Jag har en polare som kan göra ett snabbkommando för att komma ut till grundmenyn igen. Detta är alltså när han spelar som han kan göra detta. Om det är någon som vet..
Jag har en polare som kan göra ett snabbkommando för att komma ut till grundmenyn igen. Detta är alltså när han spelar som han kan göra detta. Om det är någon som vet..
Det kallas för IGR In Game Reset. Håll inne left trigger, right trigger, back, start, då resetas boxen till evolutionX dashen.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Jag håller in vänstra knappen (pekfingret), högre knappen (högra pekfingret) sedan back och start..
Men den startar bara om spelet från början, kommer inte till evox dashen?
Är det något jag måste ställa in någonstans först?
du kan ju kolla i din evox.ini.fil om du har yes på alla tre ställen även vad du har för knappar där
"Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."
kör du spelet från skiva????Original inlägg av ReDDeviL82
gör du det kanske du har autostart av skiva vilket gör att du bara startar om spelet med igr
Detta är min signatur
Jag kör från HDn enbart..
Tror jag hittade felet..
I evox.ini under [Misc] så stod det IGR = No
Ändrade det till Yes... Får se om det löste det.. Trodde den skulle vara på "Yes" som default..
Jag har samma problem, dock löstes inte mitt problem genom att lägga till YES på samtliga ställen som har med IGR att göra...
Fler förslag?
Om du har m8 bioset så lägg in igr med hjälp av evtool
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks