Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Forza 4

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2011
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    Forza 4

    Spela och var glad när jag fick upp detta på skärmen " You are using a pirated copy of this game, This is against xbox live terms and conditions, Your console has been flagged and profile banned " Då konsolen aldrig har varit online och kommer aldrig att bli det, så börjar man ju undra vad som är fel.

    Forza.Motorsport.4.PAL.XBOX360-COMPLEX är det som det gäller.

    Felet får jag bara om jag spelar med split screen och det kommer upp en svart ruta som man ska trycka ok på, och då slänger de ut en från spelet!

    Någon med samma fel eller finns det någon lösning på detta fel?!

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Felet är att din backup inte är 100% korrekt vilket detekteras.

    Läs i xbox 360 avdelningen om xgd3 formatet.

    Din backup är troligen "truncated" och saknar nästan 200MB data jämfört med originalspelet.

    Konsollen har blivit flaggad som modifierad och kommer inte gå att ansluta till xbox live.

    Profilen har troligen också blivit flaggad och kommer inte att gå att använda på någon annan xbox 360.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    För att göra en korrekt fungerande backup av detta och troligen många kommande spel rekommenderas

    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1507
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2011
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Ny brännare och nu rullar Forza 4 på som det ska! ett stort tack för hjälpen

Liknande diskussioner

  1. Forza 3
    By Bonkers in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 37
    Senaste inlägg: 2010-08-11, 08:52
  2. Krash pga Forza
    By hank in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 11:03
  3. Forza 2
    By Enlund in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-14, 14:20
  4. box o forza
    By Andy_hstad in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 22:37
  5. Forza.
    By troublemaker in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 22:01

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •