Xecutor 2.2 lite - xbox V1.4
Hej.
Jag skall löda 2 x-boxar med "Xecutor2 2.2lite" Den första x-boxen gick bra det var en V1.3 Den andra x-boxen var en V1.4 och chippet funkade inte läste att man var tvungen att flasha om bioset för det skall starta.Kan man sätta i chippet i den första x-boxen med V1.3 och flasha om det där eller måste man ha en extern chip programmerare? Var hittar jag ett bios som passar för V1.4 ?
Re: Xecutor 2.2 lite - xbox V1.4
Citat:
Originally posted by isaskar
Hej.
Jag skall löda 2 x-boxar med "Xecutor2 2.2lite" Den första x-boxen gick bra det var en V1.3 Den andra x-boxen var en V1.4 och chippet funkade inte läste att man var tvungen att flasha om bioset för det skall starta.Kan man sätta i chippet i den första x-boxen med V1.3 och flasha om det där eller måste man ha en extern chip programmerare? Var hittar jag ett bios som passar för V1.4 ?
Hej isaskar.Jag har precis köpt en XBOX som man var tvungen att flasha innan dom satte dit XEcuter2 Lite ver 2.2 chip.Vilken BIOS flashar du med.Jag ska nämligen chippa min grabbs XBOX om ett tag.Min XBOX var tillverkad 2003-10-11 & dom sista Serial nr är 34105.Nån som vet vilken XBOX version jag har då?