Sida 10 av 20 FörstaFörsta ... 89101112 ... SistaSista
Visar resultat 271 till 300 av 585

Diskussion: PSJAILBREAK tråden

  1. #271
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Vår information kommer direkt från psjailbreak eftersom vi är distributörer...vi väntar och hoppas vi får testversionen under dagen.
    Testversionen as in själva firmwaren till dongeln för er som undrar, det vi fick i fredags var bara uppdaterings programmet för att få ut serienummret på PSJailbreak dongeln så att psjailbreak teamet kan kompilera mjukvaran åt oss, det kommer att bli lättare för er slutanvändare senare (programmet kommer kompilera mjukvaran direkt utan att ni ska behöva skicka in serienummer till dom) iaf vad jag förstått av informationen jag läst/hört...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  2. #272
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    36
    Respekt
    14
    tjurig----tack som fan för hjälpen!

  3. #273
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    91
    Respekt
    21
    Finns en hel del features att önska sig i kommande uppdateringar.

  4. #274
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    har ni fått någon info eller annat dyligt ifrån PSJailbreak ang. previewn?
    eller är det ännu en "försening" från deras sida?

  5. #275
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av _Fiskarn Visa Inlägg
    har ni fått någon info eller annat dyligt ifrån PSJailbreak ang. previewn?
    eller är det ännu en "försening" från deras sida?
    Vi har tagit ut serienumret ur vår ena dongel o skickat in o väntar på mjukvara
    Vi kommer skriva ut info på produktisdan o jag lär skriva det i forumet när vi fått den, testat o vi hinner se vad den klarar o inte

    Personligen väntar jag hellre en månad till så de hinner få ordning på kodningen så den fungerar bättre än att tjata på dem o låta dem stressa ut en buggig kod som inte fungerar tillförlitligt

    så alla ( försenade igen ) neggo kommentarer tycker jag man kan ta med ro...
    Sista firman som stressade ut en kod som strulade var ju PS3Key där mjukvaran inte fungerade med FAT och nu efter lite förslag från min sida så ligger alla äldre mjukvaror även på deras Downloadsida så man kan labba själv.

    Sen hoppas jag de gör stöd för PL3 o inte bara Hermes med i sina uppdateringar.
    Last edited by Pendragon; 2010-11-10 at 14:16.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #276
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    91
    Respekt
    17
    http://psdowngrade.com/

    Så det är alltså det " support " för 3.42 och 3.50 var? man kan negradera men då måste man köpa en dongel till?

  7. #277
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    80
    Respekt
    18

    Red face

    Citat Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
    http://psdowngrade.com/

    Så det är alltså det " support " för 3.42 och 3.50 var? man kan negradera men då måste man köpa en dongel till?
    det var ju en besvikelse...om det nu är de som ligger bakom det...
    fortfarande skeptiskt

    psdowngrade.com (91.207.6.92)
    psjailbreak.com (91.207.6.90)

    Ser oroväckande ut...

    http://goo.gl/6RrIu
    Dock verkar det skilja 60 gb mellan 3.5 och 3.41 i ledig diskutrymme...
    kan inte stämma, måste vara fake

    nån på psx scene

    On their video "proof"
    at 8:15am the first bit of the video is recorded
    at 8:05am they show ps3 version at 3:50
    at 8:00am they show ps3 version at 3:41

    Now, read that in reverse and ask yourself how you could do it normally.

    SURELY i'm not the only one that bothered to notice this?

    måste vara fake, men ipnummren stör mig ff

    har ni nån uppdatering, hansi?
    Last edited by caballerial; 2010-11-12 at 14:08.

  8. #278
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av caballerial Visa Inlägg
    måste vara fake, men ipnummren stör mig ff
    Håller med du, men det vet du redan :P

  9. #279
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Psjailbreak hyr ju serverplats hos en vanlig isp i ukraina eller nåt om jag inte minns fel, vem som helst kan ju hyra sig en plats hos samma operatör och få ett ip-nummer i samma subnät...men nej jag har inte hört något eller finkammat forum efter rykten.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #280
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    80
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Psjailbreak hyr ju serverplats hos en vanlig isp i ukraina eller nåt om jag inte minns fel, vem som helst kan ju hyra sig en plats hos samma operatör och få ett ip-nummer i samma subnät...men nej jag har inte hört något eller finkammat forum efter rykten.
    Absolut är det så, bara det att har aldrig hört att man kan "beställa" ett specifikt ip nummer. och en annan sak. kolla in följande
    http://91.207.6.94/
    http://91.207.6.93/
    http://91.207.6.91/

    så förmodligen har de 5 st publika ipaddresser...
    90-94

    och jag tvivlar på att man kan skaffa en ipaddress mitt i någon annans ip range

  11. #281
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av caballerial Visa Inlägg
    Absolut är det så, bara det att har aldrig hört att man kan "beställa" ett specifikt ip nummer. och en annan sak. kolla in följande
    http://91.207.6.94/
    http://91.207.6.93/
    http://91.207.6.91/

    så förmodligen har de 5 st publika ipaddresser...
    90-94

    och jag tvivlar på att man kan skaffa en ipaddress mitt i någon annans ip range


    Jag är delägare i en Bredbandsfirma som även har Webhotell som delverksamhet o vi har köpt o fått adresser från Ripe som vi kan dela ut till våra kunder. Där är det hur lätt som helst att dela ut en adress på t.ex 127.0.0.1 - 127.0.0.255
    så ville du ha 33 och kalel svensson ha 34 så är ju det inte ett så stort hopp...

    Så om det Webhoteller har en egen range o fler kunder på samma firma så kan det förklara ett o annat.
    Vi håller oss neutrala tills JB gubbarna säger annat, tills dess är det rykten...

    Ps. 127.0.0.1 rangen ovan var ett exempel, så försök inte hacka den *garv*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  12. #282
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    80
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag är delägare i en Bredbandsfirma som även har Webhotell som delverksamhet o vi har köpt o fått adresser från Ripe som vi kan dela ut till våra kunder. Där är det hur lätt som helst att dela ut en adress på t.ex 127.0.0.1 - 127.0.0.255
    så ville du ha 33 och kalel svensson ha 34 så är ju det inte ett så stort hopp...

    Så om det Webhoteller har en egen range o fler kunder på samma firma så kan det förklara ett o annat.
    Vi håller oss neutrala tills JB gubbarna säger annat, tills dess är det rykten...

    Ps. 127.0.0.1 rangen ovan var ett exempel, så försök inte hacka den *garv*
    å även om de skulle försöka så tror jag inte de skulle lyckas, å det krävs lite kunskap för sånt, å har man de kunskapen så vet man att det är en loopback address
    jobbar själv som sysadmin, så jag har lite koll...tycker bara det är konstigt att psjailbreak har både addresser över och under.
    Och det är relativt vanligt att ha multipla ipadresser för lastbalanseringen osv.

    hmm...bara ta det lungt å se vad som händer

  13. #283
    Registrerade
    Feb 2003
    Inlägg
    41
    Respekt
    22

    funkar inte

    Citat Original inlägg av Tjurig Visa Inlägg
    Ladda hem PS3 SFO Edit 0.8 och editera sen param.sfo som ligger i spelmappen.

