Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Gameboy Color ...

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24

    Gameboy Color ...

    Finns det flashkort för Gameboy Color att få tag i någon stans eller är det till och med så att möjligtvis Psx-Care kan ta in ett??? Skulle verkligen behöva ett ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Reliker
    Jag har två själv hemma med läsare/skrivare man måste ha paralellport för att programmera

    Det är rätt svårt o få tag på kort som fungerar bra och där inte backupbatteriet är ärjat på efter alla dessa år, nu är det ju rätt smal sak o byta dessa men ändock
    Jag tror farbror Hansi kan få tag på kort, dock kommer de kosta en hel del tyvär.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Gameboy color
    By mollzor in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-20, 19:10
  2. Gameboy emu
    By Turbis in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 22:12
  3. game boy color
    By lill_teddy_91 in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-04-14, 10:21
  4. Playstation 2 Color Edition
    By Chris_H in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 12:34

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •