Vart hittar jag gameupdates osv. till min jtag box?
Vart hittar jag gameupdates osv. till min jtag box?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Sweet! thanx!
Nu återstår bara hur man lägger in filerna på rätt ställe?
Title updates ska ligga i cache minnet, i Black Ops ska det dock ligga i samma mapp som .SVG filen.
ok, så det är inte alltid i cache mappen. Är det de du säger?
vet du vad som gäller angående avatar stuff? vart ska de ligga? I want my lightsaber!
avatar prylar lägger man i Hdd1:\Content\0000.. mappen, men det är viktigt att dom är yaris swappade och injecerade med samma XUID som din profil har. det är också viktigt att du har en Xbox Live profil, annars kommer inte avatar DLC att fungera alls. om du har en offline profile så har du inget XUID och då funkar det inte. det finns tutorials för hur man får det att fungera.
ok, tack jag. har löst en live profil och yaris swappat med uxid o så.
Men efter vad jag förstått så med senaste dash versionen så finns det OLD and NEW avatar clothes. Och man de äldre fungerar inte länger.
Jag ser dem i min Avatar Edit. Men det är inga iconer och jag kan inte byta till dem. Får upp en dialog när jag går in för att ändra min avatar att jag måste logga på live för att uppdatera något. Men det känns inte som ett alternativ
om man tittar på AC Brotherhood update:
http://marketplace.jqe360.com/dlc/55...00002_00000000
Så kan man få för sig att url.en är sökvägen vart man skall lägga gameupdaten:en... stör mig att man inte kan se vilken version av spelet man faktiskt kör!
/dlc/5553085D/000B0000/tu00000002_00000000
PS: spelar det någon roll hur man lagt in spelen, GOD osv?
Last edited by Wrekk; 2010-11-30 at 13:11.
Jag kör senaste dashboard updaten på min JTAG box ,12625, men har bara en avatar "shadow" ... så hur löser jag det? fixar så jag kan smycka min avatar med lasersvärd och annat viktigt!
Last edited by Wrekk; 2011-08-02 at 15:04.
Du måste ladda ner M$ officiella uppdatering och installera ovanpå Freeboot. Det står om det i en sticky tråd här i detta forumet
Tack det är fixat, nu fattas bara hur man fixar med avatar items!
Title updates... i FSD klickar du på gul knapp när du har spelet markerat. gå ned till gameupdates/titleupdates
klicka på blå för att hämta..
Bookmarks