-
Vad menas med...?
Morsning!
Jag har ett litet problem som andra kanske också stött på:
Jag fick nyligen en rc (release candidate) av Fable utbränt åt mig, spelet fungerar perfekt när man kör det från skiva, förutom att det är hiskeligt långa laddningstider. Därför tänkte jag dra över det på min hårddisk. Allting gick väl, men när jag skulle köra spelet från hårddisken stod det att det var något fel och att "The disc might be dirty or damaged". När jag spelar från skivan funkar det fortfarande men det skulle vara bekvämt att ha spelet på hårddisken.
Någon som haft samma problem med något spel som vet vad det kan bero på?
Jag har en xbox v.1.3, superdisc 3.7 tror jag det heter, en 120gb seagate disk på 7200rpm osv. etc.
Tacksam för hjälp!
-
kolla klockan........ annars vet jag inte.... leta efter en crack på nätet kanske.......
-
Ok... Men är inte det som läggs in på disken en exakt kopia av skivan som bara emuleras? Jag har lagt in spelet tre gånger om med samma resultat. Klockan fungerazr så vitt jag kan se och alla andra spel som ligger på hårddisken fungerar, har aldrig behövt cracka något av dem.
-
nåå.. hur är Fable ? Är det så bra som de försökt få det att låta ?
-
Det är...underbart, bästa spelet efter Fallout 2, lätt. Du kan göra precis som du vill. Enda dåliga är dialogerna som verkar följa ett slags mönster bara, men det kanske fixar sig i den färdiga versionen, det och laddningstiderna. Det har jag dock ingen uppfattning om...