Det är alltså INTE du som beställt nått, det är jag... Så dont worry, Be happy......
Fy faaaan va jaG SKa fLAsha nU..... OcH LäsA uR NYcklaR med mIN NYa UtRUStning.. HIAEEE. Dom HäR ProBarNa .... FUnkAR nOG bra meD Mina anDRA "TVÅ" nyBestäldda X360USBPRO... Hum Hum på deg.........
Detta är en automatisk bekräftelse på att vi tagit emot din beställning. Du kommer inom kort få en manuell orderbekräftelse med information om ungefärlig leveranstid samt information om eventuella problem. Om du inte fått den manuella bekräftelsen inom två arbetsdagar, kontakta oss per telefon eller email. Detta email är inget \"bindande avtal om köp\", vi reserverar oss för felaktiga uppgifter på hemsidan, tekniska fel eller andra anledningar till att vi inte kan leverera de varor du beställt till de priser som angivits. Du kan avbeställa så länge vi inte packat de varor du beställt, ring isåfall eftersom vi antagligen packar alla beställningar som kommit in innan vi läser mailen igen. Temporärt ordernummer: 241392 Datum: 2011-10-03 Tid: 00:46:55 2 x 360CK3PROBE3, Xecuter CK3 Probe III (3) Ordertotal: 570:- www.PSXCARE.com Hemsida: http://www.psxcare.com Email: psxcare@netcare.se Telefonnummer: 08-643 26 13
hej hej.