    • Starta PS3 SFO Edit.
    • Ta load och välj filen param.sfo ligger i din spelmapp under /PS3_GAME/.
    • Välj sen "Advanced Edit" i programmet och leta upp PS3_SYSTEM_VER.
    • Ändra det från 03.4200 till 03.4100
    • Klicka "OK (save changes)"
    • Klicka "save" knappen och sen spara och välj att skriva över filen.
    har gjort detta men får fel vid uppstart av spel vad gör man då för att undkomma detta och köra igång spelet

  14. #284
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av mr_mupp Visa Inlägg
    har gjort detta men får fel vid uppstart av spel vad gör man då för att undkomma detta och köra igång spelet
    Googlar på fenomenet och ser om det finns en patch?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  15. #285
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av mr_mupp Visa Inlägg
    har gjort detta men får fel vid uppstart av spel vad gör man då för att undkomma detta och köra igång spelet
    Hummm mycket hänger också om du har senaste hexen på din dongle. I mitt fall har jag Hermes v4b installerat och då funkar de spel jag provat.
    MMA och Medal of Honor
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

  16. #286
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Hejhej,
    Jag har en original PSJailreak dongel, och jag undrar ifall jag kan spela 3.42/3.50 spel på något sätt? Jag har provat med Open manager 1.72, Open manager 2.1, och jag har då ändrat PARAM.sfo till 3.4100 och även ändrat EBOOT.BIN på vissa spel, men jag får bara error och har inte fått det att funka.

    Någon som kan hjälpa mig?

    MVH,
    Carl

  17. #287
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Räcker det inte med att du gör en ny tråd? utan måste du skriva i princip samma inlägg i 3 trådar?!
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  18. #288
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Räcker det inte med att du gör en ny tråd? utan måste du skriva i princip samma inlägg i 3 trådar?!
    Ursäkta! Jag var i behov av snabbt svar bara, ska inte göras om.

  19. #289
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    80
    Respekt
    18
    nu är det officellt
    http://goo.gl/1zBp

  20. #290
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av caballerial Visa Inlägg
    nu är det officellt
    http://goo.gl/1zBp
    Varför inte länka direkt utan via en sida som lätt kan förfalska infon
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  21. #291
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    80
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Varför inte länka direkt utan via en sida som lätt kan förfalska infon
    Därför att när jag sitter på jobbet så blir alla urler automatiskt nerkortade med goo.gl...
    men gå in på psjailbreak.com och se själv då :P

  22. #292
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Nu håller jag på och laddar hem psdowngrade filerna till vår "testdongel"
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  23. #293
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Cool, det som händer verkar vara att man tillfälligt flashar om sin psjailbreak till en riktig "service jig", när man startar om ps3:an går den alltså in i service mode är man i princip kan flasha den med vad man vill... rocknroll!

    Kod:
    How to Install/ Use PS Updater
    
    Installation
    
    Step 1 - Download PS Updater
    Step 2 - Click start button and type in the search bar UAC and click on User Account Control Settings listed above.  Inside this menu please lower the settings to lowest priority, Save and restart the computer. 
    Step 3 - Unrar/Unzip and click on setup.exe
    Step 4 - follow the steps by clicking next until you reach the point of setup where it asks you to plug in your device
    Step 5 - plus in PS Jailbreak device and click next
    Step 6 - choose Unknown Device #1 from the list and click next
    Step 7 - click save to save the .ini file under the place it wants
    Step 8 - Click install driver and now complete installation
    
    
    
    USE
    
    Step 1 - Open PS Updater application that install a shortcut on your desktop
    Step 2 - Plug in PS Jailbreak and click My Serial (make sure it can recognize and find your serial number)
    Step 3 - Click My coupons and enter the coupon code you received from your authorized reseller when purchasing PS Downgrader.
    Step 4 - Save the download it prompts you with ( You will receive 2 files , a) Program (which is PS Jailbreak) and b) Downgrade (which is your downgrader)
    Step 5 - Go install file choose the Downgrader file and click Update now
    Step 6- After using PS Downgrade to lower your firmware please follow the above steps this time choosing to update file a) Program
    Step 7 - Now your PS Jailbreak is back to a Modchip
    
    
    
    Downgrader 
    requirement - PS Jailbreak USB Dongle , PS Downgrade Coupon that has been installed onto your PS Jailbreak Device, Modified 3.41 PUP , LV2Diag.self (file 1) and LV2Diag.self (file 2)
    
