Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: FaQ: Vanliga frågor och svar kring Xk3y

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43

    FaQ: Vanliga frågor och svar kring Xk3y

    ***** Work in progress ******

    dae.bin bifogad till tråden
    Attached Files Attached Files
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    reserverat inlägg om det blir för mycket för 1 inlägg i framtiden
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Om du väljer att göra en uppdatering av en Xk3y som vi monterat så gör du det på egen risk. Uppdateringen KAN låsa sig/misslyckas. Då måste man ta isär xboxen och göra uppdateringen genom att skriva den direkt till SD-minneskortet istället. Vi debiterar 350:- om du vill att vi gör detta.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Den här frågan får jag nästan varje dag, dags att skriva den +svaret här...gäller alla lägen där ett spel man startat från USB med hjälp av xk3y vill uppdatera systemet.


    Message : Hej, ni installerat xkey på min Xbox för några år sedan. Nu vill jag spela den nya South park men när jag vill starta den så säger den att jag måste uppdatera Xbox system. Sedan kan jag välja uppdatera eller avbryta. Det ska uppdateras till version nummer 16537. Kan jag göra det utan att det blir problem sen eller ska jag låta bli. Det kommer nu mer och mer nya spel som kanske kräver system vers. 16537. Vad ska jag göra? Tacksam för svar!
    (trogen kund)


    Svar:

    Hej.

    Du skall gå till xbox supportsidan och ladda ner SENASTE systemet (just nu 16547 tror jag) och installera från ett USB minne. Supportsidan har BARA senaste versionen tillgänglig så det finns inga val att göra om det.

    http://support.xbox.com/en-US/xbox-3...id=furl_update
    http://support.xbox.com/en-US/xbox-3...2918fd8278cfde
    http://www.xbox.com/system-update-usb


    Uppdaterar du från spel du lagt in på USB hårddisken och startat med xk3y så kommer uppdateringen fastna efter omstart och då måste du leta reda på 16537 uppdateringen på internet och lägga på ett USB minne för att kunna fullfölja uppdateringen. Mycket enklare att göra rätt från början och ta senaste från microsoft.

    Mvh Hansi
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Faq - Alla Vanliga FrÅgor Och Svar - *** LÄs !!! ***
    By banan1 in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 384
    Senaste inlägg: 2014-09-29, 18:57
  2. JTAG - FaQ (Vanliga frågor och svar)
    By Swizzy in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 141
    Senaste inlägg: 2014-06-03, 18:35
  3. XBOX 360 - alla vanliga frågor och svar
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 11:21
  4. Messiah, Messiah 2 PRO & Magic 3 - vanliga frågor och svar
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-19, 01:07
  5. NEO4 - vanliga frågor/svar
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-03-22, 17:57

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •