Är det någon som vet Om samsung DVD´n kan läsa DVD+R/+RW Det är det enda formatet jag kan bränna på min DVD brännare så jag har inte så mycket val
Någon som fått Samsung DVD´n i X-Boxen att läsa DVD+R/+RW vore tacksam för svar:D
Printable View
Är det någon som vet Om samsung DVD´n kan läsa DVD+R/+RW Det är det enda formatet jag kan bränna på min DVD brännare så jag har inte så mycket val
Någon som fått Samsung DVD´n i X-Boxen att läsa DVD+R/+RW vore tacksam för svar:D
Nix, går inte att läsa dvd+r skivor på min xbox som har en samsung dvd-läsare. Du ska ha väldigt tur om du lyckas få dvd+r skivor att fungera på en xbox med samsung dvd-läsare.
Har brännt några dvd+r skivor. De gick inte igång på min xbox. Sen provade jag på brorsans xbox som har en thompson dvd-läsare, där startade spelen direkt.
Är du säker på att den inte bränner dvd-r?
Det är ju standard dvd skivor.
Tycker alla dvd-brännare borde kunna bränna dvd-r skivor.
Ja jag är helt säker men det roliga är att bränner jag 800-900 mb spel så startar dom direkt med dvd+r så fort man kommer över 1 gig så vill dom inte starta konstigt eller hur
Va?
Jag har brännt 15 spel på dvd+r skivor. Bl.a. GTA3 som ligger på ca 750mb. Men den startar inte på min xbox.
Vad är det för märke på dvd+r skivorna?
Trax data funkar fint även dvd+rw