det är nåt som inte riktigt stämmer...
jag har ca. 5 frågor, som jag vääääldigt gärna vill ha svar på
jag köpte ett X-B.I.T-chip härom dagen jag följde guiden (på den där sidan vars namn jag har förträngt) till punkt och pricka men det verkar vara något som är fel...
1. Jag har bränt ett antal Superdiscar på cd-rw-skivor men x-boxen vägrar att svälja dom... jag har provat med olika märken på skivorna och boostat har jag också gjort. Det står bara: Your Xbox can't recognize the disc osv. Hur kan jag få den att läsa cd:n??
*Jag har en Thomson-läsare och har provat skivor som annat folk med Thomson-läsare har rekommenderat
2. Hur ser man om chippet funkar öer huvud taget... finns det några tecken som man kn titta på för att avgöra om chippet är intakt??
3. Kan man ha flera olika BIOS eller måste dom vara av en sort.... eller är de bara och slänga ihop ett par BIOSar och lagra??
4. Vilka program MÅSTE man ha för att t.ex. kunna tanka över spel och vilka är mindre nödvändiga??
4½. Måste man ha ett visst BIOS för att vissa saker ska gå igång??
Jag har nu alltså ingenting förutom BIOS i min xbox.... eller jag har iofs lite saves och så men det är allt
PS. Allt är som vanligt vid uppstart.... inga nya menyer lr logos lr nåt sånt... ska de va så??