-
Väldigt irriterande!!
När jag i XBMP ändrar till "Visa som lista" på min musik och mina filmer så kommer en del av texten utanför (vad jag nu ska kalla det) :-) Bariärerna som filnamnet står i. (Det är för långa filnamn. I XBMC så är det inte på detta sättet. Jag kan tanka mig att jag ska ändra i skin.xml men jag vette fasiken vart bara. Tacksam för lite tips.
-
jaså min text rullar om den är längre
-
Jo. Den rullar men jag vill att själva bariären ska stracka sig hela vägen ut till höger sida av tv:n..
Visste att det skulle bli svårt att förklara.
:-)
-
nej inte svårt alls att fatta, jag vet vad du menar.
-
Ok. Men du har inga tips?
-
Nej tyvär, sen jag bryr mig inte om sådana bagateller och små saker.
När jag lyssnar på mina MP3or gör jag det i min DVD ser ingen mening med att ha xboxen & PCn igång bara för att lyssna på MP3or.
-
Men för oss som "bryr" oss om sådana "Bagateller" :-) så är det väldigt viktigt. Och datorn står ju igång hela tiden iaf. plus att det är samma sak för filmer och sen så tänker jag aldrig köpa mig en dvd. lala. Nu fick jag skriva av mig.
Tack för att ni hörde upp.
//
-
Torde väl ha och göra med vilken upplösning eller vad jag ska kalla det du kör med i inställningen för video. Lika vad du har för kabel mellan tv'n och xboxen... kolla justera PAL / NTSC och sånt också i videomodeswitcher... eller nått.