Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Spelkväll i Stockholm?

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2014
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Spelkväll i Stockholm?

    Mors,

    Jag är sjukt sugen på att köra en helkväll där man betar av alla möjliga gamla konsoller och spel. Helst i närheten av Stockholm och gärna där flera olika kan ta med sig olika konsoller. Jag sitter själv på ett Ninento 8 bit, Supernintendo, N64 och ett 360 men vore kul med PS komplement, Sega och kanske rent av någon Amiga.

    Fler som är sugna?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ett bra och roligt initiativ.

    Tyvärr har jag inte tillgång till vår gamla lokal längre annars hade det gått att ordna någonting där.

    Det finns flera bra grupper på facebook med medlemmar som är intresserade av retrospel/konsoller, så att skapa en grupp/ett event är nog ett bra sätt att "få till" sådana träffar.

    Det finns en förening i stockholm också som skulle kunna vara bra att prata med som gjort liknande saker, hyrt lokaler m.m. men jag vet inte hur aktiva dom är nuförtiden.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Nån som bor i Stockholm
    By mickys in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-05, 16:30
  2. Ljuspistoler i butik i Stockholm???
    By Pox in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2005-03-22, 03:20
  3. Spelkväll i fara pga kopieringsproblem
    By MegaUser in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2004-10-07, 07:00
  4. Verbatim CD-r i Stockholm?
    By M in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-21, 14:54

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •