Conversation Between bmansweden and Pendragon

4 Visitor Messages

  1. Kowl, bamse åkte in idag vid 07.00 igen på djursjukhus, han kräktes upp mer skit + blod ikväll vid 01.50 tiden o en gång till 03.00 o båda ggr så fick han upp saker de sagt inte fins i hans system ( majskolvsstockbitar ) så det vart backjobb på dem...
    Så nu sitter man lite som på nålar o oroar sig...
  2. BAAH texten blev för lång för att få plats som här i pm i psxcares forum därför fick du acecard2-grejerna på facebook istället...baaajs...

    : )
  3. Dude, mejlar här med för jag ska vara säker på att du ser detta så bums som möjligt

    Men vaddå vad ska du ha för en jailbreakad och klar då iphone 3gs då?
    håll den för jag vill gärna köpa den te brorsan.....
    (om den inte kostar skjortan å byxan förståss)

    men då får du breaka den och kasta den full med apps och spel......
    Problemet är att Brorsan har en gammal csn-skuld så han får inte skriva på några abbonemang med avbetalning trotts att det är ordnat, dessutom var det csn som av "misstag" skickade en räkning som var betald till kronkalle...jävla fuckers : )

    kenta fixar??
    Love ya
    //Bernard
  4. Men dude, har ni kört NSMB wii längre än till värld 1-3 på nya chippen (drivekey, wikey_betan osv)....
    och har du koll på när det kommer nån argon-uppdatering för att köra det???

    sen undrade jag lite sådär med hansi om jag inte på nåt sätt kan behålla mitt argon och endå montera dit ett drivekey och sedan få on/off-switchar på chippen typ..så de spel som funkar på argon kan jag stänga av argonchippet på och de som kräver drivekey gör jag bara tvärtom..(argon av, drivekey p&#229
    två enkla klick-kontakter eller vippor ovanpå maskinen helt enkelt....

    går det??
Showing Visitor Messages 1 to 4 of 4