    
    Step 1 - Insert PS Jailbreak device that has been reprogrammed as PS Downgrade into your console
    Step 2 - Turn on console using same boot method as PS Jailbreak - Press Power then immediately press eject.  You will see your console turn with PS Jailbreak lit up with red/green light followed by green only, Then it will turn off.
    Step 3 - Turn on console to make sure you are in factory service mode.  You will see a huge red box on the screen saying Factory Service Mode, once confirmed please turn off console and remove PS Downgrade Dongle
    Step 4 - Program any blank usb with 2 files , A) modified 3.41 pup B) Lv2Diag.self (file 1)  These must be the only files on the usb key and must be placed in the main directory of the flash drive.
    Step 5 - Insert this new Flash drive into the right USB PORT of your console ( It must be placed in the outermost right port) and turn the console on.  You will see black screen but you will see flashing lights on the console (yellow) and on your USB key
    Step 6 - Wait 3 minutes for the system to install the old FW, towards the end the power button on the console will start flashing green and then your console will power off.
    Step 7 - Remove the usb key and turn on the console , you will still be in factory service mode.  Please verify you have downgraded successfully to version 3.41
    Step 8 (Optional) - If you wish to downgrade to any older firmware you can not follow step 4,5,6 using any regular firmware PUP.  (You do not need to use modified custom firmware now that you are on 3.41)
    Step 9 - Insert flash drive back into PC , remove the PUP and Lv2Diag.self and install only LV2Diag.self (file 2) on the USB Flash Drive
    Step 10 - Power on your console, after 10 seconds it will power off
    Step 11 - Turn on your console with no USB inserted and you will be out of factory service mode into retail mode with your chosen firmware version installed.
    
    JAilbreak your console and enjoy playing homebrew :)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  24. #294
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    PS Jailbreak now supports firmware 3.42, 3.50 and beyond!

    Så står det som nyhet på deras hemsida + en massa annat om deras downgrade (som Hansi provar för tillfället) men innebär det då att de har
    en lösning på hur man ska köra med v3.42 och 3.50 som firmware eller är det bara ett försök att lura folk att uppgradera sin konsoll
    till v3.50 och sen vara tvungna att köpa nedgraderingen. Varför vill man köra v3.41 om nu det finns möjlighet att köra höger versioner ?

    Jättegrymt av dem även denna gång att fixa nergraderingen men ändå tycker jag det luktar skumt, men tiden får utvisa.
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

  25. #295
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja mycket vilseledande information. Vad jag förstått så finns det ingen kommande psjailbreak för 3.42/3.50. Utan det dom släpper är en ONE TIME SHOT "ps3-jigg" som man kan trycka in i sin psjailbreak. Då kan man sätta sin ps3 i serviceläge EN GÅNG, och utnyttja det för att nergradera.

    Det är iaf så jag förstått det, och jag tänker käka lunch innan jag börjar testa detta. Och jag tänker inte uppgradera vår ps3:a till 3.50 för att sedan nergradera, jag vill hitta en 3.50:a som faktiskt behöver nergraderas.

    Lite surt att dom spärrar så att man bara kan nergradera en gång (om jag förstått det rätt) för det man vill göra är ju att kunna växla version lite som man vill.

    Som tur är lär det bara dröja några timmar så har någon kört downgradern genom en USB-sniffer så kommer den finnas till alla andra donglar med...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  26. #296
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    91
    Respekt
    21
    På tiden att det släpps en pandora lösning, hoppas det inte dröjer för länge innan man får bort one-time-use bara så man kan börja modda sönder konsolen :-D

  27. #297
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    80
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Step 3 - Turn on console to make sure you are in factory service mode. You will see a huge red box on the screen saying Factory Service Mode, once confirmed please turn off console and remove PS Downgrade Dongle
    Borde man inte kunna använda detta som debug mode? om man låter bli att nedgradera utan kör detta som "payload" borde man inte kunna göra samma saker då som när man köra vanlig psjailbreak/psgroove?

