Undrar om någon har tips på vilken dvd brännare man ska köpa i 1500-2000 kronors klassen. Den ska enbart andvändas till xbox backup. Har en philips dvd läsare i xboxen också. Tacksam för svar!
/mvh
Printable View
Undrar om någon har tips på vilken dvd brännare man ska köpa i 1500-2000 kronors klassen. Den ska enbart andvändas till xbox backup. Har en philips dvd läsare i xboxen också. Tacksam för svar!
/mvh
Hmmm.. Personligen skulle jag rekommendera en +R/+RW brännare som kan sätta booktype.. På det sättet är du säker på att läsaren kan läsa skivan.. Vet att de Phillips-brännare jag testat klarar det, har dock bara testat en gammal (dvd+rw d01, enbart +rw inte +r) samt en bärbar (dvd+rw sdvd6004)
jag har hört att dvd -r -rw ska vara bäst i detta forum ?
Köp en LG den som kom ut nu den tar alla format INKL DVD-RAM vilket inte boxen gör men ändå mycket för pengarna
Har du någon länk till denna spelare? Tack iaf för tipset.Citat:
Originally posted by reddis
/mvh
/mvh
Det absolut bästa är DVD+R om brännaren kan byta booktyp (dvs, byta identitets kod på +r/+rw till -rom) Funkar i typ alla DVD-spelare som klara brännda skivor av någon form..Citat:
Originally posted by reddis
jag har hört att dvd -r -rw ska vara bäst i detta forum ?