Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Max Payne 3

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17

    Max Payne 3

    Jag var lite orolig när jag förstod att det inte skulle vara Remedy som låg bakom Max Payne 3, men lugnade mig lite efter att ha läst den här artikeln, http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20...igt-genialiskt

    Och jag kan bara hålla med. Max Payne 3 är verkligen helt fantastiskt. Har hållt Max Payne som den bästa shooter'n någonsin men jag måste medge att 3:an är vassare på allt. Max Payne spelen har ju varit totalt ohotade i berättarkonst bland shooter-spelen men även på denna punkt är trean bättre än sina tidigare versioner.

    Årets spel redan nu? Vad säger ni andra?

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2011
    Inlägg
    32
    Respekt
    13
    håller med jag röstar GOTY för detta , Darksouls och MP3 är nog det bästa ja har i mitt spelbibliotek :P

    faktum är att jag kan bara spela 2-15min innan min x3ky ballar ur och spelet fryser men ja kör några omgångar med omstarter varje dag endå . skulle inte det på något annat spel , sen att det blir extra nostalgiskt med återblickarna och alla easter eggs / ledtrådar osv gör att att rockstars gjort bra kopplingar till oss som spelade remedys gammla spel in the good old days . en klar 10/10 av mig spelmässigt , 1/10 funktions mässigt (för mig alltså med frysningarna)

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av smokie Visa Inlägg
    håller med jag röstar GOTY för detta , Darksouls och MP3 är nog det bästa ja har i mitt spelbibliotek :P

    faktum är att jag kan bara spela 2-15min innan min x3ky ballar ur och spelet fryser men ja kör några omgångar med omstarter varje dag endå . skulle inte det på något annat spel , sen att det blir extra nostalgiskt med återblickarna och alla easter eggs / ledtrådar osv gör att att rockstars gjort bra kopplingar till oss som spelade remedys gammla spel in the good old days . en klar 10/10 av mig spelmässigt , 1/10 funktions mässigt (för mig alltså med frysningarna)
    Det där problemet med chippet skulle jag kolla upp om jag vore du, det är helt klart inte normalt
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2011
    Inlägg
    32
    Respekt
    13
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Det där problemet med chippet skulle jag kolla upp om jag vore du, det är helt klart inte normalt
    nä ja vet ja har ju pmat en del med dig som du du vet o grundproblemet ligger lite i att ni tyvärr missade felsökningen ja beställde när ja lämna in boxen i vintras
    för x3key instaleringen.
    (anklagar ingen misstag är mänskligt +d var inte du som gjorde installationen bara själva kundkontakten)

    +att det är långt ifrån MP3 som det händer i (kanske +50% av alla mina spel), men som ett exempel nu har ja kommit till ett ställe i spelet där det är omöjligt att köra vidare ifrån och ja misstänker starkt det är för att det är typiskt lagg där även på "friska" maskiner o en massa fiender i samma rum + en cinematisk grej allt samtidigt vilket får boxen o frysa direkt . medans andra spel som Dark souls har fryst kanske 3gr av 100 sessioner .

    Anl att ja inte uppdaterat själva dosan/minnet ännu är att ja sitter på en Mac just nu och inte riktigt vet om det kan bli problem även fast ja aktiverat stöd för Ext2, FAT FAT32 NTFS osv vågar ja inte lita på om macen gör något fel om ja uppdaterar med den . Riktigt tråkigt hela den här grejen faktiskt

    Tror även det har något med rockstars spel att göra då LA.NOIR (som ja verkligen såg fram emot) fryser på samma sätt , ska ta hem dead red redemption och GTA
    för att se om d är samma sak där . +se till o uppgradera x3ky från en pc a.s.a.p

Liknande diskussioner

  1. Max Payne uppdateringen
    By smokie in forum XBOX 360 - XK3y/X360Key - och liknande produkter
    Inlägg: 31
    Senaste inlägg: 2012-06-06, 08:36
  2. Max Payne 2 på hårddisk hänger sig
    By Nadlei in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2004-02-13, 14:20

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •