-
problem med filmer/audio
Hejsan jag fick hem mitt xbox igår med executer 2 lite installerat, nu när jag prövar att se på tex svcd i boxen och går in i xbmp och sen mina filmer, iso cd/dvd så finns det inte några filer där...har kollat igenom alla mappar. Det enda jag hittar är film klippen som följer med, det me apan och det med katten..
Har även prövat köra brända audio cd-r skivor, funkar inte heller..det står att skivan kan vara damaged eller att jag ska kolla att det är en film, audio, spel cd.
va fan kan det vara för problem, jag vet att skivorna funkar
-
Det kan ju vara så att din dvd-läsare inte klarar cd-r.
-
jo det har jag inte tänkt på, är det så att dom nya xboxarna som säljs inte stödjer det eller?
för dvd-r skivorna funkar
fan va trist om det skulle vara så...då har man ju köpt en riktig skit maskin
-
Det kan åxå vara så att den inte klarar JUST det märket av skivan, jag kör MEMOREX för det tar min DVD utan ngr problem alls (utom DVD-RAM) som inte stöds alls av xboxen eftersom dom ligger i en kasset liknande fodral.
-
tror inte det är skivorna, har provat olika
och min vanliga dvd tar filmerna och min sony stereo som e piss gammal klarar audio skivorna...
låter jävligt skumt med en cd läsare som inte kan läsa cd-r, va e detta för skräp
-
Om du har en Thomson dvd-läsare så funkar inte cd-r men den ska tydligen vara bäst på dvd-media.