Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: fundersam

Registrerade
    Oct 2008
    Respekt
    0

fundersam

tja har ett problem har köpt microsoft points och laddat ner låtar till rockband har funkat skitbra tills nu köpte points för 2 veckor sen laddat ner flera låtar när låtarna är färdiga står det download complete men när jag ska spela nån av låtarna så kommer det inge ljud när jag markerar den låten plus att om jag väljer låten ändå så så laddar det bara kommer ingen bild eller ljud men dom andra som jag laddat ner funkar bra tacksam för svar

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av korats79 Visa Inlägg
    tja har ett problem har köpt microsoft points och laddat ner låtar till rockband har funkat skitbra tills nu köpte points för 2 veckor sen laddat ner flera låtar när låtarna är färdiga står det download complete men när jag ska spela nån av låtarna så kommer det inge ljud när jag markerar den låten plus att om jag väljer låten ändå så så laddar det bara kommer ingen bild eller ljud men dom andra som jag laddat ner funkar bra tacksam för svar
    Ring MS, låter som ett generalproblem.
    Kan vara så att du har för lite plats på din HDD eller att du har korrupta sektorer på din HDD.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Oct 2008
    Respekt
    0

more

Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Ring MS, låter som ett generalproblem.
    Kan vara så att du har för lite plats på din HDD eller att du har korrupta sektorer på din HDD.
    vad menar du med korrupta sektorer på hdd jag har 9,5 gig kvar på hårddisken
    Last edited by korats79; 2008-10-09 at 19:41. Anledning: more

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    vad menar du med korrupta sektorer på hdd jag har 9,5 gig kvar på hårddisken
    Om vi säger att linken nedanför är ditt totala utrymme och alla X = Data och alla B = Bad sectors så får du se

|xxxxx--xxxxxx-xxx-xxbbxx-------| Totalt 20Gb

Säg att det seneste data som du laddat ned ligger mitt i trasiga sektorer "-xxbbxx-" så är det kanske inte så konstigt att saker fattas eller hur

Hoppas den Ascii bilden jag ritade fungerar som översättning för dig
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Registrerade
    Oct 2008
    Respekt
    0
    japp jag fattar precis men hur fixar man detta

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    japp jag fattar precis men hur fixar man detta
    Normala datorer Defraggar man hårddiskar och kör en Scandisk på så den skriver trasiga sektorer som just trasiga så att inte data kan skrivas till dem, i annat fall kan det behövas byta disk.

Ring och rådgör med Microsoft och kika om de inte kan lägga till ett val om Defrag o Scandisk på deras konsoll som ändå är en liten dator
    / Pendragon

Registrerade
    Oct 2008
    Respekt
    0

Talking tack

tackar så mycket för hjälpen ska ringa microsoft

Liknande diskussioner

1. umm fundersam....
    By Lucif3r in forum Linux på XBOX
    Senaste inlägg: 2004-06-27, 18:31
  2. Fundersam
    By Fattar noll in forum X-BOX Spel/Mjukvara