andra änden, men du kan gör precis som du vill

    här är diagrammen:



    Det borde vara ganska enkelt att förstå sig på vad som ska sitta vart på den här bilden? följ antingen färg kodningen eller bokstavs markeringarna, pussla ihop boktsäverna så att dom sitter:

    A - A
    B - B
    C - C
    etc.

    Det skall sitta ett 100ohm Motstånd på följande punkter: A, B, C, F och G

    hur du sedan kopplar den andra D-Suben till moderkortet ser du nedan:



    Koppla samma dessa punkterna med motsvarande på bilden ovan, då på D-Suben. följ antingen färgkodningen eller bokstäverna ;D
    är det bara jag som inte fattar eller stämmer inte färgerna med bokstäverna överens med dom på kortet mot kontakten dvs kontakten är A=gul men på det med moderkortet så är A=röd ?? kanske bara e trött haha

  21. #21
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av telgetok Visa Inlägg
    är det bara jag som inte fattar eller stämmer inte färgerna med bokstäverna överens med dom på kortet mot kontakten dvs kontakten är A=gul men på det med moderkortet så är A=röd ?? kanske bara e trött haha
    Det stämmer att jag färgat dom fel, följ bokstäverna
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  22. #22
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    218
    Respekt
    18
    kan man använda en USB kabel istälet för D-sub 9 på nått sätt ?
    nu när man äntligen börjat löda så vill man ju gärna ha det snabbaste sättet att dumpa nand på :P

  23. #23
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av telgetok Visa Inlägg
    kan man använda en USB kabel istälet för D-sub 9 på nått sätt ?
    nu när man äntligen börjat löda så vill man ju gärna ha det snabbaste sättet att dumpa nand på :P
    en USB kabel har 4 kablar i sig, du behöver ha 7st... och du behöver antingen ha LPT eller en USB programmerare...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  24. #24
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    218
    Respekt
    18
    jaha :S trodde jag bara plugga i d suben i datorn o körde på

  25. #25
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av telgetok Visa Inlägg
    jaha :S trodde jag bara plugga i d suben i datorn o körde på
    om du följer diagrammet ovan med 2st D-subar på så är det ett diagram för en omkoppling från en D-sub9 som är lätt att dölja under topp locket på en 360 till en LPT...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  26. #26
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    218
    Respekt
    18
    OK , men jag tänkte köra på med d-sub9 direkt istället men eftersom du säger så så antar jag att man måste köra via lpt porten på datorn .
    och FÖRLÅT man borde göra som vanligt att LÄSA igenom FLER guider kanske , men mina frågor hjälper säkert andra oxå :P

  27. #27
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    218
    Respekt
    18
    verkar som det sket sig till slut ändå läste ur 3 nand 3 ggr o spara men bara massa strul när jag ska skriva till det o nu startar den ju inte och försökt läsa in fler olika men får bara massa error koder men verkar som den skriver in vissa saker konstigt nog några bra förslag kanske ?

  28. #28
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av telgetok Visa Inlägg
    verkar som det sket sig till slut ändå läste ur 3 nand 3 ggr o spara men bara massa strul när jag ska skriva till det o nu startar den ju inte och försökt läsa in fler olika men får bara massa error koder men verkar som den skriver in vissa saker konstigt nog några bra förslag kanske ?
    Vad får du för errors? det är troligen badblocks
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  29. #29
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    218
    Respekt
    18
    nu fick jag in xellous och fått min cpu key så nu ska jag "bara få till en sjysst freeboot.bin men verkar inte ha nån helt branand trots allt vete fan vad jag ska göra har fått fram det mesta info men näsr jag lägger i det i flashtool360 får den fortfarande inte fram cpu key där osv(ur freeboot filen jag skapat med jtagtool )
    CPU Key:
    DVD Key:
    DVD Type:
    Console ID:
    Serial #:
    Region: PAL-EU
    Manufacture Date: 2006-10-16
    Console Type: Xenon
    allt det har jag ju iaf i en txt fil nu . kanske dags för ännu en paus o fortsätta i morrn :@


    PS. nu har jag allt infp i flash360 tool men får error när jag ska skriva freeboot filen igen e förhoppningsvis det enda som e kvar nu o hopppas filen e hel :S , varför är det såååå skumt allt med skriva till brukar det vara så känsligt när man håller på att det funkar ibland bara ?

    nu trodde jag det va fixat men fick e71 vid uppstart vilket program e enklast för kolla om min fil innehåller "badblocks" nu då?
    Last edited by telgetok; 2011-01-21 at 17:23.

  30. #30
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    CPUKey får den aldrig fram manuellt, den får DU skriva in åt den...

    Tips; använd inte "Gui for dummies" (JTAG tool) använd command line istället...

    360 Flash Dump Tool är grymt bra för o se efter badblocks, eller så kollar du output från nandpro när du dumpar/skriver... får du ngn error är det ett badblock
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Frågor angående Jtag
    By satcrow in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2010-02-06, 19:26
  2. Frågor angående Jtag
    By satcrow in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-23, 01:23
  3. Xbox Duo X2 HjÄlp
    By JohnnyF in forum DUO-X2 support
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-12, 23:03
  4. Hjälp, jag behöver verkligen hjälp med det här :(
    By ylvaly in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 11:09
  5. hjælp med streeming
    By pepper75 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 02:13

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •