Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Sparade spel

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2002
    Inlägg
    26
    Respekt
    0

    Sparade spel

    Tjo
    Har ett wii som startas med usb loader gx. Nu är det så att minnet(i wiiet) som spelen sparas på är fullt så jag kan inte starta ett nytt spel och välja att spara. Har försökt med att flytta över save filerna till sd kort och det funkar fint men dom ligger kvar på minnet i wiiet, och därifrån kan jag inte deleta dom. När jag försöker starta wii menu så laddas usb loader om på nytt. Hur löser jag detta?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av sire72 Visa Inlägg
    Tjo
    Har ett wii som startas med usb loader gx. Nu är det så att minnet(i wiiet) som spelen sparas på är fullt så jag kan inte starta ett nytt spel och välja att spara. Har försökt med att flytta över save filerna till sd kort och det funkar fint men dom ligger kvar på minnet i wiiet, och därifrån kan jag inte deleta dom. När jag försöker starta wii menu så laddas usb loader om på nytt. Hur löser jag detta?
    Laddas USBLoaderGX automatiskt? det var något nytt för mig, om du inte har bootmii som boot2 och en boot2 dol loader på minneskortet...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2002
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    det laddas så fort jag starta wii. någon ide hur jag löser sparade spel problemet?

Liknande diskussioner

  1. Sparade spel
    By hertha in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-26, 20:15
  2. Ladda sparade spel??
    By bluebulls84 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 10:00
  3. sparade spel
    By antoine in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-10, 10:45
  4. Sparade spel
    By Herkan82 in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-28, 16:04

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •