Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Hjälp ang PS3 Dongel

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    27
    Respekt
    0

    Hjälp ang PS3 Dongel

    Såg att det låg 200 trådar om det här redan men jag tänkte samla alla mina problem på samma ställe förlåt
    Jag köpte ett PS3 320GB häromdan och det första jag gjorde var ju så klart att uppdatera till 3.50 och jag insåg först vilket ubermisstag jag gjort när jag började cruisa runt och kika efter chip...

    Nu vill jag alltså chippa mitt PS3 med en sån där dongel och innan jag lägger ut mina sista matpengar så skulle det vara soft med lite hjälp

    Måste jag ha ett PSJailbreak?
    Måste jag dessutom köpa ett PSDowngrade?
    Om inte, vad skulle du rekommendera?

    Extremt tacksam för svar (H)

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    Just nu så är svaret ja på dom första två frågorna, men med lite tålamod så kommer det säkerligen en annan lösning.

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Jag skulle rekomendera att du sparar dina pengar, väntar några veckor kanske ngn månad på en fri lösning och kör på den istället PS3Key eller någon dongel som du skriver egen hex fil till skulle jag rekomendera att du köper istället, för enkelhetens skulle skulle jag vänta tills det faktiskt kommer något till dessa donglarna innan du bestämmer dig för vilken du ska köpa...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    91
    Respekt
    21
    PSDowngrade har precis kommit, bara för en vecka sedan hade nog de flesta sagt att du varit rökt ;-)
    För tillfället fungerar PSdowngrade endast tillsammans med PSJailbreak, men det är troligt att det kommer att komma andra donglar som är billigare, eventuellt som man kan använda mer än en gång.

    Men annars om du inte vill sitta och vänta på att detta kanske sker så kan du nog skriva ett pm till Hansi eller höra av dig till PSXcares support. De hade fått tag på någon/några tidiga PSDowngrade donglar även om de inte börjat säljas.

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    91
    Respekt
    21
    "Vi behöver en PS3 med firmware 3.50 (eller 3.42) i butiken idag. Då ingen av våra egna ligger så högt. Den kommer nergraderas till 3.41 och vi kommer filma proceduren. Först till kvarn, dvs vi vill ha in den så fort som möjligt under dagen, bara komma in och hoppas ingen redan varit inne med sin. Jag skriver i forumet när vi fått in en."
    Antar dock att du inte kommer att se detta förrän det är för sent :-/

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är försent, vi har köpt in en ny ps3 slim som vi precis uppdaterar till 3.50 bara för att nergradera igen :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    27
    Respekt
    0
    Tack. Beställde en förra veckan men glömde tråden

Liknande diskussioner

  1. Vilken dongel rekommenderar ni?
    By Pata88 in forum Playstation 3
    Inlägg: 53
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 22:08
  2. Hjälp Hjälp Hjälp...snabbt snälla
    By Tjoaren in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2005-04-29, 14:43
  3. BehÖver Verkligen HjÄlp Med Anslutningar! SnÄlla HjÄlp!!!!
    By Kalle112 in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-19, 21:46
  4. HJÄLP HJÄLP kommer inte längre in i BIOS menyn
    By FDMan in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 13:19
  5. Hjälp sökes!!! Program till Xbox. Hjälp
    By Engel in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-27, 17:26

Tags for this Thread

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •