Sida 4 av 11 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Visar resultat 91 till 120 av 311

Diskussion: Stora allmänna Xk3y (X360key) tråden

  1. #91
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av groover_ Visa Inlägg
    Ahh ok så castlevania funkar ok för dig.
    Var xk3yn som inte gillade 2TB disken. Funkade fint i pc'n. Kommer testa att göra en mindre partition som du rekommenderade. Vad har du för modell på disken?

    * gick inte med mindre part heller. Verkar bara inte gilla den här disken.
    sorry såg inte att du frågade specifikt om Castlevania, det har jag inte prövat. Alla andra spel har dock funkat helt utan problem.

    Jag kör 1TB WD Elements med extern ström.

  2. #92
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Den nya xk3yn ser mycket bättre ut.
    Lite surt att de inte skickar med usb kabeln till controlern.
    Men den kostar ju inte många kronor visserligen

    Hoppas ni fått er försändelse idag

  3. #93
    Registrerade
    Oct 2011
    Från
    Linköping
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=4hdqJ3JTNx0
    Montering av nya versionen

  4. #94
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Tydligen så ska man intstallera BF3 cd1 på 360 interna HD för att få HD texturer i spelet. Single player är på cd 2. Bara så ni vet det mina x360key kompisar

  5. #95
    Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    314
    Respekt
    22
    Ok. Jag funderar på att köpa ett Xk3y till familjen i julklapp. Jag har tänkt att sätta det i en Xenon med en Lite-On DVD (sån där som ser likadan ut som Benq). Jag har iofs också en Falcon, även den med Lite-on DVD, men den har garanti kvar.

    Det jag undrar främst över är hur det är med Live med Xk3y? Måste jag dra ut nätverkssladden för att inte bli bannad, eller kommer tom vissa spel att flagga min Xbox och att informationen skickas nästa gång min Xbox kopplar upp mot Live? I bägge dessa fall är inte Xk3y någonting för mig, eftersom jag förmodligen kommer att glömma nätverkssladden i någon gång och barnen startar Xboxen, så är det kört...

    Lite surt att bägge maskinerna har Lite-on kanske, men bägge har varit insända till Microsoft för reperation och bägge hade tidigare Samsung. Den ena skulle jag kunna ha JTAG:at, men Microsoft uppdaterade den
    Last edited by CompuTerror; 2011-10-22 at 23:05.

  6. #96
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av CompuTerror Visa Inlägg
    Ok. Jag funderar på att köpa ett Xk3y till familjen i julklapp. Jag har tänkt att sätta det i en Xenon med en Lite-On DVD (sån där som ser likadan ut som Benq). Jag har iofs också en Falcon, även den med Lite-on DVD, men den har garanti kvar.

    Det jag undrar främst över är hur det är med Live med Xk3y? Måste jag dra ut nätverkssladden för att inte bli bannad, eller kommer tom vissa spel att flagga min Xbox och att informationen skickas nästa gång min Xbox kopplar upp mot Live? I bägge dessa fall är inte Xk3y någonting för mig, eftersom jag förmodligen kommer att glömma nätverkssladden i någon gång och barnen startar Xboxen, så är det kört...

    Lite surt att bägge maskinerna har Lite-on kanske, men bägge har varit insända till Microsoft för reperation och bägge hade tidigare Samsung. Den ena skulle jag kunna ha JTAG:at, men Microsoft uppdaterade den
    Vi kan inte säga något om livesäkerheten ännu. Egen risk...

    Vi kan jtagga dina xboxar nu, kostar 995:-. Garanterat ej livesäkert, instant ban... ...edit: gäller xbox 360 med HDMI, inte de äldsta, om det inte hänt något de senaste timmarna som jag missat...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #97
    Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    314
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Vi kan inte säga något om livesäkerheten ännu. Egen risk...

