Hej
Jag ska precis köpa mitt tredje ps2 nu och jag vill ha ett silvrigt men så får jag höra av en snubbe att den nya silvriga skulle ha sämre laser än den nya svarta. Stämmer detta? Snabbt svar tack!
Printable View
Hej
Jag ska precis köpa mitt tredje ps2 nu och jag vill ha ett silvrigt men så får jag höra av en snubbe att den nya silvriga skulle ha sämre laser än den nya svarta. Stämmer detta? Snabbt svar tack!
Det är ingen skillnad alls förutom skalet.Citat:
Originally posted by ps2asker
Hej
Ok. Tack, precis som jag trodde. Vet inte vad han fick det ifrån.....
Absolut ingen skillnad på lasern, men däremot så är det positivt att den har en tystare fläkt än den svarta. Go for it.
Det är exakt samma fläkt osv i den nya svarta scph-50004 som i scph-50004 SS (silver edition)Citat:
Originally posted by Rez
Absolut ingen skillnad på lasern, men däremot så är det positivt att den har en tystare fläkt än den svarta. Go for it.
ja det är samma fläkt,, men den måste nog köras på en lägre spänning än andra ps2,, vad jag tror