  28. #298
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Pandora var ju PSP minneskortet som kallades för, batterier i Servicemode med serienummer ff000000 hette fortfarande ( Jig Kick battery ) Dessa triggade PSP i Service mode så PSP enheterna bootade bootbara filer från ett USB minne ( Service memorycard Aka: Magic Memorystick ( eller Pandora i folkmun ).

    Vad jag hört så skulle de släppt en lösning för högre mjukvaror, lösningen verkar vara att nedgradera o tja... det är ju ett sätt att flå en katt på det med. Hade vart trevligare o få alla funktiponer som 3.50+ kommer med...
    Vem vet, kanske en E-Bootloader som emulerar en högre mjukvara genom att starta en högre mjukvara "tillfälligt" tills nästa omstart eller en helt Custom Firmware kommer se dagens ljus efter detta.

    De kunde passat på att uppgradera USB donglarna med på samma gång så man får lite nyare funktioner o stöd för annat med på samma gång tycker jag '

    Eller varför inte kunna nedgradera till 3.15 så man kan börja använda Linux igen o sedan en Custom FW som GeoHot släppte 3.15 med Other-OS stöd eller 3.41 med Other OS eller 3.50 med bakdörrar Other Os
    Last edited by Pendragon; 2010-11-15 at 15:21.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  29. #299
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Pandora var ju PSP minneskortet som kallades för, batterier i Servicemode med serienummer ff000000 hette fortfarande ( Jig Kick battery ) Dessa triggade PSP i Service mode så PSP enheterna bootade bootbara filer från ett USB minne ( Service memorycard Aka: Magic Memorystick ( eller Pandora i folkmun ).

    Vad jag hört så skulle de släppt en lösning för högre mjukvaror, lösningen verkar vara att nedgradera o tja... det är ju ett sätt att flå en katt på det med. Hade vart trevligare o få alla funktiponer som 3.50+ kommer med...
    Vem vet, kanske en E-Bootloader som emulerar en högre mjukvara genom att starta en högre mjukvara "tillfälligt" tills nästa omstart eller en helt Custom Firmware kommer se dagens ljus efter detta.

    De kunde passat på att uppgradera USB donglarna med på samma gång så man får lite nyare funktioner o stöd för annat med på samma gång tycker jag '

    Eller varför inte kunna nedgradera till 3.15 så man kan börja använda Linux igen o sedan en Custom FW som GeoHot släppte 3.15 med Other-OS stöd eller 3.41 med Other OS eller 3.50 med bakdörrar Other Os
    Man kan nergradera till vilken version man vill tydligen, så 3.15 är inga problem.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  30. #300
    Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Inlägg
    287
    Respekt
    18
    Går det och uppdatera spel med psjailbreak, får bara felkod 80029567 när jag provar.

    HOW TO PLAY:
    ------------
    ò [Create Games DIR at your ext./int. hard disk]
    ò [Copy this shit extracted into the created dir above]
    ò [Copy -> ../ATAX/ATAX-ASCB-UPDATE.pkg <- to your USB/External device and run the update] <---- Det som inte går, finns det något sätt och komma runt det?
    ò [Put PS3 GameDisk in to Play and activate "DISK NEEDED" in your Manager]
    ò [Have fun]

Sida 10 av 20 FörstaFörsta ... 89101112 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Invites 2010 tråden
    By Effoc in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 302
    Senaste inlägg: 2014-05-29, 00:30
  2. Tjafs / Benzema tråden
    By Benzema in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 33
    Senaste inlägg: 2009-12-20, 13:44
  3. Off Topic Tråden
    By freddyc in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 46
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 18:51
  4. Hitachi 78 Tråden, Hur gör man nu ? :D
    By Postal in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2006-12-24, 20:12
  5. RÖda TrÅden???????????
    By vitorm in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-28, 09:18

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •