Visar resultat 1 till 15 av 15

Diskussion: uppdatera till .50??

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    36
    Respekt
    14

    uppdatera till .50??

    nu vart jag seriöst nervös. jag försökte ladda in ett orginalspel singstar ABBA (för tjejens skull.... jag lovar) då sa den nåt som att den hittade och skulle uppdatera systemet. tvångsuppdaterar dom?? Jag tryckte avbryt naturligtvis men nu törs jag inte riktigt starta den.... e jag för nojig?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    du e bara nojig, änsålänge har dom inte tvingat fram updates även om dom kan göra det om dom vill...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    36
    Respekt
    14
    så om jag trycker "avbryt" så startar spelet och behåller mig på .41?

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    spelet startar inte nej, men du stannar på 3.41, du får patcha bort kravet på 3.50 eller så för att spelet ska starta
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    91
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av snucke88 Visa Inlägg
    nu vart jag seriöst nervös. jag försökte ladda in ett orginalspel singstar ABBA (för tjejens skull.... jag lovar) då sa den nåt som att den hittade och skulle uppdatera systemet. tvångsuppdaterar dom?? Jag tryckte avbryt naturligtvis men nu törs jag inte riktigt starta den.... e jag för nojig?
    singstar Abba ligger absolut inte på 3.50 eller 3.42. Har du själv 3.41`? eller har du internet igång på ps3an? så fall är det bara en uppdatering, o då är det ingen fara

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    För att ens kunna ladda ned saker från PSN krävs en nyuppdaterad Ps3, eller en Ps3 med firmware 3.41 + en dongel som fejkar 3.50 så man kommer åt PSN.
    Jag skulle skita i det.

    Sorry för felstavningen av Man ( msn )
    Last edited by Pendragon; 2010-11-15 at 10:59.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    För att ens kunna ladda ned saker från PSN krävs en nyuppdaterad Ps3, eller en Ps3 med firmware 3.41 + en dongel som fejkar 3.50 så msn kommer åt PSN.
    Jag skulle skita i det.
    så msn kommer åt PSN???? WTF?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Felstavning
    A och S ligger för nära när jag knappar med mina feta fingrar fort utan o titta
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    om jag nu köper en PS3:a i morgon från ICA-MAXI med 3.4 eller 3.41 på? vad behöver jag då för att köra ONLINE och Jailbreakat?
    Mvh: Mas:n

  10. #10
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    80
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av jonisz Visa Inlägg
    om jag nu köper en PS3:a i morgon från ICA-MAXI med 3.4 eller 3.41 på? vad behöver jag då för att köra ONLINE och Jailbreakat?
    Mvh: Mas:n
    ONLINE och Jailbreakat?
    Det gör du inte, sony har patchat det idag

  11. #11
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    ok, tack för grymt snabbt svar :=)

  12. #12
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    80
    Respekt
    18
    Nån dag sen, sorry.
    Får se vad de hittar på med dumpningen som hansi gjorde.
    Vem vet, kanske kommer en jailbreak variant på 3.50 (spekulerar hej vilt)

  13. #13
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av caballerial Visa Inlägg
    ONLINE och Jailbreakat?
    Det gör du inte, sony har patchat det idag
    Jag var inne nyss med en min 3.41 + Teensy 2.0 med nyare kod på för att spoofa 3.50 ( står t.om 3.50 under system info ) och det funkade fint för mig att bläddra PSN idag.
    Så det är inte så "patchat" det handlar bara om att man spoofar om o rätt
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  14. #14
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    80
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag var inne nyss med en min 3.41 + Teensy 2.0 med nyare kod på för att spoofa 3.50 ( står t.om 3.50 under system info ) och det funkade fint för mig att bläddra PSN idag.
    Så det är inte så "patchat" det handlar bara om att man spoofar om o rätt
    Intressant
    Är det CE-X paylod du kör?

  15. #15
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av caballerial Visa Inlägg
    Intressant
    Är det CE-X paylod du kör?
    I ärlighetens namn är det en kompis till mig som kompilerat den som jag fått tag på o skjutit in
    Jag sitter normalt med Ps3Key eller andra donglar utom Teensyn som sitter snyggare o är isolerade, sen PSNar jag aldrig ändå

    Så jag vågar inte säga vilken mjukvara det är men kan kika, hörde att han kompilerat yttligare en ny igår
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. uppdatera 3.4ooe-A till M33 3.90
    By anders winberg in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 16:10
  2. Uppdatera till 1.9s
    By olaapa in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2008-07-03, 05:01
  3. Uppdatera 2.81 till 3.50?
    By Mammaspojke in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 12:46
  4. Uppdatera till sd 3.7
    By Freq in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-05, 20:33
  5. Uppdatera till 3.6
    By M4ng3M4n in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-20, 17:05

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •