Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Enklaste och billigaste sättet?

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Enklaste och billigaste sättet?

    Hej!

    Alltså, vilket är det bästa och billigaste sättet att kunna lira brända spel och homebrew?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Leta reda på en gammal Wii med gamecubestöd och chippa den måste väl vara ett bra alternativ.

    Chip till gamecube har vi inte haft på länge, och även chippad brukar den vara petig med att läsa skivor. Skalet måste bytas/modifieras om man inte skall behöva leta efter mini-dvd-r skivor som får plats. Vet inte ens om sådana skivor går att få tag på längre :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Leta reda på en gammal Wii med gamecubestöd och chippa den måste väl vara ett bra alternativ.

    Chip till gamecube har vi inte haft på länge, och även chippad brukar den vara petig med att läsa skivor. Skalet måste bytas/modifieras om man inte skall behöva leta efter mini-dvd-r skivor som får plats. Vet inte ens om sådana skivor går att få tag på längre :-)
    ja jo, jag tänkte väl det. flashade ett wii åt syrran och det gick otroligt enkelt.
    kan ju ha kvar gc'n för att ha något i hyllan iaf! dosorna funkar ju till wii ock så det är ju bra!

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Tänk bara på att de Wii man normalt hittar i butik nuförtiden inte har kvar ingångar för gamecube handkontroll/minneskort.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Tänk bara på att de Wii man normalt hittar i butik nuförtiden inte har kvar ingångar för gamecube handkontroll/minneskort.
    oh, tack! hade inte ens tänkt på det faktiskt. trodde inte dom skulle sluta med det.
    men det lär nog bli att man letar på beggat marknaden när det väl gäller eller hos er

Liknande diskussioner

  1. Skicka filer från pc-->360.. Enklaste sättet?
    By Farhan-87 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 23:46
  2. Enklaste chippet?
    By diddleydoo in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-13, 02:03
  3. Enklaste sättet att spela 3.03-spel?
    By antepante in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 23:59
  4. enklaste chippet att montera?
    By psyko_m in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-09-14, 16:11
  5. Enklaste sättet att göra ett nätverk
    By Jocke K in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-11-08, 12:44

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •