Problem med DVD fjärkontroller
HEj Jag har problem med DVD fjärkontrollern, jag har en Xbox med DVD playback kit och en ett Executer 2.2 Pro, när jag startar Xboxdashboard så säger den att man måste ha ett DVD playback kit för att det ska fungera men det har jag, vad måste man göra för att Xboxdashboard ska hitta DVD playback kittet ?
är det skillad på dom två olika fjärkontrollers man kan köpa?
Hej såg att det tydligen finns två olika fjärkontrollers en som heter Xbox DVD Movie Playback Kit och en som heter X-Box DVD Remote Control. Måste man ha Xbox DVD Movie Playback Kitet för att det ska fungera att köra dvd spelaren som följer med Xboxdashboard(MS)eller ska det fungera med båda paketen ?
Re: är det skillad på dom två olika fjärkontrollers man kan köpa?
Citat:
Originally posted by rtnn
Hej såg att det tydligen finns två olika fjärkontrollers en som heter Xbox DVD Movie Playback Kit och en som heter X-Box DVD Remote Control. Måste man ha Xbox DVD Movie Playback Kitet för att det ska fungera att köra dvd spelaren som följer med Xboxdashboard(MS)eller ska det fungera med båda paketen ?
Det finns bara en produkt, den kan kallas för olika saker hos olika handlare. Jag känner inte till ditt problem i övrigt, brukar alltid fungera för mig utan problem.
kan det ha att göra med MS dashboard
kan det ha att göra med MS dashboard?
Jag har kopierat in det från en annan Xbox, kan det vara något som saknas?