Hänger sig när jag ska flasha
Jag har provat att flasha mitt Xbit chip både när det har varit ikopplat i xboxen och när det har legat löst. Men Xbit flash programmet hänger sig bara hela tiden. Vad jag än gör så hänger det sig!
Har provat formatera Bioset men den hinner ungefär till 3:e ******* innan den hänger sig.
Varför gör den så?
Är det fel i chippet eller i inställningarna i datorn?
Re: Hänger sig när jag ska flasha
Citat:
Originally posted by Bogust
Jag har provat att flasha mitt Xbit chip både när det har varit ikopplat i xboxen och när det har legat löst. Men Xbit flash programmet hänger sig bara hela tiden. Vad jag än gör så hänger det sig!
Har provat formatera Bioset men den hinner ungefär till 3:e ******* innan den hänger sig.
Varför gör den så?
Är det fel i chippet eller i inställningarna i datorn?
1: Prova att vänta 5 minuter innan du ger upp
2: Prova en annan dator
3: Skicka tillbaka chipet för kontroll
Re: Re: Hänger sig när jag ska flasha
Citat:
Originally posted by Hansi
1: Prova att vänta 5 minuter innan du ger upp
2: Prova en annan dator
3: Skicka tillbaka chipet för kontroll
Okey, har provat vänta länge nu men programmet "svarar inte" och då har den väl ändå hängt sig?
Ska prova på en polares dator imorgon...
Sen undrar jag också om det går att flasha på något annat sätt än med USB. Går det typ att göra med en skiva eller något?
/Mattias, eller Bogust om man så vill...
Re: Re: Re: Hänger sig när jag ska flasha
Citat:
Originally posted by Bogust
Okey, har provat vänta länge nu men programmet "svarar inte" och då har den väl ändå hängt sig?
Ska prova på en polares dator imorgon...
Sen undrar jag också om det går att flasha på något annat sätt än med USB. Går det typ att göra med en skiva eller något?
/Mattias, eller Bogust om man så vill...
Än så länge går det bara med USB.