Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Lite frågor till er som kör Xk3y

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    11
    Respekt
    0

    Lite frågor till er som kör Xk3y

    Jag har precis packat upp och installerat min egen som jag köpt här på PSXCare.

    Jag tänkte bara höra om alla kör abgx360 innan ni lägger in era backups på hårddisken?
    Hur stor är egentligen risken att Microsoft ska tycka att det luktar skumt?

    Jag har kört mina backups enligt rekommenderade inställningar från olika "tutorials" ute på nätet, men i övrigt har jag inte åtgärdat något.
    Jag är rätt grön när det kommer till just "stealthing" av spel. Är det RIKTIGT viktigt att det blir rätt? Eller är det viktigast för dom som kör moddade firmware och RSET/Jtag?

    Sen undrar jag om det är lugnt att vara uppkopplad "mot live" även fast man inte spelar online?

    Är ni som kör med xkey automatiskt uppkopplade, eller har ni stängt av uppkopplingen?

    (OBS, jag vet naturligtvis att det inte finns några garantier för att inte bli bannad, men vill veta ungefär hur ni andra tänker kring det hela)
    Last edited by noler; 2012-05-07 at 17:30.

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2011
    Inlägg
    32
    Respekt
    13
    har inte varit uppkopplad på ett år och bara kört "ful" patchar o likn innan X3Key så funderar på att testa logga in o hämta ett demo eller något.

    kan tillägga att ja totalt struntar i live o bann såklart .

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2011
    Inlägg
    32
    Respekt
    13
    tänkte göra ett försök med live under semstern har på 5år kopplat upp mig till live 2-3gr kanske senaste gången för ca 2år sen , vad tror ni experter kommer hända '?

    detta är vad jag skändat min maskin med hittills :
    haft en av de allra första flashningarna som kom sedan ful-patchat spelen när det inte fungerade längre och kört många spel innan release datum struntat i abgx osv
    enda rätta jag gjort är att ha kört pålitliga scene releaser som andra verifierat innan .(men fulpatchandet förstör väll det endå)
    , sedan fick ja använda massa trixande med olika offline uppdateringar när kinect kom ut . Och i dagsläget kör ja x3key instalerat av psxcare och med senaste dashboard instalerat sj . dock ej senaste firmware för själva x3ky

    Spelar inte mig så mkt roll om ja blir bannad med det känns onödigt att koppla upp mig om ja garanterat blir bannad , tänkt köpa ett 1mån live för lite ultimate Marvel vs Capcom smiskande men vill ju inte kasta pengarna i sjön heller.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Det är jätte svårt att svara på, troligen kommer du kunna köra ett tag iaf innan du blir bannad om du blir det...

    Logga in på live, funkar det fyll på med säg 3 månaders gold (minsta man kan köpa löst afaik) så slänger du inte allt för mycket i sjön iaf
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. FaQ: Vanliga frågor och svar kring Xk3y
    By Swizzy in forum XBOX 360 - XK3y/X360Key - och liknande produkter
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2014-03-11, 10:47
  2. Några snabba frågor innan xk3y-köp!
    By noler in forum XBOX 360 - XK3y/X360Key - och liknande produkter
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2012-03-24, 18:57
  3. Firmware på xk3y...och några fråger till!
    By Hojis in forum XBOX 360 - XK3y/X360Key - och liknande produkter
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2011-11-09, 21:02
  4. Lite frågor till Hansi ang wiikey chippning
    By Estima in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 24
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 19:02
  5. Lite frågor om mitt Xecutor2 LITE
    By Henkomannen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-09, 23:05

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •