hej, jag har varit i thailand och köpt en massa spel, framst ntsc. det ser ut som orginal men det ar det väl förstås inte...vilket chip bör jag köpa och installera för att de ska kunna spelas? har som synes en 39004-model.
tack på förhand!
hej, jag har varit i thailand och köpt en massa spel, framst ntsc. det ser ut som orginal men det ar det väl förstås inte...vilket chip bör jag köpa och installera för att de ska kunna spelas? har som synes en 39004-model.
tack på förhand!
din ps2 är gammal. om din laser är bra nog så funkar vilket modernt chip somhelst.
tycker att ripper2 eller dms3 är ett bra alternativ. vill du snåla så kör med mxl2 eller bluechip x5.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
39004 är inte alls gammal, det är en v7 och antagligen den trevligaste modellen att modifiera. Jag skulle välja ett DMS3 chip till den.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ah läste fel, trodde det var en v4, ja då går det hur bra somhelst =)
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Bookmarks