    Vi kan jtagga dina xboxar nu, kostar 995:-. Garanterat ej livesäkert, instant ban... ...edit: gäller xbox 360 med HDMI, inte de äldsta, om det inte hänt något de senaste timmarna som jag missat...
    Jag antar du är säker på din sak men måste ändå fråga... Går det verkligen trots att dashboarden är uppdaterad?
    Det går heller inte att stänga av JTAG och ansluta till Live? Kan man köra från USB-HDD med JTAG?

    Hmmmm...
    Nu blev det svårt. Med JTAG kan man ju ladda hem DLC osv... Men samtidigt är ju Xboxens hårddisk i minsta laget (bara 250 Gb) och jag skulle föredra en USB-HDD... Bränna en massa skivor orkar jag verkligen inte med, för jag har väl kanske 300 skivor vardera för PSX, PS2 och Xbox som barnen fortfarande använder...

    Samtidigt är det ju en stor nackdel man måste resa sig ur soffan med Xk3y när man ska byta spel, men samtidigt måste man ju det som det är nu också.


    EDIT: Finns det någon guide hur man installerar JTAG på en Falcon med nyaste dashboarden? (2.0.13604.0)

    EDIT 2: Jag ser nu man kan köra USB-HDD på en JTAG, så det lutar ju ditåt, men är RGH samma som JTAG alltså? Finns det några skillnader?
    Last edited by CompuTerror; 2011-10-23 at 01:12.

  8. #98
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av CompuTerror Visa Inlägg
    Jag antar du är säker på din sak men måste ändå fråga... Går det verkligen trots att dashboarden är uppdaterad?
    Det går heller inte att stänga av JTAG och ansluta till Live? Kan man köra från USB-HDD med JTAG?

    Hmmmm...
    Nu blev det svårt. Med JTAG kan man ju ladda hem DLC osv... Men samtidigt är ju Xboxens hårddisk i minsta laget (bara 250 Gb) och jag skulle föredra en USB-HDD... Bränna en massa skivor orkar jag verkligen inte med, för jag har väl kanske 300 skivor vardera för PSX, PS2 och Xbox som barnen fortfarande använder...

    Samtidigt är det ju en stor nackdel man måste resa sig ur soffan med Xk3y när man ska byta spel, men samtidigt måste man ju det som det är nu också.


    EDIT: Finns det någon guide hur man installerar JTAG på en Falcon med nyaste dashboarden? (Den XBL prånglar ut i dagsläget alltså)

    EDIT 2: Jag ser nu man kan köra USB-HDD på en JTAG, så det lutar ju ditåt, men är RGH samma som JTAG alltså? Finns det några skillnader?
    Det går att dualboota, men det kräver att du gör massa special mods, det kommer att kosta dig MER än 995:- for sure... och det kommer ta tid innan vi kan erbjuda det åt dig om du vill ha det så... (man måste stänga av båda chippen, först extra nand kretsen sedan också glitch chippet) DÅ kan du gå online med det, men alltid en risk ändå...

    Med nuvarande setup är det inte möjligt att gå online med boxen dock... (utan detta som jag skrev om ^)

    JTAG/RGH är i det stora hela samma sak ja, för dig som kund är det ingen direkt funktions skillnad, men...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #99
    Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    314
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Det går att dualboota, men det kräver att du gör massa special mods, det kommer att kosta dig MER än 995:- for sure... och det kommer ta tid innan vi kan erbjuda det åt dig om du vill ha det så... (man måste stänga av båda chippen, först extra nand kretsen sedan också glitch chippet) DÅ kan du gå online med det, men alltid en risk ändå...

    Med nuvarande setup är det inte möjligt att gå online med boxen dock... (utan detta som jag skrev om ^)

    JTAG/RGH är i det stora hela samma sak ja, för dig som kund är det ingen direkt funktions skillnad, men...
    Tja, kan ni inte garantera man inte blir bannad ändå, även om man stänger av modifieringen är det ju värdelöst att ha det känns det som. Jag har ju som sagt två boxar, så jag får väl byta när jag vill spela på Live. JTAG verkar vara ett klart bättre alternativ, men jag har läst guiderna och det verkar lite krångligt...
    Det enda som lockar med Xk3y just nu är möjligheten att kanske kunna spela spel utan skiva, men detta kanske resulterar i en ban väldigt snart. Dessutom kanske Microsoft hittar på något så Xk3y blir obrukbart om man uppdaterar med Live.

    EDIT: Finns det någon guide hur man gör detta ingrepp själv? Jag är iofs förbannat trött på att löda själv, så det lutar nog åt att jag lämnar in den ändå, men just nu spyr jag bara av blotta tanken att öppna boxen...

    EDIT2: Om jag förstått det rätt måste jag köpa både Matrix Glitcher 360 och en Matrix NAND programmer för att göra detta själv? Läste igenom .PDF-filen i detta dokument http://infinitymod.com/Download/Matr...r_Tutorial.zip och det verkar minst sagt jobbigt. Känns ju surt att köpa ett chip för 350 kr man bara använder för installation också, så jag lämnar nog in boxen till er...
    Last edited by CompuTerror; 2011-10-23 at 02:25.

  10. #100
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    42
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av CompuTerror Visa Inlägg
    Tja, kan ni inte garantera man inte blir bannad ändå, även om man stänger av modifieringen är det ju värdelöst att ha det känns det som. Jag har ju som sagt två boxar, så jag får väl byta när jag vill spela på Live. JTAG verkar vara ett klart bättre alternativ, men jag har läst guiderna och det verkar lite krångligt...
    Det enda som lockar med Xk3y just nu är möjligheten att kanske kunna spela spel utan skiva, men detta kanske resulterar i en ban väldigt snart. Dessutom kanske Microsoft hittar på något så Xk3y blir obrukbart om man uppdaterar med Live.

    EDIT: Finns det någon guide hur man gör detta ingrepp själv? Jag är iofs förbannat trött på att löda själv, så det lutar nog åt att jag lämnar in den ändå, men just nu spyr jag bara av blotta tanken att öppna boxen...

    EDIT2: Om jag förstått det rätt måste jag köpa både Matrix Glitcher 360 och en Matrix NAND programmer för att göra detta själv? Läste igenom .PDF-filen i detta dokument http://infinitymod.com/Download/Matr...r_Tutorial.zip och det verkar minst sagt jobbigt. Känns ju surt att köpa ett chip för 350 kr man bara använder för installation också, så jag lämnar nog in boxen till er...
    Angående xk3y så behöver du inte resa dig upp för att byta spel, det kan du nu göra via xboxens pictures menyn(v1.05). J
    Ja, du behöver båda chippen samt jtag kabel.Om du inte har erfarenhet av att löda eller bra utrustning så skulle jag nog inte göra det själv. Gjorde min själv och det tar bra med tid att hålla på även när man har erfarenhet. Vill inte räkna på vad timpriset skulle ha blivit.

  11. #101
    Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    314
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av groover_ Visa Inlägg
    Angående xk3y så behöver du inte resa dig upp för att byta spel, det kan du nu göra via xboxens pictures menyn(v1.05). J
    Ja, du behöver båda chippen samt jtag kabel.Om du inte har erfarenhet av att löda eller bra utrustning så skulle jag nog inte göra det själv. Gjorde min själv och det tar bra med tid att hålla på även när man har erfarenhet. Vill inte räkna på vad timpriset skulle ha blivit.
    Jag har ganska stor erfarenhet av att löda, men orkar inte hålla på längre, så jag lämnar in den. Men det blir typ i December eller Januari. Det får bli JTAG.

  12. #102
    Registrerade
    Oct 2011
    Från
    Linköping
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    Kom det in några xk3y idag ? Om inte vet ni när?

  13. #103
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Kommer några troligen strax före stängning.

    Och en leverans till borde ha kommit tidigare idag, försöker spåra vart fan den tagit vägen...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  14. #104
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    37
    Respekt
    17
    det är så att jag har kopplat in min xk3y som jag läst att man ska xboxet sata till xk3y sata j3, xboxet power till p2, dvd sata till j2, dvd power till k3y p1.

    på micro sd kortet så finns systemfilerna (rootfs,uImage och xkey.cfg) samt firmware.bin (Liteon_0251C-OFW )till en lite-on DG-16D2S-09C.

    Min dashboard är 2.0.13604.

    när jag laddar ett spel så står det först ... reading sen kommer det bara upp play DVD eller play game beroende vilket spel jag väljer. när jag trycker på A så kommer det upp to play this game put it in a xbox 360... eller så blir det bara svart och man kommer tillbaka till dashboarden.

    tror ni att ni kan förklara vad jag har gjort för fel? tack på förhand

  15. #105
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Humanwar Visa Inlägg
    det är så att jag har kopplat in min xk3y som jag läst att man ska xboxet sata till xk3y sata j3, xboxet power till p2, dvd sata till j2, dvd power till k3y p1.

    på micro sd kortet så finns systemfilerna (rootfs,uImage och xkey.cfg) samt firmware.bin (Liteon_0251C-OFW )till en lite-on DG-16D2S-09C.

    Min dashboard är 2.0.13604.

    Har du slängt in filen dae.bin i din games mapp?

    när jag laddar ett spel så står det först ... reading sen kommer det bara upp play DVD eller play game beroende vilket spel jag väljer. när jag trycker på A så kommer det upp to play this game put it in a xbox 360... eller så blir det bara svart och man kommer tillbaka till dashboarden.

    tror ni att ni kan förklara vad jag har gjort för fel? tack på förhand
    Har du slängt in filen dae.bin i din games mapp?

  16. #106
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    37
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Postal Visa Inlägg
    Har du slängt in filen dae.bin i din games mapp?
    Ja det har jag

  17. #107
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Nån som spelar online med sin x3key? Battlefield 3 tex eller vad spelar ni online med x3key...

  18. #108
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Humanwar Visa Inlägg
    det är så att jag har kopplat in min xk3y som jag läst att man ska xboxet sata till xk3y sata j3, xboxet power till p2, dvd sata till j2, dvd power till k3y p1.

    på micro sd kortet så finns systemfilerna (rootfs,uImage och xkey.cfg) samt firmware.bin (Liteon_0251C-OFW )till en lite-on DG-16D2S-09C.

    Min dashboard är 2.0.13604.

    när jag laddar ett spel så står det först ... reading sen kommer det bara upp play DVD eller play game beroende vilket spel jag väljer. när jag trycker på A så kommer det upp to play this game put it in a xbox 360... eller så blir det bara svart och man kommer tillbaka till dashboarden.

    tror ni att ni kan förklara vad jag har gjort för fel? tack på förhand
    Vilken version av systemfilerna har du lagt in? har du kollat så inte SATA kabeln har hamnat i kläm? funkar det att köra spel i pass-thru mode?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  19. #109
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    37
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Vilken version av systemfilerna har du lagt in? har du kollat så inte SATA kabeln har hamnat i kläm? funkar det att köra spel i pass-thru mode?
    jag har fixat det nu iaf. använde kanske fel firmware.bin eller dae.bin byte ut dom och då fungerade allt systemfiler jag använder är 1.05

  20. #110
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    vilka releaser av spel är egentligen att föredra?
    om man har xk3y..
    0800? om de står att de är en rip för jtag, nått att satsa på eller?
    Last edited by HockeySteffe; 2011-10-31 at 10:06.

  21. #111
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av HockeySteffe Visa Inlägg
    vilka releaser av spel är egentligen att föredra?
    om man har xk3y..
    0800? om de står att de är en rip för jtag, nått att satsa på eller?
    Alla fungerar och eftersom det inte finns nån ABGX för dom nya spelen så är det skit samma.

  22. #112
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Postal Visa Inlägg
    Alla fungerar och eftersom det inte finns nån ABGX för dom nya spelen så är det skit samma.
    Nja, JTAG releaser funkar inte, men alla XGD3 ISO rippar ska funka med Xk3y även alla äldre (XGD2) ska funka
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  23. #113
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    55
    Respekt
    18

    problem vid uppdatering

    Jag skulle prova att spela nyaste Batman på min XK3Y och den ville göra en uppdatering. Jag svarde ja men den låste sig och frågar efter skivan. Är det någon som råkat ut för samma sak och vet vad jag ska göra?
    Jag kommer ingen vart vare sig i originalläget eller XK3Y läget.
    Tacksam för tips
    Svenolle

  24. #114
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av svenolle Visa Inlägg
    Jag skulle prova att spela nyaste Batman på min XK3Y och den ville göra en uppdatering. Jag svarde ja men den låste sig och frågar efter skivan. Är det någon som råkat ut för samma sak och vet vad jag ska göra?
    Jag kommer ingen vart vare sig i originalläget eller XK3Y läget.
    Tacksam för tips
    Svenolle
    Starta konsollen i xk3y läget med kontroll dosan inkopplad och din hårddisk till den, när den väl startat upp ordentligt, tryck på eject på konsollen. välj sedan SAMMA ISO med hjälp av dosan, den kommer nu slutföra uppdateringen förhoppningsvis

    Om inte det hjälper kan du ge mig 2:a sektionen i felkoden som står på skärmen så kan jag ge dig en lösning för hur du kan göra med ett USB minne istället
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  25. #115
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    55
    Respekt
    18
    Snabbt svar som vanligt från dig.
    Jag hittar tyvärr ingen kabel att prova med (har den nya utan kabel med i setet)
    Felkoden är 3080-351f-2800-0f00-c000-0034.
    mvh/svenolle

  26. #116
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av svenolle Visa Inlägg
    Snabbt svar som vanligt från dig.
    Jag hittar tyvärr ingen kabel att prova med (har den nya utan kabel med i setet)
    Felkoden är 3080-351f-2800-0f00-c000-0034.
    mvh/svenolle
    Ok, du behöver ladda hem den här uppdateringen och lägga på USB minne formaterat i FAT32 isåfall: http://whipland.no-ip.org/.downloads/$SystemUpdate_13599.zip
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  27. #117
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    xk3y.firmware.1.06
    Uppdateringen till 1.06 hängde sig under uppdateringen. Frös "please wait updating" efter ca 1minut. Jag väntade i 10min, sen startade jag om XBoxen och nu får jag felmeddelande. Liknande erfarenheter? Lösningsförslag?

  28. #118
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    55
    Respekt
    18
    Det fungerade klockrent.
    Tack för ett snabbt och hjälpande svar som alltid.
    mvh/svenolle

  29. #119
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av torsborg Visa Inlägg
    xk3y.firmware.1.06
    Uppdateringen till 1.06 hängde sig under uppdateringen. Frös "please wait updating" efter ca 1minut. Jag väntade i 10min, sen startade jag om XBoxen och nu får jag felmeddelande. Liknande erfarenheter? Lösningsförslag?
    E64? minnet har blivit korrupt, du får öppna maskinen och manuellt uppdatera... so much for "fail-safe updates"
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  30. #120
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Och innan alla sätter igång och uppdaterar hejvilt - vi kommer att debitera 200:- för "tjockboxar" och 350:- för "slimboxar" för att plocka isär boxen, uppdatera xk3y, sätta ihop boxen, testa att det fungerar. Läs på och gör rätt, vi har alldeles för mycket att göra i butiken för att snabbt kunna hjälpa till just nu :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Sida 4 av 11 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Xk3y usb-dongeln
    By MrViffer in forum XBOX 360 - XK3y/X360Key - och liknande produkter
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2011-11-07, 08:13
  2. Stora allmänna Xk3y (X360key) tråden
    By palten2000 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 201
    Senaste inlägg: 2011-11-04, 14:41
  3. X360key
    By telgetok in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2011-04-28, 02:58
  4. Allmänna PSX SPEL
    By LUNARLUFIA1976 in forum Playstation - spelfrågor
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-03-04, 13:26
  5. Allmänna mjukvarufrågor XboX
    By kristian in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2002-11-13, 16:00

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •